correct. en de dichter komt wel ongeveer uit dezelfde tijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Lucifer.
William B. (een andere)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Byron?
Iago +1quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef Iago het volgende:
manhattan
Weegbree overheen smeren. En als je dat niet in huis hebt, azijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Weet iemand trouwens wat ik kan smeren op een brandnetelplek op mijn arm? Het brandt![]()
azijn?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Weet iemand trouwens wat ik kan smeren op een brandnetelplek op mijn arm? Het brandt![]()
close callquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
The Smiths.
Geen ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
Waarom kan jij wel zo snel twee keer achter elkaar antwoorden en ik nooit?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
chet baker?
is de ("nieuwe") naam van welke stad?quote:Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
Ja. Steve +1quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Bangkok.
Ik ook! En die kende ik wel uit Bassie & Adriaan. Wilde daar ook ooit een vraag over stellen hier, toen had ik het opgezochtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja. Steve +1
Kwam er achter toen ik het artikel over Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch op Wiki las.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Nu wel ja, want het was een gehuchtje in Wales. Waarom hebben ze het in Godsnaam veranderd? Was Bangkok niet wat handiger?![]()
Ja, duh. Waarom zou dat nou zijn...quote:In het westen wordt echter nog altijd de oude naam van de stad gebruikt.
quote:De plaatselijke schoolkinderen wordt de volledige naam onderwezen, hoewel weinigen de betekenis kunnen verklaren, omdat veel van de woorden archaïsch zijn.
Op de Engelse Wikipagina staat een geluidsfragmentje met de uitspraak.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ook! En die kende ik wel uit Bassie & Adriaan. Wilde daar ook ooit een vraag over stellen hier, toen had ik het opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |