OMG!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat dit hem worden, deze foto staat op de site van NoordLease:
[afbeelding]
Vond ik die photoshop een stuk mooier.
Inderdaad. Umbro is een mooie merk (ik draag het vaak) maar goede voetbalshirtjes maken ho maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:55 schreef venomsnake het volgende:
Tsja, Nike maakt nu eenmaal veel mooiere shirtjes als Umbro.
Gezien ook de keepersshirts eerder gepost lijk het me een stuk aannemelijker dan deze het gaan worden in derdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat dit hem worden, deze foto staat op de site van NoordLease:
[afbeelding]
Vond ik die photoshop een stuk mooier.
Gemenerikquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezien ook de keepersshirts eerder gepost lijk het me een stuk aannemelijker dan deze het gaan worden in derdaad.
HAHA
Ik denk het ook..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezien ook de keepersshirts eerder gepost lijk het me een stuk aannemelijker dan deze het gaan worden in derdaad.
quote:HAHA
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 5 juli 2007 03:35 schreef venomsnake het volgende:
Suarez speelde geen goede wedstrijd, veel balverlies en 2 kansen gemist.
Hij is in de 75e minuut dan ook gewisseld.
Ow, en we moeten Marcel Roman kopen, geweldige speler.![]()
Idd! Hopelijk zijn de shirts mooier dan die wij hebben gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef venomsnake het volgende:
Ben nog het meest benieuwd naar de wedstrijdshirts van morgen..![]()
En natuurlijk naar Luciano en Stenman.
Bron: http://www.voetbalprimeur.nlquote:Sterchele vraagt om bedenktijd
François Sterchele is er nog niet uit of hij gaat tekenen bij sc Heerenveen. De Belgische spits had donderdag een goed gesprek bij de Friese club, maar hij heeft nog niets beslist. Sterchele heeft om bedenktijd gevraagd.
“Het was een heel constructief gesprek. Maar er is nog niks beslist. Net als bij Anderlecht vroeg François enkele dagen bedenktijd”, aldus manager Selak tegenover Sportwereld.
Verder zei Selak dat er nog een aantal clubs geïnteresseerd is in de Belgische aanvaller. Het gaat om FC Groningen, Vitesse uit Nederland, Frankfurt en Hamburg uit Duitsland en Standard uit België.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef Garudo het volgende:
Meerdink koste in het begin ook heel duur...
Wat ik bedoel is dat Nijland vast wel met zijn praatjes de prijs kan verlagen hoorquote:
Wat Grunner bedoelt is dat iets niet duur kan kostenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef Garudo het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Nijland vast wel met zijn praatjes de prijs kan verlagen hoor![]()
Meerdink koste één miljoen euro maar de prijs werd ongeveer een half miljoen euro verlaagd.![]()
Ah Zo. Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat Grunner bedoelt is dat iets niet duur kan kosten.
Die had ie kunnen hebben..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef Grulez het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eext vanavond?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vind hem wel een goeie voetballer(voor Groningen).
Laat hem maar lekker naar Al-Shamal gaan, maar absoluut niet naar de FC.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nadat hij ons eerder heeft veradenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand hem al zien Keepen? Is het wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef Grulez het volgende:
Gaan er nog mensen naar Eext vanavond?
[afbeelding]
Gek dat Luciano niet heeft mogen spelen en opvallend dat Cornelisse helemaal niet mee was; je zou denken dat hij op zijn minst aanwezig zou zijn.quote:FC Groningen heeft vanavond in Eext met ruime cijfers gewonnen van de plaatselijke voetbalvereniging. In het Drentse dorp schoot de FC er 13 binnen.
Bij de FC ontbraken de zieke Fredrik Stenman, de geblesseerde Marnix Kolder en Yuri Cornelisse. Doelman Luciano zat de hele wedstrijd op de bank. Trainer Ron Jans gebruikte achttien verschillende spelers. Arnold Kruiswijk en Luis Suarez ontbraken door interlandverplichtingen.
Opstelling FC: Van Loo; Silva (46' Pellegriti), Sankoh, Svejdik (46' Matthijs), Van der Laan (71' Metaj); Metaj (46' Lindgren), Rozema (46' Meerdink), Fledderus (46' Levchenko), Lovre (46' Nijland); Nevland (46' Ozturk), Van der Laak (46' Ramic).
Scoreverloop: 21' Lovre 0-1, 23' Nevland 0-2, 33' Lovre 0-3, 38' Fledderus 0-4, 39' Van de Laak 0-5, 44' Nevland 0-6; 49' Ozturk 0-7, 67' Ozturk 0-8, 71' Levchenko 0-9, 81' Sankoh 0-10, 82' Nijland 0-11, 83' Lindgren 0-12, 90' eigen doelpunt 0-13.
Bron: FC Groningen
Hey Henk, zou het niet een stunt zijn als we proberen het lelijkste shirt ooit te krijgen? Kwestie van NEC overtreffen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vraag me af hoe dit in z'n werk gaat intern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |