Lemstra gekochtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
Wat zie ik eigenlijk nog klein op zo'n kleine szr![]()
[afbeelding]
Misschien wel mijn oude bike. Schadevrij enzo, netjes behandeld.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef Geerd het volgende:
Heb je nou die laarzen aan die je van bazziek had gekregen?
Nee wit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
Wat zie ik eigenlijk nog klein op zo'n kleine szr![]()
[afbeelding]
Rib-i -> WP -> -XX- meen ik. Of Bazzie is stiekem bezig geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef Geerd het volgende:
Heb je nou die laarzen aan die je van bazziek had gekregen?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:jaaaaaaaaa maar ze zijn te groot menn om lekker te schakelen
![]()
Daarna dus maar kleine laarsjes aan gedaan.
Schadevrij...neequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien wel mijn oude bike. Schadevrij enzo, netjes behandeld.![]()
Geen idee wat het kenteken is, misschien krijg ik dat nog wel boven water.![]()
Maar hopelijk had je botte pech vanmiddag en maak je dit niet meer mee. It sucks.![]()
En staat de bike van WP nog steeds op zijn plek?![]()
![]()
Mallerd...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef Geerd het volgende:
szr is dat een 4 pitter?
Haha jonge!quote:
Rib-i -> WP -> -XX- -> Moeder XXquote:Ik kwam eens bij een veerboot aangereden die bijna weg ging, maar ze wachten nog heel even. De dienstdoende man zei dat hij dacht dat er een brommer aankwam.![]()
Aja, TZR250 frame is sterk maar compact.![]()
[..]
Rib-i -> WP -> -XX- meen ik. Of Bazzie is stiekem bezig geweest.![]()
[..]
![]()
![]()
ik zoek nog een koffiejuffrouwquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef -XX- het volgende:
En op zo'n moment ben ik blij dat ik geen poserbike heb, nieuw motorpak of een dure helm van 500 euro
Deze vakantie ga ik flink hard sparen men... pfff.
Wie weet nog een leuke vakantiebaantje voor me?
Soepel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef Geerd het volgende:
Hoe rijd dat dan zoon 1 cil?
Het echte verhaal zullen we waarschijnlijk na 5 jaar te horen krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Niemand zag het! Me broer keek om en daar lag ik...
Ik moest me motor vast houden want hij hing zeg maar naar beneden richting sloot![]()
![]()
![]()
Maar die auto nam alle ruimte in de bocht, ik moest uitwijken...in grind...richting sloot.
¤3,75 + gratis koffie voor jezelfquote:
Voel je je gepasseerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef worldpimber het volgende:
Had dit topic geen ode aan de ZX-12 moeten wezen?
Krijg je als die fake harde kerners aan de gang gaan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef worldpimber het volgende:
Had dit topic geen ode aan de ZX-12 moeten wezen?
Krijg je als die fake harde kerners aan de gang gaan
Komt door de belichting!!!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voel je je gepasseerd
Euwverigens, WB has a point met het witte snoetje van -XX-, ff zonnen dame![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het echte verhaal zullen we waarschijnlijk na 5 jaar te horen krijgen.
Keep us updated.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo veel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel kw heeft zoon ding standaart?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
EINDELIJK! Mijn eigen motor.![]()
[afbeelding]
HEERLIJK RIJDEN![]()
[afbeelding]
ALLE 3
[afbeelding]
Wat issie mooi!![]()
[afbeelding]
En dan...een bocht!!! Waar een auto iet wat erg veel deelnam aan de hele wegbreedte ...
Ik wijk uit in het grind..., SHIT, ZIE IK DAAR EEN SLOOT?
jJAAAAAAAAAAAAAAA, HET IS ENE SLOOTIik moet remmen! maar maar, remmen op grind..ACH FAK IT, liever dat dan in de sloot rijden
DAAR GING IK ONDERUIT.![]()
JAWE HOORRRrr Waarom ook niet![]()
hele middag geknutseldnouja, me pa en bro!
![]()
uiT ELKAAR HALEN
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij doet het noghij zit weer helemaal in elkaar
wel met wat schadeeee..hier en daar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is weer helemaal als nieuw hoorrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
wel lekker gewichtquote:
ja ja, belichting.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Komt door de belichting!!!!!!![]()
Dit is mijn huidskleur: [afbeelding]
En dan nog wel van me voorhoofd.
Wangen zijn nog bruiner.
JA TOCH...HAHAHAHA
Ik ben op me hoofd gevallenwhats happening.
ganz geilquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Makster het volgende:
Blijkt echt GEK![]()
![]()
Mist alleen nog wat onderdelen hier en daar maar verder![]()
feliquote:
en meteen onderuit; minderquote:
Dat kwam dus ook door de valquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja, belichting. [afbeelding]
tuuuurlijk [afbeelding]
jaaaa
![]()
Die semi naakte foto waar je de bloedvaten wel heel erg duidleijk ziet.![]()
Met een beetje zon zie je dat niet meer hoor![]()
echt waar![]()
![]()
Aan die bierpens te zien 140 toch echt wel het uiterste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:38 schreef -XX- het volgende:
Zal me niets verbazen als de topsnelheid met mij er op nog 200 is![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal nog wel meevallen maar je hebt meer pk/kg dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:38 schreef -XX- het volgende:
Zal me niets verbazen als de topsnelheid met mij er op nog 200 is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan die bierpens te zien 140 toch echt wel het uiterste.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef -XX- het volgende:
Rib-i -> WP -> -XX- -> Moeder XX
Het rijbewijs topic ofsow. Veel nieuwe aanwas voor de MC! op komst.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef worldpimber het volgende:
Waar komen die mensen ineens vandaan?
