http://www.youtube.com/watch?v=FoNmNmXExZ8quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
Welke tekenfilm is dat eigenlijk die erin zit

quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
Gevonden
http://www.staulkor.com/hobss.mp3

Dacht ik dat het briljant was toen hij met Ice ice baby kwam, maar toen kwam Rocky en ging ik echt stuk van het lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Xebrozius het volgende:
Een nieuwe en ook meteen de allerbeste die er bestaat. Tranen in mijn ogen van het lachen gehad...

Dat had ik dus ook!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dacht ik dat het briljant was toen hij met Ice ice baby kwam, maar toen kwam Rocky en ging ik echt stuk van het lachen![]()
![]()
Geweldig!

Niemand verplicht je ook te luisterenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:36 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik vind die nerds die gefopt worden irritant

McRapeStore.wavquote:Op donderdag 20 november 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
''Oh god, I love to molest children.''.
Ik ging helemaal stuk bij 3:20, ''Correct me if i'm wrong, but you havn't had your daily penetration.''!
OH YEAH OH GOD *SLURP*

quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb zojuist mijn vriendin wakker gelachen die op bed lag, zo hard moest ik lachen toen die top gun muziek kwam...

Geniaalquote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Xebrozius het volgende:
Een nieuwe en ook meteen de allerbeste die er bestaat. Tranen in mijn ogen van het lachen gehad...

Bij die Rocky had ik het niet meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Xebrozius het volgende:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |