quote:
KUTquote:
Nee, dit is oldskoolquote:
En nog wel gecorrigeerd door een 15-jarige.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
KUT
Modje?
Wat een suffe fout, trouwens
Talen zijn niet m'n sterkste vakquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En nog wel gecorrigeerd door een 15-jarige.
Niet als het oldskool isquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nog steeds is het een taalfout.
WHEHE IK HEB NIET EENS TALEN OP SCHOOLquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
WHEHE IK HEB NIET EENS TALEN OP SCHOOL![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
WHEHE IK HEB NIET EENS TALEN OP SCHOOL![]()
![]()
Ook allemaal gehadquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb alle talen nog.
Volgend jaar niet meer.
Duits, frans, engels, nederlands, latijn, grieks.
Ik volgend jaar ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ook allemaal gehad. Blij daarvan af te zijn. Ik spreek de taal der techniek
![]()
Ok danquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik volgend jaar ook.
Heb N&G met nat.
Dat wil ik ook gaan studeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ok dan. Mja ik studeer nu ook Werktuigbouwkunde, dus vandaar
Whehe vetquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan studeren.
Of civiele techniek.![]()
Haha, wtfquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef oshiro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kaOEmDJUNmM
Whaha
Geniaal!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef oshiro het volgende:
Whaha
Ze gaat ook naar Eindhovenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe vetIk raad Delft af, trouwens
.
Supercoolquote:
Een jongen draagt daar een Dropkick Murphys vest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef oshiro het volgende:
Whaha
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Een jongen draagt daar een Dropkick Murphys vest.
Wen er maar aan, ik onthoud alles, of je nou wil of nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel dingen onthouden jij.
HOAXquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef oshiro het volgende:
Basketmobiel
Daarvoor zullen ze geoefend hebben denk ik
HAHAquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef oshiro het volgende:
Whaha
Downloaden dan!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:39 schreef Merel1808 het volgende:
Ah shit, nu heb ik zin om Limp Bizkit te luisteren, maar daar heb ik niks van op mn pc, moet ik weer helemaal downloaden enzo
Downloaden is legaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef PretKroket het volgende:downloaden
ik ga je aangeven als je dat doet!
quote:
Ja maak hem evenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er staat een fout in de TT
no shitquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er staat een fout in de TT
Ha Fietsquote:
Neequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja maak hem even![]()
Twee fouten zelfs...
Ik luisterde laatst Judas Priest... die gast heeft ook een flinke trap tussen z'n benen gehad geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vraag me af hoe Dani Filth z'n stem zo kan gebruiken.
Zijn gekrijs is af en toe hoger dan dat van mij.
Herhalingsfoutquote:
Ja echtquote:
Wel eens van hem gehoord, nog nooit geluisterd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst Judas Priest... die gast heeft ook een flinke trap tussen z'n benen gehad geloof ik
Kijk 1e pagina.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echtHe sais she sias bullshit moet zijn: He says she says bullshit
![]()
Nou edit hem danquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echtHe sais she sias bullshit moet zijn: He says she says bullshit
![]()
Ik heb weekend gekquote:
Ja klaphark die heb ik bekekenquote:
Nee, ik zet hem sticky en ik open hem weer als hij vol zit met 300 posts... dan kunnen we eeuwig door gaan met dit topicquote:
Kusquote:
Bapao.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 3 broodjes bapao binnen
Ik ga eten
Gezonde voedingquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 3 broodjes bapao binnen
Ik ga eten
Ja, met sla hequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezonde voeding![]()
![]()
Als het maar lekker is![]()
Nee dan is het goedquote:
Das ook niet gezondquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef mash_ het volgende:
aaaah tering he. ik haar de woensdagben al heel de dag op school of voor school bezig
en nu moet ik over 5 min gaan werken.. ben ik half 11 terug. en dan heb ik eindelijk is wat vrije tijd
geen bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ook niet gezond![]()
![]()
Bier?
Bier is ook ongezond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ook niet gezond![]()
![]()
Bier?
quote:
Echt, ik mag je nu al nietquote:
Het is gelukt met het autootje ?quote:
Beter maakt ze dat even goed...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt, ik mag je nu al niet![]()
mja nee ik ga vandaag vroeg slapen. ik ben echt geslooptquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vanavond als je thuis bentdan moet je wel aan het bier na zo'n dag
![]()
Bier is niet ongezond toch Jordy ?quote:
Ooow kijk aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja nee ik ga vandaag vroeg slapen. ik ben echt gesloopten me wekker gaatsteeds om 7uur en dan tot half 2 op msn.. dan word je best moe
maar 1 voordeel me flash portfolio is nu wel voor80% af. nog maar 5uur werk eraan of zo en dan ben ik klaar
Ik zeg dat het ongezond is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt, ik mag je nu al niet![]()
Met een fotoboekquote:
Dit klinkt al beterquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zeg dat het ongezond is.
Niet dat ik zelf nooit drink.![]()
En ook niet dat je het niet mag drinken.
Bier is heel gezondquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier is niet ongezond toch Jordy ?![]()
It gets you laidquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het vernietigt alleen maar hersencellen.
Die is er nietquote:
quote:
Inderdaadquote:
Mag ik je profeet zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Jij bent mijn geweten en bijbel![]()
Zolang je maar geen Mohammed heetquote:
Dat weet je tochquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Mohammed heet![]()
Haha, maak foto'squote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef liiszle het volgende:
mama wil paardrijden![]()
![]()
![]()
dus nu moet ik me maar snel gaan omkleden
wil je dat serieus?quote:
Ik vind je nu al tofquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Éen foto dan.
http://i12.tinypic.com/4xvrh9i.jpg
![]()
Ik heb ook een lekker kleurtje door het voetballenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Okee.
Niet alleen mn schouders zijn verbrand.
M'n armen en benen ook een beetje.
Au.
je vind alles wat vrouwelijk is tof.quote:
quote:
+ ronde mannelijke dingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
je vind alles wat vrouwelijk is tof.
Dat is gedeeltelijk niet helemaal waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
je vind alles wat vrouwelijk is tof.
Tof tochquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef liiszle het volgende:
mama wil paardrijden![]()
![]()
![]()
dus nu moet ik me maar snel gaan omkleden
Je kan ook gaan fietsenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En weer thuis![]()
3e dag op rij met achterlijke vertragingen
Maandag: Defecte trein, geen treinverkeer mogelijk tussen Aalten en Winterswijk
Dinsdag: Wisselstoring, vertraging van 15 -30 min
Woensdag: Sein en overwegstoring, geen treinverkeer mogelijk tussen Aalten en Arnhem
Morgen zal het wel een stroomstoring worden, die hadden we nog niet gehad deze week.
telt dat als een trio als je daar sex mee hebt ?quote:
Fietsen is mogelijk, dat gaat tegenwoordig sneller jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je kan ook gaan fietsen
Ik heb je trouwens nog niet uitgenodigd voor mijn feestje; hierbij
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Eerst mocht je me nu al niet.
Nu vind je me nu al tof.
Wisselvallig ventje jij.
Goeie vraag --> WFLquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
telt dat als een trio als je daar sex mee hebt ?![]()
PM.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Fietsen is mogelijk, dat gaat tegenwoordig sneller ja
Alleen staat mijn fiets nu bij de fietsenmaker
Ik wilde hem op halen, maar door vertragingen () was ik te laat, de winkel was al dicht
VetWanneer?
Ik doe hem wel in ONZquote:
Zoek iemand die heel zachtjes aftersun wil smeren!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh nooh.
M'n rug is ook al helemaal rood.
AU!
daar wil ik nogeens sex mee hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
telt dat als een trio als je daar sex mee hebt ?![]()
Fiets wil welquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zoek iemand die heel zachtjes aftersun wil smeren!
Dan moet ik denk ik naar the Hague.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zoek iemand die heel zachtjes aftersun wil smeren!
Gelukkig maar, jij bent 15quote:
Telt dit als een trio?quote:
Pure afgunstquote:
Ik ben altijd heel voorzichtigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ah.
Als je het heeeel zachtjes doet dan.
Ik maak ze helemaal kapot als ik ze in handen krijg.quote:
Koekjequote:
Schiet ze naar de klotequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ik maak ze helemaal kapot als ik ze in handen krijg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 207, wat doe je?
Heb je al aangifte gedaan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 207, wat doe je?
Ik help ook mee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 207, wat doe je?
Dan mag het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel voorzichtig![]()
PASquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Schiet ze naar de kloteIk help graag mee
Ja nou, die kankerpolitie werkt niet echt meequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al aangifte gedaan ?![]()
Afschieten dat tuig
Waar woon je ergens ?quote:
Waar heb je pijnquote:
Luilekkerland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar woon je ergens ?![]()
Dan kom ik er zo aan![]()
Die luie agenten weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef rena het volgende:
[..]
[..]
Ja nou, die kankerpolitie werkt niet echt meeDie kerel had vannacht gezegd dat ik naar het bureau moest om een handtekeningetje te zetten onder de proces verbaal of zo en aangifte te doen en zo. Kom ik vanmiddag op dat bureau; weten ze daar van niks dan dat er al een aangifte is gedaan
Terwijl ik nog geeneens ergens een handtekening had gezet of zo
![]()
De hele achterkant + schouders van top tot teen.quote:
Nog bijdehand ookquote:
Mja, die agent die het opgenomen had en zo, had het nog niet op het bureau gebracht of zo, dus ze konden niks. Ze hadden alleen in hun pc staan "Diefstal/poging tot diefstal".quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die luie agenten weerMoeten ze 1 a4tje uittypen en door jou laten ondertekenen doen ze het niet eens
![]()
Auwwwwquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De hele achterkant + schouders van top tot teen.
Ben gaan bakken na het zwemmen zonder zonnebrand.
Echt een actie voor mij trouwens.
+ vernieling + openlijke geweldplegingquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef rena het volgende:
[..]
Mja, die agent die het opgenomen had en zo, had het nog niet op het bureau gebracht of zo, dus ze konden niks. Ze hadden alleen in hun pc staan "Diefstal/poging tot diefstal".![]()
Jij hebt 4 namen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Da's m'n 5e naam.
Na al mijn officiele naamdingen.
Ik denk een uurtje of 200 onkruid wiedenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+ vernieling + openlijke geweldpleging
Word een leuke boete voor die gasten![]()
Ja, dat vernieling wil ik er sowieso echt bij vermeldenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+ vernieling + openlijke geweldpleging
Word een leuke boete voor die gasten![]()
Hoe oud waren die gasten ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje of 200 onkruid wieden
Zo weinigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje of 200 onkruid wieden
Ik weet alleen dat hun moeders een snor hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe oud waren die gasten ?![]()
Precies laat ze maar eens werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat vernieling wil ik er sowieso echt bij vermeldenVan mij mogen ze 300 uur platsoentjes harken en de schade betalen. Dan kijk ik wel toe
![]()
Dat hebben al die moedersquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hun moeders een snor hebben.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hun moeders een snor hebben.
Volgende week hoor ik meer over de aangifte, moet ik dat dan vermelden? Maar ik weet nu ook nog niet hoeveel de schade betreft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies laat ze maar eens werken![]()
Vergeet dat niet te melden dat je de schade wilt verhalen, want als ze voor moeten komen en het staat niet bij de eis dan moet je het via een civiele procedure doen en dat duurt veeel te lang
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets, denk je dat ik binnen 15 lessen en 1 examen mijn rijbewijs haal?
Nee. Tenzij je iedereen pwnd en al een examendatum geboekt hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat
Fiets, denk je dat ik binnen 15 lessen en 1 examen mijn rijbewijs haal?
Hoi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef Bravebart het volgende:
Hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi
"quote:
Die agenten zullen het je vast ook wel uitleggen enzo, maar ga er wel zelf achter aan want dan weet je zeker dat het goed komt. Het beste is om zo snel mogelijk de schade te laten bepalen, scheelt ook weer een hoop gezeik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef rena het volgende:
[..]
Volgende week hoor ik meer over de aangifte, moet ik dat dan vermelden? Maar ik weet nu ook nog niet hoeveel de schade betreft.
Je hebt er niet veel vertrouwen inquote:
Mohammedquote:
Wtf, meen je nietquote:
JvT pwnt tantoe hardquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9XSywaxYhfo&mode=related&search=
JEUGD VAN TEGENWOORDIG!
Ja, maar niet helemaalquote:
Haha, geld vind je welquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als ik geldjes weet te vinden
Wat is er eigenlijk? Ik heb alleen gehoord dat A-Lusion komt
Jeweetquote:
Vrouwen met bierbuikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik krijg denk ik een bierbuik.
Wat is er zaterdagquote:
Zienquote:
quote:
Whihihihiquote:
We waren naar Tuschinski! in zaal 1! Naar Ocean's 13. Dope filmquote:
Ik wil met je trouwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik krijg denk ik een bierbuik.
Ga toch krassenquote:
Gvd, die moet ik dan maar zelf gaan kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We waren naar Tuschinski! in zaal 1! Naar Ocean's 13. Dope film
Vertelquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh! En ik heb het alternatief gevonden voor de Mac. Even duur maar 100 keer beter eten.
Henk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Euh.
Ik niet.
Ik trouw al met *piep*.
Dat boeit niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Euh.
Ik niet.
Ik trouw al met *piep*.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, geld vind je wel
Ja A-LusionIs dat niet genoeg ?
Ja gekquote:
Ken ik nietquote:
Piet is viesquote:
Wat kost een treinkaartje met korting daarheen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gek![]()
![]()
Beter kom je wel, ben ik tenminste niet de enige die normaal ABN praat
Perfect itquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik nietStuur eh... verkoop me eens wat
![]()
![]()
Waar?
Uuhm, ff zoeken hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat kost een treinkaartje met korting daarheen?
Ik heb kortingsbon
Nee ik wil nog wel een keerquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd, die moet ik dan maar zelf gaan kijken
't Pakhuis, super lekker eten. Niet te duur. En dicht bij de muntquote:
Nooit van gehoordquote:
Oeh, spannendquote:
Picquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nou.
Eigelijk trouw ik met Gerard.
Díe is pas!
Ok, tofquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
't Pakhuis, super lekker eten. Niet te duur. En dicht bij de munt
Ja hoor, alleen mijn tijd zal wel minimaal zijn komende weken. Misschien even heen en weer voor een filmpjequote:
Owquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef Borkydude het volgende:
Bart, blijkt trouwens dat A-Lusion helemaal geen hardstyle isMaar freestyle
Jup! Supergoeie tipquote:
Mijne ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen mijn tijd zal wel minimaal zijn komende weken. Misschien even heen en weer voor een filmpje
Mooi manquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef PretKroket het volgende:
Tjohhh Rigters!! OmhaaL!!! pats!! 1-1
Het idee alleen alquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ik weet dat je elke nacht over hem droomt!![]()
Tofheidquote:
Ik ben niet alternatiefquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ie maar alternatief is.
En blond.
En lang.
En knap.![]()
![]()
Nou danquote:
En je emo kapsel dan ?quote:
Deed ik dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dan
En noem me geen Gerard meer schat
Kloptquote:
Alsnogquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig maar, jij bent 15![]()
Nee, juist nietquote:
Kan je me helpen Red Alert draaiende te krijgen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:20 schreef oshiro het volgende:
Dat was goddelijk.
Pizzaria's zijn niet saai. Vooral niet met die serveerster.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan je me helpen Red Alert draaiende te krijgen?
Waar heb jij het nou over?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Pizzaria's zijn niet saai. Vooral niet met die serveerster.![]()
Ben net naar pizzaria geweest, man. Dat was goddelijkquote:
Wat had je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ben net naar pizzaria geweest, man. Dat was goddelijk
Voorgerecht: Italiaanse tomaten crème-soepquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Voorgerecht: Italiaanse tomaten crème-soep
Hoofdgerecht: Pizza Mozarella met basilicum
Nagerecht: Coppa Banana
Drank: Nastro Azzurro
Echt super.