http://www.youtube.com/watch?v=FoNmNmXExZ8quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
Welke tekenfilm is dat eigenlijk die erin zit

quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
Gevonden
http://www.staulkor.com/hobss.mp3

Dacht ik dat het briljant was toen hij met Ice ice baby kwam, maar toen kwam Rocky en ging ik echt stuk van het lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Xebrozius het volgende:
Een nieuwe en ook meteen de allerbeste die er bestaat. Tranen in mijn ogen van het lachen gehad...

Dat had ik dus ook!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dacht ik dat het briljant was toen hij met Ice ice baby kwam, maar toen kwam Rocky en ging ik echt stuk van het lachen

Geweldig!

Niemand verplicht je ook te luisterenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:36 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik vind die nerds die gefopt worden irritant
 bovendien wat versta jij onder nerd? Als je naar een gemiddelde middelbare school gaat tegenwoordig zal de meerderheid wel eens een spelletje via internet spelen, allemaal nerds?
 bovendien wat versta jij onder nerd? Als je naar een gemiddelde middelbare school gaat tegenwoordig zal de meerderheid wel eens een spelletje via internet spelen, allemaal nerds?

!!
 !!

.
. !
! 

McRapeStore.wavquote:Op donderdag 20 november 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
''Oh god, I love to molest children.''.
Ik ging helemaal stuk bij 3:20, ''Correct me if i'm wrong, but you havn't had your daily penetration.''!
OH YEAH OH GOD *SLURP*
 !!!!!!!!!
!!!!!!!!!

quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb zojuist mijn vriendin wakker gelachen die op bed lag, zo hard moest ik lachen toen die top gun muziek kwam...

Geniaalquote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Xebrozius het volgende:
Een nieuwe en ook meteen de allerbeste die er bestaat. Tranen in mijn ogen van het lachen gehad...
 De leukste van allemaal
 De leukste van allemaal   

Bij die Rocky had ik het niet meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Xebrozius het volgende:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |