Een koud circus bedoel je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Krijg je daar de volle 3 punten voor of kom je van een koude kermis thuis ?![]()
Bedoel je nou hiermee dat jij ook een ongelukkige bent met twee kutten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:39 schreef rena het volgende:
Heeft het ook 2 kutten dan?
Tering, kun jij niet begrijpend lezen of zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bedoel je nou hiermee dat jij ook een ongelukkige bent met twee kutten?
Lijkt me wel vaag. Twee vrouwen, maar je kunt er niet tussenin gaan liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef jogy het volgende:
Als ik daar na een nacht flink drinken naast wakker wordt dan komt het niet snel goed met mij. één lichaam maar wel twee keer zoveel getetter in je oor.
Een cirkelzaag doet wonderen hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef television het volgende:
[..]
Lijkt me wel vaag. Twee vrouwen, maar je kunt er niet tussenin gaan liggen.
Je gaat vrouwen toch niet zagen, joog. Tjezus, man. Vrouwen pomp je, joog. Niet zagen.quote:
Wat maakt het een persoon dan? Ik zie 2 hoofden, 2 stel hersenen, 2 persoonlijkheden. Waarschijnlijk ook gewoon als 2 mensen aangegeven bij het stadhuisquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef staticdata het volgende:
ménage à trois(ä trwä)
A relationship in which three people, such as a married couple and a lover, live together and have sexual relations.
als het twee personen zijn die aan elkaar vast zitten wel
Ohja, bomen zaag je en vrouwen pomp je. Geen wonder dat ik zo raar werd aangekeken in het bos.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef television het volgende:
[..]
Je gaat vrouwen toch niet zagen, joog. Tjezus, man. Vrouwen pomp je, joog. Niet zagen.
[grapje met vrouwen met een flinke bos hout voor de deur]quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja, bomen zaag je en vrouwen pomp je. Geen wonder dat ik zo raar werd aangekeken in het bos.
Jezus ook.quote:
[whehehehe.e]quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef television het volgende:
[..]
[grapje met vrouwen met een flinke bos hout voor de deur]
ik moest er niet eens om lachen en dat doe ik normaliter welquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jezus ook.
Wat een ontzettend matige kutgrap maak ik nu![]()
En dan zagen, hè. Ofzo.quote:
In plaats van tussen der tieten nu gewoon je piemel tussen die twee nekken in wrijvenquote:
Ik moest er zelf om janken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef talin77 het volgende:
[..]
ik moest er niet eens om lachen en dat doe ik normaliter wel
Ja, dat zegt 'ie toch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In plaats van tussen der tieten nu gewoon je piemel tussen die twee nekken in wrijven![]()
Nodig ze uit op de fokmeet in emmenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In plaats van tussen der tieten nu gewoon je piemel tussen die twee nekken in wrijven![]()
Ach, het zou wel leuk zijn om haar(hun) het te zien proberen. Ik neem het wel op. Maar meer dan wat leedvermaak zal er niet uitkomen nee. Stel je voor dat je er met ééntje trouwt en die ander wordt jaloers. Bigamie is ook verboden dus als beide hoofden een man scoren ( En het gaat ze ook nog lukken, let maar opquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef television het volgende:
Ik vermoed dat het lastig huppelen is met twee hoofden. Ik wil een (paar) meisje(s) dat(die) kan(kunnen) huppelen, dus ik vermoed dat deze freak show niet doorgaat.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu denk ik pas aan de moeilijkheid van zwangerschap. Ik hoop echt dat ze totaal onvruchtbaar zijn. Misschien moet er maar een Ayaantje gedaan worden bij ze. Voor de zekerheid.
Stel je voor: je bent een baby en je ligt in je wieg. Steeds komen er mensen boven je wieg hangen om gekke bekken te trekken en "coochiecoochiecoooooo!" te roepen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef jogy het volgende:
Nu denk ik pas aan de moeilijkheid van zwangerschap. Ik hoop echt dat ze totaal onvruchtbaar zijn. Misschien moet er maar een Ayaantje gedaan worden bij ze. Voor de zekerheid.
Mijn gemoedsrust. Schop ze het klooster in, enkel en alleen zodat ik weer rustig kan slapen.quote:
Jawel. Haal de lol er gewoon van weg en geef ze een migraine.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ik geloof niet dat jij snapt wat besnijden is
geeft niet! zij jou ook niet.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:24 schreef -Evert- het volgende:
Gatver, ik zou die 2 niet willen neuken :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |