"van rans tot sjans"quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Manny gaat Jaap een cursus geven Becoming een Gentlemen.
Ik denk dat vreemdgaande vrouwen eerder een (langdurige) affaire hebben en vreemdgaande mannen makkelijker een one-night-stand hebben.... daardoor kan dat verschil natuurlijk makkelijk ontstaan, vooral ook omdat een groot deel van de bevolking vrijgezel isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
dat kan niet:
we gaan ervan uit dat er ongeveer even veel mannen als vrouwen in een relatie zitten...met wie gaat die 40% man dan vreemd? vrouwen gaan maar 20% vreemd...
dus of ze gaan allemaal met dezelfde vrouw vreemd...of iemand liegt.
Doe Maar was top!quote:
Of zegt vrijgezel te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat vreemdgaande vrouwen eerder een langdurige affaire hebben en vreemdgaande mannen makkelijker een on-night-stand hebben.... daardoor kan dat verschil natuurlijk makkelijk ontstaan, vooral ook omdat een groot deel van de bevolking vrijgezel is
Mannen hoeven toch niet vreemd te gaan met vrouwen die ook een relatie hebben, of andersom?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
dat kan niet:
we gaan ervan uit dat er ongeveer even veel mannen als vrouwen in een relatie zitten...met wie gaat die 40% man dan vreemd? vrouwen gaan maar 20% vreemd...
dus of ze gaan allemaal met dezelfde vrouw vreemd...of iemand liegt.
Ja Cora en Cora's moeder hebben Brian vergeven!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
Doe Maar was top!![]()
Maar ik verheugde me op DGK-terror. En wat krijg ik? Weer moelijke relatie-gezeik en Brian en Jaap gezellig in de jacuzzi.![]()
je bent echt onmogelijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat vreemdgaande vrouwen eerder een (langdurige) affaire hebben en vreemdgaande mannen makkelijker een one-night-stand hebben.... daardoor kan dat verschil natuurlijk makkelijk ontstaan, vooral ook omdat een groot deel van de bevolking vrijgezel is
Ja, die teleurstelling heb ik net ook moeten verwerkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
Doe Maar was top!![]()
Maar ik verheugde me op DGK-terror. En wat krijg ik? Weer moelijke relatie-gezeik en Brian en Jaap gezellig in de jacuzzi.![]()
Liever niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef nibbieworld het volgende:
likkende lassie is toch ook al lang niet meer op dit forum geweest!
nieuwe bewoner??![]()
Jaap moet gewoon wortels eten of sla/komkommer... In een appel zitten vaak ook veel (natuurlijke) suikers, dus is ook niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
'Snoep verstandig, eet een appel.'
Lang verhaal. Ik ging vroeger weleens naar de roxy met een vriend van mij die we Gekke Dennis noemden omdat die gestoord was. Die was een keer helemaal laveloos en Jan Rot zat toen aan hem. Toen heb ik hem even flink voor viezerik uitgemaakt. Afijn ik kwam hem wel vaker tegen en hij zei altijd gedag en excusseerde zich. Toen heb ik hem een keer gemaild met mijn foto erbij en zei dat ik het walgelijk vond dat hij in een heteroblad ging schrijven over homosex-orgies en een losbandig leven omdat hij zo een raar beeld kweekte over homo's. Toen kwam ik hem een keer tegen met uitgaan en toen zei hij dat ik de revue van die week moest kopen..daar stond toen iets in als:quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef Soho het volgende:
[..]
Nu maak je ons nieuwsgierig, wat schreef hij dan over je?
Zou ze nog winnen ook....dat gun ik haar niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Natasja zou best een kansje maken bij het NKLB (Ned. Kampioenschap Lelijke Benen). Ze zou de 3e plek van Amanda nog wel eens kunnen overtreffen.
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja Cora en Cora's moeder hebben Brian vergeven!!!![]()
Had het verkeerde plaatje erbijquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap moet gewoon wortels eten of sla/komkommer... In een appel zitten vaak ook veel (natuurlijke) suikers, dus is ook niet goed
ik heb er ook de hele dag naar uitgekeken. snel naar huis na het werk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, die teleurstelling heb ik net ook moeten verwerken![]()
Snap de redactie toch niet helemaal hoor. 1 dagje terror op Brian kan er toch wel vanaf![]()
Sterker nog Cora's moeder heeft Brian als favoriet en Cora vindt dat Jaap zijn Emo-Jaap aan Brian moet laten zien.quote:
Tot morgen BQquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef beequeen het volgende:
Goed, het gaat nu echt nergens meer over op de streams, dus ik wens alle FOKkers een fijne nacht, en succes voor de nachtploeg.![]()
![]()
Goh wat vreemd....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef demins het volgende:
Niemand durft écht bij Jaap in de jacuzzi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |