quote:Jong Oranje wacht huldiging in Heerenveen
Mocht Jong Oranje zaterdag ten koste van Jong Servië de Europese titel veroveren, dan wacht de selectie van coach Foppe de Haan zondag in Heerenveen een huldiging. Dat maakte KNVB-directeur Henk Kesler donderdag bekend.
"Na afloop van de gewonnen halve finale tegen Engeland heb ik met Foppe een eventuele huldiging doorgenomen", aldus Kesler. "We hebben afgesproken om dat zondag in Heerenveen te doen, omdat dat in de buurt is van het spelershotel in Oranjewoud. De burgemeester van Heerenveen regelt het verder allemaal. Waarschijnlijk zal de huldiging aan het begin van de middag plaatsvinden."

quote:[Centraal] FC Groningen #37 Snel weer beginnen aub.!

Ik ken van Kruiswijk ook wel een legendarische eigen goalquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Prosac het volgende:
Kruiswijk, de man die nooit scoort
Vermaard is Benali vooral dankzij zijn beroemde eigen goal tegen Charlton Athletic in mei 1994. Met een prachtige snoekduik kopte de linksback de bal in de hoek. De fans van Southampton begonnen spontaan te klappen.

De snelste in de historie van de Eredivisie toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik ken van Kruiswijk ook wel een legendarische eigen goal

quote:Groningen opent seizoen in Breda
GRONINGEN - FC Groningen opent de nieuwe voetbalcompetitie met een uitwedstrijd tegen NAC in Breda.
Dit staat in het conceptprogramma dat de KNVB heeft gestuurd naar de clubs uit de eredivisie.
Het duel in Breda wordt gespeeld op zaterdag 18 augustus.
Volgende week overleggen de clubs en de gemeenten over het conceptprogramma.

Dat is best veel..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:21 schreef Grulez het volgende:
Nog 56 nachtjes slapen....

quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:41 schreef The_Verve het volgende:
Paul Matthijs.

Die penalty die hij tegen Engeland nam deed me inderdaad erg denken aan Stam op het EK2000.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:25 schreef Prosac het volgende:
ik wil maar even zeggen, Kruiswijk wordt een hele grote.

Maar die zijn niet te betalenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:43 schreef Garudo het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten...De competitie moet weer beginnen![]()
Elke dag hoop ik dat Groningen interesse heeft in een nieuwe speler of een speler heeft gecontracteerd! Tis gewoon saai zonder voetbal op dit moment![]()
Hopelijk heeft Ron Jans in ieder geval gekeken tijdens de EK-21! Met name Veloso (Sporting Lissabon) en Basta (Rode Ster Belgrado) zijn aardige spelers![]()

Alles is mogelijk in de voetbalwereldquote:

Die ja..quote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Prosac het volgende:
Kolarov, schitterende linksback, kan vast ook wel als vervanger van Kruis fungeren

Is dat die Nedved lookalike.. Zo ja, ook een goede speler idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Grulez het volgende:
Ik vond zelf Basta wel een goeie.

quote:Veldmate en Nijland tekenen contract
Jeroen Veldmate en Stefan Nijland hebben met FC Groningen overeenstemming bereikt over een contract voor de duur van twee seizoenen met een optie voor nog eens een seizoen. Binnen enkele dagen hoopt de club ook met Serdar Öztürk tot overeenstemming te komen.
Jeroen Veldmate, geboren op 8 november 1988 te Groningen, speelde het afgelopen seizoen als centrale verdediger in FC Groningen A1 en doorliep sinds 2002 de jeugdopleiding van de FC. Hij maakt komend seizoen de overstap naar Jong FC Groningen.
Stefan Nijland is geboren op 10 augustus 1988 te Hoogezand-Sappemeer en speelde de afgelopen zes seizoenen in de jeugdteams van FC Groningen. Ook de aanvallende middenvelder stroomt door van de A1 naar de Beloften. Net als Veldmate maakte hij deel uit van het team dat in mei zegevierde op Eurovoetbal.
Voorbereiding
De voorbereiding van het eerste elftal gaat maandag 2 juli van start. Stefan Nijland en spits Serdar Öztürk zullen in de eerste weken deel uitmaken van de eerste selectie. In een eerder stadium werden doelman Gijs Koopmans, verdediger Martijn van der Laan, middenvelder Enrico Pellegriti en aanvaller Jasmin Ramic al toegevoegd aan de trainingsgroep voor de start van de voorbereiding. De eerste training van Jong FC Groningen staat gepland op maandag 23 juli.
Arnold Kruiswijk en Luis Suárez zullen pas in een later stadium aansluiten bij het eerste elftal vanwege hun verplichtingen bij respectievelijk Europees Kampioen Jong Oranje en Uruguay onder-20 dat in Canada aan het Wereld Kampioenschap deelneemt.
Bron: FC Groningen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |