abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50685738
Pfoe! Ik heb even gechecked, maar gelukkig heb ik geen gemeenschappelijke vrienden met Dennis op Hyves......

Op welk kamp woont hij?
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_50686022
Heee, ik zag net op de tien-site bij villa vandaag het kopje: nieuwe miljonair? en toen ik op villa vandaag drukte was het stukje weg!! Lieke en Huub waren wel de telegraaf aan het lezen.....
pi_50686084
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef mootie het volgende:
Het enige voordeel vooralsnog lijkt me dat het een jongen is waar Amanda het wel op kan, en Lieke absoluut niet.
denk dat je lieke's smaak niet helemaal kent, brian vindt ze ook aantrekkelijk, ze is bij huub puur en alleen voor de backing
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:51:50 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50686125
"Vanavond" dan toch eindelijk?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:51:52 #105
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50686129
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef Johnny_Berra het volgende:
Pfoe! Ik heb even gechecked, maar gelukkig heb ik geen gemeenschappelijke vrienden met Dennis op Hyves......

Op welk kamp woont hij?
geldt niet voor mij!!

ik ken een flink aantal uit zijn vriendenboekje.
heb enkele sms'jes gestuurd naar enkele mutual friends en ben benieuwd of hun meer op de hoogte zijn.
zodra ik wat hoor laat ik het hier natuurlijk wel even weten!
pi_50686185
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef robert2006 het volgende:

[..]

denk dat je lieke's smaak niet helemaal kent, brian vindt ze ook aantrekkelijk, ze is bij huub puur en alleen voor de backing
Ja hoor, Lieke geilt heimelijk op Brian
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:55:22 #107
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_50686241
Er kan er maar één de domste zijn
pi_50686342
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef RSie het volgende:

[..]

geldt niet voor mij!!

ik ken een flink aantal uit zijn vriendenboekje.
heb enkele sms'jes gestuurd naar enkele mutual friends en ben benieuwd of hun meer op de hoogte zijn.
zodra ik wat hoor laat ik het hier natuurlijk wel even weten!
Heb jij ook glas in je oren?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:00:46 #109
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_50686413
Gewoon een verkapte homo dit dat is duidelijk
Hahahaha hij denkt Amanda af te kunnen pakken van Brian, hij is geen enkele competitie voor Brian en volgens mij ook absoluut niet Amanda's type. Gewoon een gozer met een grote bek die denkt het allemaal wel even te doen daar.
Maaaarrrrrrrrrrrrrrr hij krijgt natuurlijk ook immuniteit en de mogelijkheid om iemand immuun te maken en dat wordt dus iemand van de JLH club omdat hij een duidelijke fan is van ABN en dat is dan wel weer mooi voor Brian
Hij zegt op z'n log dat L, H en J hun borst nat kunnen maken omdat BAN nu een (h)echte band wordt nou we gaan het zien. Maar nogmaals geen competitie voor Brian deze homo
Wel mooi dat hij een Huubhater is join the club
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:02:36 #110
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_50686457
het zal toch wel echt zijn? Toch ;-)
Er kan er maar één de domste zijn
pi_50686491
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:10:45 #112
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50686726
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:58 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Heb jij ook glas in je oren?
nope,.. absoluut niet!!!

fouter dan fout!!

Alphen is een dorp wat dat betreft, iedereen kent elkaar dankzij de beperkte uitgaansmogelijkheden.
dus van foute mooiboy's tot aan Jaaperige dikkies,... viavia ken je ze allemaal wel (mits ze natuurlijk eens in de zoveel tijd achter de geraniums vandaan komen).
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:13:39 #113
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50686813
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
staat ook een of ander stukje op de site van voetbalclub voorschoten.

maar als je de boel genept hebt,.. dan heb je wel HEEEEEEL erg goed je werk gedaan.
zo'n mediageile rakker opsnorren die al connecties met DGK heeft en dan ook nog allerlei websites inclusief die van de Telegraaf aanpassen/hacken! als je dat allemaal zou zijn gelukt,.... dan petje af.

maar ik ga er inmiddels toch wel van uit dat wij Alphense Boy Dennis vanavond op de streams mogen gaan verwelkomen!!
pi_50687406
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja hoor, Lieke geilt heimelijk op Brian
denk je dat ze echt gek is op huub? ze heeft eerlijk toegegeven dat ze huub buiten de kooi gewoon voorbij zou lopen, en laten we eerlijk wezen, huub is niet echt een adonis
pi_50687768
PinKa - donderdag 21 juni 2007 @ 12:26
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat

Bron VOL
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50687769
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef robert2006 het volgende:

[..]

denk je dat ze echt gek is op huub? ze heeft eerlijk toegegeven dat ze huub buiten de kooi gewoon voorbij zou lopen, en laten we eerlijk wezen, huub is niet echt een adonis
Dat heeft er geen ruk mee te maken toch? Jij zegt dat ze op Brian valt, dat was het punt.
pi_50688035
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
ik weet niks
pi_50688080
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat heeft er geen ruk mee te maken toch? Jij zegt dat ze op Brian valt, dat was het punt.
heb ik al eerder gezegd, lichaam is voor lieke heel belangrijk en in dat opzicht heeft ze al meerdere malen aangegeven brian wel lekker te vinden.
ik denk dat lieke voor die dennis gaat
pi_50688178
Het is nu al een kneus
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:09:15 #120
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50688522
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
PinKa - donderdag 21 juni 2007 @ 12:26
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat

Bron VOL
weet iemand de ware identiteit van die PinKa?

ik kan het niet nakijken op VOL omdat ik geen vriendonline ben!
pi_50688538
Entree Dennis over een maand te zien op Tien!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_50689102
Weer geen lekkere brute neger
Working in a factory eight days a week.
pi_50689404
nog meer enge foto's

donderdag 21 juni 2007 @ 13:42:06 #124
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50689729
getver hij heeft ook die sjaaltjes en stropdassen tik net als eric
homotrekkies
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_50690245
nou wat een aanwinst is die dennis zeg!!! mag ik effe ko
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')