Fotoboekers zeker
Still standing strongquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
En staat de bike van WP nog steeds op zijn plek?![]()
![]()
Ja mennnnquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Still standing strong [afbeelding]
Oh ja, en kom niet aanzetten met het aantal sloten maakt niet uit borrelpraatjes[afbeelding]
Ja, ehhhquote:
sterkquote:
nee, maar wel onderhoudendquote:
Ik heb er in het vorrige topic nog om gelachenquote:
quote:
En voorstellen met foto's, dat hoort erbij als je in de OP wilt toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, ehhh
nauwkeurig aangeven wat het is en waarom en hoezo en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Beach het volgende:
-XX- mooie motor hoor, en met zo'n 1pitter kan je lekker hoge toeren maken toch![]()
Jammer dat je meteen gevallen bent
sorry hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 pitters moeten het hebben van de trekkracht op lagere toeren.
Wel een erg lekkere bike om te beginnenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
my bad, ik ben nog betrekkelijk nieuwquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
sorry hoor.
we leren allemaalquote:
Je keek natuurlijk ook meteen naar die sloot, en maar blijven kijken naar die sloot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef -XX- het volgende:
Okeeee voor Snelwagen dan nog eeeen keeeeeeeeeer:
Ik reed op een bochtje af...gewoon rustig.
Ineens een auto busje komt aandenderen die nogal de ruimte nam in de bocht waardoor ik moest uitwijken.
Ik week uit in de berm met veel grind, waar ik wel op MOEST remmen om te voorkomen dat ik de sloot in reed!!
Dusja...geheid onder uit natuurlijk....
Wowik baal nog steeds
![]()
Als ik dat had geweten had ik even gewacht tot die stomme auto de bocht uit was![]()
![]()
Ja daar denk je ook aan hé?! Als je bijna tegen een automobilist klapt, die bijna voor je rijdt..dan kijk je inderdaad met de weg mee..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je keek natuurlijk ook meteen naar die sloot, en maar blijven kijken naar die sloot.
Ik denk als je gewoon naar de weg terug keek niks aan het handje was geweest.
Tenminste ik merk dat vaak op djikjes, denk je kloten die bocht haal ik niet kijk je de bocht "door" niks aan de hand.
![]()
Muhahahaha.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
EINDELIJK! Mijn eigen motor.![]()
[afbeelding]
HEERLIJK RIJDEN![]()
[afbeelding]
ALLE 3
[afbeelding]
Wat issie mooi!![]()
[afbeelding]
En dan...een bocht!!! Waar een auto iet wat erg veel deelnam aan de hele wegbreedte ...
Ik wijk uit in het grind..., SHIT, ZIE IK DAAR EEN SLOOT?
jJAAAAAAAAAAAAAAA, HET IS ENE SLOOTIik moet remmen! maar maar, remmen op grind..ACH FAK IT, liever dat dan in de sloot rijden
DAAR GING IK ONDERUIT.![]()
JAWE HOORRRrr Waarom ook niet![]()
hele middag geknutseldnouja, me pa en bro!
![]()
uiT ELKAAR HALEN
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij doet het noghij zit weer helemaal in elkaar
wel met wat schadeeee..hier en daar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is weer helemaal als nieuw hoorrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Kijk nu komen er al andere verhalen bij hey.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja daar denk je ook aan hé?! Als je bijna tegen een automobilist klapt, die bijna voor je rijdt..dan kijk je inderdaad met de weg mee.....
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef -XX- het volgende:
Okeeee voor Snelwagen dan nog eeeen keeeeeeeeeer:
Ik reed op een bochtje af...gewoon rustig.
Ineens een auto busje komt aandenderen die nogal de ruimte nam in de bocht waardoor ik moest uitwijken.
Ik week uit in de berm met veel grind, waar ik wel op MOEST remmen om te voorkomen dat ik de sloot in reed!!
Dusja...geheid onder uit natuurlijk....
Wowik baal nog steeds
![]()
Als ik dat had geweten had ik even gewacht tot die stomme auto de bocht uit was![]()
![]()
Waar slaat dat opquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Muhahahaha.
Vrouwen horen ook niet op een motor thuisNet als sommige mannelijke figuren met het syndroom van down.
.....jij leest niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk nu komen er al andere verhalen bij hey.
Yepquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Beach het volgende:
Is die auto eigenlijk doorgereden?
Jaaa, die heeft waarschijnlijk niet gezien dat ik na die uitwijking was gevallen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Beach het volgende:
Is die auto eigenlijk doorgereden?
Maar dan nogquote:
En we gaan door voor de maand bannquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Muhahahaha.
Vrouwen horen ook niet op een motor thuisNet als sommige mannelijke figuren met het syndroom van down.
Op jou.quote:
Is ook niet gebruikelijk dat iemand bij zo'n klein iets al op z'n bek gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaa, die heeft waarschijnlijk niet gezien dat ik na die uitwijking was gevallen.
Like i carequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En we gaan door voor de maand bann![]()
Nee want busjes geven gelukkig lekker meequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Is ook niet gebruikelijk dat iemand bij zo'n klein iets al op z'n bek gaat.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Op jou.
[..]
[..]
Like i careFok is mijn leven niet..
Like i carequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Op jou.
[..]
[..]
Ben jij niet die kerel die medisch was afgewezen om, wat voor voertuig dan ook op wielen te besturenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Op jou.
[..]
[..]
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben jij niet die kerel die medisch was afgewezen om, wat voor voertuig dan ook op wielen te besturen![]()
En nu ben je helemaal de manquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef BlackRhino het volgende:
Zo erg afgewezen, dat ik meer dan 50 rondes paar jaar op de Nordschleife rijd en in augustus weer naar Oostenrijk ga per motor....
[afbeelding]
Is dat bijzonder dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef BlackRhino het volgende:
Zo erg afgewezen, dat ik meer dan 50 rondes paar jaar op de Nordschleife rijd en in augustus weer naar Oostenrijk ga per motor....
[afbeelding]
Omfg...rietvaarderquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef BlackRhino het volgende:
[afbeelding]
En? Like i said, care-bearquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En nu ben je helemaal de man![]()
![]()
![]()
Die foto komt van:![]()
www.rietvaerder.nl
![]()
![]()
Dr350quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Snelwagen het volgende:
XX
Wasda voorn motor, daar in de hoek, die off the road?
[afbeelding]
Ach leuke motor joh, wees er maar trots op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef BlackRhino het volgende:
[afbeelding]
Versiertruc?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Omfg...rietvaarder![]()
Je versiertruuc was mislukt, en gelijk gaan rellen hier wegens brute afwijzing![]()
SNEUUUUUUUUUUU
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach leuke motor joh, wees er maar trots op.
Jammer dat je na je afwijzing een beginner moet uit moet gaan lachen nadat je je op de foto's heb afgesjord.
Leuke club ook.
[afbeelding]
Wtf...vet dik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach leuke motor joh, wees er maar trots op.
Jammer dat je na je afwijzing een beginner moet uit moet gaan lachen nadat je je op de foto's heb afgesjord.
Leuke club ook.
[afbeelding]
/carequote:
Mja dat krijg je als je zovaak bij de nordschleife komt, en je rijdt niet door. Dan eet je wel na elk rondje een bockworstje. Maar het rustige rijden kost geen energie....dus die bockworst wordt omgezet in vetquote:
Zou zeggen, rijd eens een rondje mee... of wou je het bij stoer praten laten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja dat krijg je als je zovaak bij de nordschleife komt, en je rijdt niet door. Dan eet je wel na elk rondje een bockworstje. Maar het rustige rijden kost geen energie....dus die bockworst wordt omgezet in vet![]()
Jah das altijd leuk op een KTM SM, de nordschleife.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Zou zeggen, rijd eens een rondje mee...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Blijf ik tenminste zittenPst: t-shirt + leren jas + sweater..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Zou zeggen, rijd eens een rondje mee... of wou je het bij stoer praten laten?
Ach, en maar blijven schermen met het enige wat je in je leven kan zeker he? Mocht je ook nog een paar motortjes inrijden of was de BlackRhino het hoogtepunt van je leven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef BlackRhino het volgende:
Zou zeggen, rijd eens een rondje mee... of wou je het bij stoer praten laten?
Bla bla blaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah das altijd leuk op een KTM SM, de nordschleife.![]()
Dit is toch een "motorclub" of niet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, en maar blijven schermen met het enige wat je in je leven kan zeker he?
Dat je daar zo fucking huge ben door de vele kleding over elkaar heen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:49 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik rijd dus met leren broek maar niet met een leren jack?Right..
Is dat je leven dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:50 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dit is toch een "motorclub" of niet dan?
Moet je vaker komen hier!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef BlackRhino het volgende:
Geweldig, lach me rot.. zoals altijd hier
Joh, de discussie is zinloos joh, laten we het bij die ene foto houden. Jij blij, wij blij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef BlackRhino het volgende:
Heb je honger?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef BlackRhino het volgende:
W'rom zou ik afvallen. Voor scharminkels zoals jij? Bovendien moet ik dan een nieuw motorpak en dat kost teveelBlijkbaar heb jij er meer moeite mee dan ik..
Dan ga je harder!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef BlackRhino het volgende:
W'rom zou ik afvallen. Voor scharminkels zoals jij? Bovendien moet ik dan een nieuw motorpak en dat kost teveelBlijkbaar heb jij er meer moeite mee dan ik..
Okeeeeeeeeee, je hebt 1 puntje mee menn....quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, de discussie is zinloos joh, laten we het bij die ene foto houden. Jij blij, wij blij.
Toedels.![]()
[afbeelding]
Je lijkt Martie wel, in dat opzicht zijn jullie perfecte tegenpolen van elkaar. De gebeten nepgangster uithangen, maar ondertussen wel allerlei consessies moeten doen om alles geheim te moeten houden![]()
djuhquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef BlackRhino het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeee, je hebt 1 puntje mee menn....
Je hebt denk net iets grotere tieten als mij als ik het zo bekijk![]()
Heb jij nou tietenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, de discussie is zinloos joh, laten we het bij die ene foto houden. Jij blij, wij blij.
Toedels.![]()
[afbeelding]
Je lijkt Martie wel, in dat opzicht zijn jullie perfecte tegenpolen van elkaar. De gebeten nepgangster uithangen, maar ondertussen wel allerlei consessies moeten doen om alles geheim te moeten houden![]()
Zelfkennisquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef BlackRhino het volgende:
mannelijke figuren met het syndroom van down.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef koffiekoekje het volgende:
djuhT was weer lang wachten op de altijd gezellige WhiteSeacow....
Hou je eens inquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef koffiekoekje het volgende:
"my boobs! my boobs! my boobs are oké"
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef koffiekoekje het volgende:
"my boobs! my boobs! my boobs are oké"
Die gozer neemt het wel erg serieus he.quote:
Dikke mensen zijn altijd gezelligquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja maar die jongen is zo grappig
Ja jij kan erover meepraten he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je moet toch wat als het enige wat je lichaam nog in beweging kan zetten je mond is
Echtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd gezellig![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echtje ziet em bijna nooit, dan gebeurt er ineens iets aparts met iemand en dan uit het niets "poof!.... tadaaa!" WhiteSeacow/FrietVaarder online, om iedereen af te zeiken
en te poosen, wat dan weer niet van de grond komt
kostelijk
Mwja je mag mijn wekker wel lenen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
Oh shit, ik ga mn formuleblad nog ff maken voor mechanica morgen om 8:30![]()
Maar hopen dat ik me niet verslaap
ik ookquote:
Good old timesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Toedels.![]()
[afbeelding]
I feel sorry for youquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeee, je hebt 1 puntje mee menn....
Je hebt denk net iets grotere tieten als mij als ik het zo bekijk![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ja jij kan erover meepraten he?
[afbeelding]
![]()
O, ja nu weet ik het weer, daarom had ik je geblocked + gedelete.. je had te kleine tieten ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik niet meer![]()
![]()
![]()
Nu ik jouwe zie...mag ik mijne gelukprijzen!
![]()
Jah, al je foto's van de server pleuren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef BlackRhino het volgende:
Wat wil je eigenlijk bereiken met die foto, mij heb je er niet meeEnne, geheim houden
Nee dat was het nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
O, ja nu weet ik het weer, daarom had ik je geblocked + gedelete.. je had te kleine tieten ook.
Hoe, ik bedoel leg is uit?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
Hoe hard kan je gepwnd wordenhttp://video.google.nl/videoplay?docid=1074638539754369366&q=scooter+drag&total=166&start=30&num=10&so=0&type=search&plindex=3
Suc6quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar eerst nog 2 proefexamens.
En dan morgen mn theorie halen hopenlijk![]()
Succes dikzak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Beach het volgende:
ik ook![]()
Maar eerst nog 2 proefexamens.
En dan morgen mn theorie halen hopenlijk![]()
De tering.. lekkere tieten zeg, en die 3pack erbij !!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Toedels.![]()
[afbeelding]
Wonderbaarlijk is het nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe, ik bedoel leg is uit?
Hoe kan zoiets?
Maakt niet uit wat je zegt, hij probeert altijd z'n hachje te reddenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:
Nee dat was het niet
Ik had je afgewezen. Jij stuurde een foto..
Ik zei: Leuke foto...( meende het niet)
Jij wou afspreken. Maar ik liet blijken van niet...
Dat kon je niet uit staan.
Dus toen had je me geblockt en gedeleted.![]()
Ik heb helemaal geen foto van me tieten gestuurd.
Niet de boel gaan verdraaien he jongeman..
Trouwens vandaag weer een PROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEquote:
Post jij eens je bike dan mennnnnnnnnnnn!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef speedstar het volgende:
[..]
De tering.. lekkere tieten zeg, en die 3pack erbij !!![]()
![]()
![]()
Whauaha!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je zegt, hij probeert altijd z'n hachje te reddenToen hij mij een keertje heeft verwijderd omdat ik hem altijd geblockt had staan, maar daarna erg graag een pijpbeurt wilde uitdelen ontkende die ook telkens dat ie me ooit heeft verwijderd.
Ondanks dit plaatje
[afbeelding]
Je zou een potentieel slachtoffer kunnen zijn van een kakgemeenschapquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens vandaag weer een PROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVE
PROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVE
PROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVEPROEVE gehaald
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zou een potentieel slachtoffer kunnen zijn van een kakgemeenschap![]()
Voorruitquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Post jij eens je bike dan mennnnnnnnnnnn!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef speedstar het volgende:
[..]
Voorruit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje ouwe lullen bike... maar hij rijd heerlijk![]()
En 't is een 1200, best dik dusquote:
Tis toch wat met die mentaliteit he...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef speedstar het volgende:
[..]
Voorruit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt omdat 1200's voor flikkers zijn, jeweetsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis toch wat met die mentaliteit he...De een na de andere GS500 die mijn kotsende kritiek op dat soort fietsen verloochend, en hij die een 1200 heeft is weer heel voorzichtig
Pubers![]()
![]()
quote:
quote:
Tnx !! Ja hij gaat nog best rap hoor.. Had hiervoor alleen op supersports gereden, dus dacht dat ie wel zou tegenvallen qua snelheid, maar dat valt echt reuze mee. Het koppel maakt veel goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En 't is een 1200, best dik dus![]()
Er staan wel meer naked dikke mensen in dit topique
Maaruh mooi bike![]()
400quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef BazzieK het volgende:
Komt omdat 1200's voor flikkers zijn, jeweets
Ieder zijn ding he... ik heb liever een 1000cc supersport... maar ja.. geen centjes voor momenteel. Dit is een leuke beginnersfiets met een redelijk vermogen en koppel. En voor zo een zwaar ding is hij nog behoorlijk wendbaar. Maar ben er wel blij mee hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis toch wat met die mentaliteit he...De een na de andere GS500 die mijn kotsende kritiek op dat soort fietsen verloochend, en hij die een 1200 heeft is weer heel voorzichtig
Pubers![]()
![]()
Als je achterop wil kun je het me ook gewoon vragen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt omdat 1200's voor flikkers zijn, jeweets
Heb je uberhaupt wel een rijbewijs?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef speedstar het volgende:
[..]
Als je achterop wil kun je het me ook gewoon vragen hoor![]()
Theorie goed, praktijk fout.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:09 schreef bvvt het volgende:
sorry hoor.
Wel een erg lekkere bike om te beginnen
Jij kijkt echt alle bagger die er is he.quote:
quote:
Een XJR1300 fikt beter!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef speedstar het volgende:
Voorruit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Theorie goed, praktijk fout.![]()
Om -ondanks het beperkte toerenbereik- toch nog een beetje op snelheid te kunnen rijden hebben ze de SZR een lange gearing gegeven. Veel schakelen is derhalve het devies.
Best een lastig motortje om mee te beginnen buiten het fantastische gewicht.![]()
al 2 jaarquote:
Zonde !!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een XJR1300 fikt beter!![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
Jij kijkt echt alle bagger die er is he.![]()
BH = BR??quote:Terwijl iedereen met BH actief was![]()
, heb ik nuttigere zaken voor de MC gedaan. (
)
En met de T lukt nog niet, heb nog niet genoeg kracht om die rubbers van de carbs genoeg in te drukken. Morgen opnieuw proberen .. of niet .. installatie van de airco gaat even voor.
![]()
Alleen als je ons nodig hebt hequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar de Nürburgring geweest, ook eens wat actiplaten voor jullie gemaakt.
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=9119
Voor de luie mensen: ik ben zelf ook lui, dus kom met de motorfoto's hier nog wel eens apart leuren om te kijken of jullie WEL zien wat het is.
Ja, of om -XX- te versieren. Of Geerd zn zus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen als je ons nodig hebt he [afbeelding]
Deze niet.quote:
quote:
Die airco kan gewoon mee,quote:Airco?![]()
![]()
Je koopt toch een nieuw huis met die chick die 50k euro heeft om vervolgens een kleine WB te kleien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar back on topic, hoe hupt de ZX-12?![]()
![]()
Tof hoor een dagje ringquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar de Nürburgring geweest, ook eens wat actiplaten voor jullie gemaakt.
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=9119
Voor de luie mensen: ik ben zelf ook lui, dus kom met de motorfoto's hier nog wel eens apart leuren om te kijken of jullie WEL zien wat het is.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze niet.![]()
[..]
![]()
[..]
Die airco kan gewoon mee,
een eventuele nieuwe eigenaar krijgt het huis v.z.v een gratis ventilatiegat.![]()
Het is nu nog 27 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back to airco, welke heb je gekocht en laat weten of het wel werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar back on topic, hoe hupt de ZX-12?![]()
![]()
Ik wil er ook eentje aanschaffen
![]()
Eurom PAC18 voor ¤239.00. Lijkt goed te werken. IJskoude lucht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Rib-i het volgende:
Back to airco, welke heb je gekocht en laat weten of het wel werktIk wil er ook eentje aanschaffen
Vind ik wel belangrijk energieklasse Aquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eurom PAC18 voor ¤239.00. Lijkt goed te werken. IJskoude lucht.![]()
Bij de Lidl nu een grotere voor ¤229.00.![]()
Alleen die van mij is energieklasse A.![]()
XX is gewoon een lekkere meid in d'r hele doen en latenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
O, ja nu weet ik het weer, daarom had ik je geblocked + gedelete.. je had te kleine tieten ook.
Kun je mij vertellen wie je bentquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Krijgdekouwekoorts het volgende:
XX is gewoon een lekkere meid in d'r hele doen en latenen beoordelen op uiterlekke kenmerken?Daar moet je maar voor bij de Jostiband gaan
![]()
Tjek ze editH.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
Vind ik wel belangrijk energieklasse AScheelt op jaarbasis 2 bandjes voor de motor
![]()
Voor nu pittenx2
quote:
Yeah, vliegt wel lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
Maar back on topic, hoe hupt de ZX-12?![]()
![]()
Ik krijg de carbs nog niet los, dus de gaskabel er niet op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:29 schreef worldpimber het volgende:
Mejeh, tijd om de airco zondag dan te testen? Oh nee, je hebt miniWB weer bij je heH ?
Die beul je vast wat minder snel af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, vliegt wel lekkerVoelt ook wel fijn om 'm zo af te beulen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
Of Nick komt hangt van mamma af, bij mooi weer gaat ze naar de camping.
Bij minder goed/koud weer blijft ze thuis, en kan ze Nick wel opvangen van zijn uitstapje zaterdag met de voetbalclub 'from zhe Germans'.Wel moet ik om half vier met de auto op Schiphol staan.
![]()
![]()
Sjeh, tis maar wat je afbeulen noemt, lekker flink stoken en het hele toerengebied vind ik gewoon gezond gebruik van de motor en z'n mogelijkheden. Het voelt voor mij ook als een plicht de kanalan te ontdoen van overtollig roet.quote:Die beul je vast wat minder snel af.![]()
Ene B. Rhino?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:39 schreef bvvt het volgende:
Hmm, actie bij mij bij de flat.
is d'r 1 van 11 hoog naar beneden gegaan
O ja, jullie zouden nu "iets" rustiger aan gaan doen hèquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
15.30, we'll be racing around then.Of is het 's ochtends?
[..]
Sjeh, tis maar wat je afbeulen noemt, lekker flink stoken en het hele toerengebied vind ik gewoon gezond gebruik van de motor en z'n mogelijkheden. Het voelt voor mij ook als een plicht de kanalan te ontdoen van overtollig roet.![]()
Maar preventief en goed onderhoud staan nu wel voorop, dat is wel het grootste verschil denk ik
Uuhm, met alle respect.. maar tieten zijn geen doorslaggevende factor meer bij geslachtsbepaling heH?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef bvvt het volgende:
Nee, was een vrouw
Damn, zo zonde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:39 schreef bvvt het volgende:
Hmm, actie bij mij bij de flat.
is d'r 1 van 11 hoog naar beneden gegaan
Middag gelukkig. Ze ging wel zo rond die tijd in de nacht weg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef worldpimber het volgende:
15.30, we'll be racing around then.Of is het 's ochtends?
Dat je motor nu veel meer reserve heeft.quote:Sjeh, tis maar wat je afbeulen noemt..
Zoals ik in 2004. En nu snel weer naar Zandvoort. Jij ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef bvvt het volgende:
O ja, jullie zouden nu "iets" rustiger aan gaan doen hè
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, met alle respect.. maar tieten zijn geen doorslaggevende factor meer bij geslachtsbepaling heH?![]()
hoop consternatie voor zo'n springsterquote:
ga ik ook zekers nog wel een keer doenquote:[..]
Middag gelukkig. Ze ging wel zo rond die tijd in de nacht weg.![]()
![]()
[..]
Dat je motor nu veel meer reserve heeft.
Maar goed, je zit alweer in het hele toerenbereik.![]()
![]()
![]()
[..]
Zoals ik in 2004. En nu snel weer naar Zandvoort. Jij ook.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gaat niet goed, dat wordt een off day morgen vandaag.
![]()
![]()
kale bedoelingquote:
quote:
quote:Maar goed, je zit alweer in het hele toerenbereik.![]()
![]()
![]()
quote:Zoals ik k in 2004. En nu snel weer naar Zandvoort. Jij ook.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:02 schreef bvvt het volgende:
ga ik ook zekers nog wel een keer doen
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waar wacht je haar dan op? Ga je naar de parkeerplaatsen of sta je daar waar voornamelijk taxi's, bussen en oppikkende mensen langs hoppen?![]()
Yeap, wellicht is er vertraging, of ga ik daar vertraging oplopen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:45 schreef worldpimber het volgende:
Dus je plembt de auto op de parkeerplaatsen.
Koffie, goed ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yeap, wellicht is er vertraging, of ga ik daar vertraging oplopen.![]()
Bijna een uur op het werk en nog niet wakker.
Gelukkig werkt de collega vandaag uit huis.
Moet alleen zo wat heldere telefoontjes doen.![]()
![]()
![]()
Zit nu aan het ontbijt en een tweede koffie.![]()
Even uitgebreid mediteren op het toilet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen inkomende telefoontjes, kon er net zo goed niet zijn.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even uitgebreid mediteren op het toilet.
En dan komt nummer drie er aan.
Je bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen inkomende telefoontjes, kon er net zo goed niet zijn.![]()
Het kutte is dat ik alleen op mijn eigen wc kan mediterenOp publieke toiletten kan ik me niet ontspannen
![]()
quote:
We hebben een apart toilet op kantoor voor drie man.quote:Het kutte is dat ik alleen op mijn eigen wc kan mediterenOp publieke toiletten kan ik me niet ontspannen
Fok! MC milf party.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:57 schreef Makster het volgende:
Erg zuur voor je! Als ik je op een of andere kan troosten moet je maar bellen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:57 schreef Makster het volgende:
Mogguh
-XX- Wat doe je![]()
![]()
Erg zuur voor je! Als ik je op een of andere kan troosten moet je maar bellen![]()
![]()
Net mn laatste normale tentamen gehad, nu maar hopen dat er geen herre''tje komt. Morgen nog ff ein ganze tag nach die schule. Un dan hab ich urlaubquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef Geerd het volgende:
Woei bijna vakantie.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jouw duitse helm een one man show geeft in cafe rectum zal ze geen lichamelijke pijntjes meer voelen als gevolg van het ongeluk. Dat ze mogelijk wat moeite krijgt met zitten is overigens ook maar tijdelijk
Bijna weekendde praatjes zijn er al
Vage shitquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil ff een piccie posten van de werkplaats.
Gisteren een Sony Ericsson geleend van buurman.
Nu Blue Tooth adapter geleend van collega.
Koppelt als een Samsung SGH-D520 na zelfdetectie.![]()
![]()
Hoe krijg ik nu die foto er af?![]()
Ben nu wel PC Studio 3.0 aan het downloaden van Samsuuung.![]()
Pc studio, daar heb je communicatie bij. Ik denk dat dat het is. Maar kheb altijd gewoon via mn kabeltje dr in hangenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vage shit
Via Pc studio idd, of iets van sony
Helaas werkt t zonder kabeltje niet zo eenvoudigquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Pc studio, daar heb je communicatie bij. Ik denk dat dat het is. Maar kheb altijd gewoon via mn kabeltje dr in hangen
Mja, werkt dat niet gewoon hetzelfde als naar een andere mobiel verzenden met BT.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Helaas werkt t zonder kabeltje niet zo eenvoudig
Eerst moet je com poorten instellen voor in en uitgaande data, verloopt niet altijd even vlekkeloos. Maar die ellende is vast verholpen in pc studio 3quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, werkt dat niet gewoon hetzelfde als naar een andere mobiel verzenden met BT.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar of t ook werkt met een sony met een identiteitscrisis?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
BT is perfect, alleen wel met de eigen Sony Ericsson software.![]()
(hij pakte eerder een Samsung van de secretaresse. Geen leuke fotoWs gezien)![]()
Nokkenasje in de werkplaats. Ding is zeven meter lang.![]()
[afbeelding]
Hier wordt het geheel tot 100 graden verhit. De voorste man zit met een vlam op het tandwiel.
De achterste staat met een digitale opzichtthermometer. Duurde wel ff met dat massieve spul.![]()
Met vier man hebben ze een half uur geleden dat tandwiel er op staan slaan, en een gigantische moer er op gehamert. En nu kijk ik, en is alles er weer af.![]()
Nope, de as is elders opgelast, maar net even te groot in diameter,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, de as is elders opgelast, maar net even te groot in diameter,
dus het tandwiel valt niet in de nok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi werk
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Hmm ...quote:-=MV=- schreef op 21 juni 2007 @ 09:09:
Mijn R1 02 stond aan een lantaarnpaal met kettingslot, Xena schijfremslot met alarm en een goedgekeurd alarm daaroverheen een dikke hoes met slot en deze hebben ze 's nachts gewoon weg gekregen...:X
Buren verklaarden de volgende dag waarschijnlijk wel iets gehoord te hebben, maarja Amsterdam he... wie kijkt er dan nog uit het raam?!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Nope, de as is elders opgelast, maar net even te groot in diameter,
dus het tandwiel valt niet in de nok.
Haha, en jij maar foto's maken terwijl zij denken ... daar heb je er weer zo eentje met schone handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je al aangekondigd wanneer je er weer vertrekt? +
![]()
Die van mij krijgen ze niet mênquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Was vast een oefeningbinnenkort ook bij u in de straat
'Maakt niet uit hoeveel sloten er op zitten verjaardagspraatje'quote:
Je kan nooit weten.quote:
Idd, het is weer flink raak de laatste tijd. Kap er gvd nou is mee manquote:
Echt welquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
'Maakt niet uit hoeveel sloten er op zitten verjaardagspraatje'![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Echt wel![]()
't is niet zozeer kwaliteit maar kwantiteitzo heb ik 5 ton aan sloten aan mijn fiets hangen
knappe vent die dat mee neemt
Oliedom zoiets. Gooi er dan een dikke laag vet op, en verpak het echt waterdicht en vochtvrij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook hilarischzo'n mooie prijs uit een tijdscapsule
![]()
[afbeelding]
Nog wat te doen dus voordat de carbs er echt afkunnen.quote:accu eruit halen, dan de 2 luchtinlaatbakken links en rechts losmaken.
2 boutjes per kant ( bakken zitten links en rechts ter hioogte van de accu )
Dan luchtfilterklemmen los draaien die op de carb's zitten.
Luchtfilterhuis naar achter schuiven. +- 1 a 1,5 cm.
Dan de klemmen op de inlaatrubbers losdraaien en dan kan je de carb's los trekken.
Even bestellen:quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Dankzij een forummendeTriumph dealer uit Breda zonder klandizie.
[..]
Nog wat te doen dus voordat de carbs er echt afkunnen.![]()
Smiliesquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
oeh XX, ik wil toch wel met je trouwen!!!!1111einseins
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:42 schreef Rib-i het volgende:
Even bestellen:
[afbeelding]
Een echte Dewalt reciprozaag
Vroeger toen -XX- er nog niet was, en Fullie gewoon nog een normaal verhaal poste.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
oeh XX, ik wil toch wel met je trouwen!!!!1111einseins
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fulcrum update!
-Ga verhuizen begin komende maand naar studentenkamer, die veel goedkoper is en waar ik de motor in het schuurtje kan stallen!
heb ik vroeger ook wel eens aan gedachtquote:-Ben aan het overwegen om de keuring te gaan doorlopen bij de Koninklijke Luchtmacht voor vlieger
die keuring is toch niet zo lang? is dat niet net als alle andere militaire keuringen een paar middagen?quote:-Ben dan ook aan het kijken om mijn huidige opleiding tijdelijk stop te zetten, of hoe ik het anders op moet lossen
probleem opgelostquote:-Ben al aan het rondkijken voor een Gixxer 750, maar heb daar nog niet echt het geld voor. 5 juli aanstaande mag ik vol vermogen rijden![]()
Aight! En ga 22 juli op vakantie naar Hongarije![]()
Wat voor opleiding doe je en wat voor voorstudie heb je achter de rug danquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fulcrum update!
-Ga verhuizen begin komende maand naar studentenkamer, die veel goedkoper is en waar ik de motor in het schuurtje kan stallen!
-Ben aan het overwegen om de keuring te gaan doorlopen bij de Koninklijke Luchtmacht voor vlieger
-Ben dan ook aan het kijken om mijn huidige opleiding tijdelijk stop te zetten, of hoe ik het anders op moet lossen
-Ben al aan het rondkijken voor een Gixxer 750, maar heb daar nog niet echt het geld voor. 5 juli aanstaande mag ik vol vermogen rijden![]()
Shizzle my danceflo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:54 schreef Roderick2085 het volgende:punten voor een shitvak ook binnen.... nu alleen nog de afstudeerpresentatie
![]()
Contract bij de luchtmacht is 14 jaar idd. Keuring duurt zo'n 4 maanden, mits je al zo ver komt.. altijd afwachten natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
heb ik vroeger ook wel eens aan gedachtvond altijd alleen het contract van 10 jaar zoveel
en nu mag ik niet eens meer
[..]
die keuring is toch niet zo lang? is dat niet net als alle andere militaire keuringen een paar middagen?
[..]
probleem opgelost
Commerciële Economie, 3e jaars momenteel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je en wat voor voorstudie heb je achter de rug dan?
Oud klasgenoot van me heeft die keuring ook gedaan, gewoon tijdens zn opleiding. Dus volgens mij hoef je je opleiding niet stop te zetten, alleen af en toe een weekje weg. Of een weekend ofzo....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fulcrum update!
-Ben aan het overwegen om de keuring te gaan doorlopen bij de Koninklijke Luchtmacht voor vlieger
-Ben dan ook aan het kijken om mijn huidige opleiding tijdelijk stop te zetten, of hoe ik het anders op moet lossen
-Ben al aan het rondkijken voor een Gixxer 750, maar heb daar nog niet echt het geld voor. 5 juli aanstaande mag ik vol vermogen rijden![]()
Hmm dat is kutjes. Nouja heeft ie het toch geprobeerd toch? Dat is mijn drijfveer ook, wil nooit spijt krijgen dat ik het niet geprobeerd heb!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Oud klasgenoot van me heeft die keuring ook gedaan, gewoon tijdens zn opleiding. Dus volgens mij hoef je je opleiding niet stop te zetten, alleen af en toe een weekje weg. Of een weekend ofzo....
Maar die kerel werd aan het eind helemaal afgewezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Mijn voorganger was tegelijkertijd aangenomen als vlieger en mijn functie dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Keuring duurt zo'n 4 maanden, mits je al zo ver komt.. altijd afwachten natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:25 schreef Beach het volgende:To bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, het alarm ging net af ... was het een dief, slechts iemand met interesse, een spotter, een strategisch verdwaald regendruppeltje of de wind. We will never know![]()
![]()
Over een week verkoop je hem weer wegens slapeloze nachten.
Idd, Tom Cruise is al lang genoeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:22 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet wat er met fulcrum aan de hand is maar piloot van een straaljager....
Ik moet de eerste piloot nog tegenkomen die Tjibbe Jouwstra heet![]()
Weet jij trouwens waar Fulcrum voor staat?![]()
BWT schiet eens op, ik was ook al bezig.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door Worldbeater op 21-06-2007 17:41:10 ]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:25 schreef Beach het volgende:Dat is 1 te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja... draaipunt Xquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
To bad.![]()
[..]
![]()
![]()
Over een week verkoop je hem weer wegens slapeloze nachten.![]()
[..]
Idd, Tom Cruise is al lang genoeg.![]()
Weet jij trouwens waar Fulcrum voor staat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:25 schreef Beach het volgende:eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |