Ik ben altijd heel voorzichtigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ah.
Als je het heeeel zachtjes doet dan.
Ik maak ze helemaal kapot als ik ze in handen krijg.quote:
Koekjequote:
Schiet ze naar de klotequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ik maak ze helemaal kapot als ik ze in handen krijg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 207, wat doe je?
Heb je al aangifte gedaan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 207, wat doe je?
Ik help ook mee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 207, wat doe je?
Dan mag het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel voorzichtig![]()
PASquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Schiet ze naar de kloteIk help graag mee
Ja nou, die kankerpolitie werkt niet echt meequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je al aangifte gedaan ?![]()
Afschieten dat tuig
Waar woon je ergens ?quote:
Waar heb je pijnquote:
Luilekkerland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar woon je ergens ?![]()
Dan kom ik er zo aan![]()
Die luie agenten weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef rena het volgende:
[..]
[..]
Ja nou, die kankerpolitie werkt niet echt meeDie kerel had vannacht gezegd dat ik naar het bureau moest om een handtekeningetje te zetten onder de proces verbaal of zo en aangifte te doen en zo. Kom ik vanmiddag op dat bureau; weten ze daar van niks dan dat er al een aangifte is gedaan
Terwijl ik nog geeneens ergens een handtekening had gezet of zo
![]()
De hele achterkant + schouders van top tot teen.quote:
Nog bijdehand ookquote:
Mja, die agent die het opgenomen had en zo, had het nog niet op het bureau gebracht of zo, dus ze konden niks. Ze hadden alleen in hun pc staan "Diefstal/poging tot diefstal".quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die luie agenten weerMoeten ze 1 a4tje uittypen en door jou laten ondertekenen doen ze het niet eens
![]()
Auwwwwquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De hele achterkant + schouders van top tot teen.
Ben gaan bakken na het zwemmen zonder zonnebrand.
Echt een actie voor mij trouwens.
+ vernieling + openlijke geweldplegingquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef rena het volgende:
[..]
Mja, die agent die het opgenomen had en zo, had het nog niet op het bureau gebracht of zo, dus ze konden niks. Ze hadden alleen in hun pc staan "Diefstal/poging tot diefstal".![]()
Jij hebt 4 namen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Da's m'n 5e naam.
Na al mijn officiele naamdingen.
Ik denk een uurtje of 200 onkruid wiedenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+ vernieling + openlijke geweldpleging
Word een leuke boete voor die gasten![]()
Ja, dat vernieling wil ik er sowieso echt bij vermeldenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+ vernieling + openlijke geweldpleging
Word een leuke boete voor die gasten![]()
Hoe oud waren die gasten ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje of 200 onkruid wieden
Zo weinigquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje of 200 onkruid wieden
Ik weet alleen dat hun moeders een snor hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe oud waren die gasten ?![]()
Precies laat ze maar eens werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat vernieling wil ik er sowieso echt bij vermeldenVan mij mogen ze 300 uur platsoentjes harken en de schade betalen. Dan kijk ik wel toe
![]()
Dat hebben al die moedersquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hun moeders een snor hebben.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hun moeders een snor hebben.
Volgende week hoor ik meer over de aangifte, moet ik dat dan vermelden? Maar ik weet nu ook nog niet hoeveel de schade betreft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies laat ze maar eens werken![]()
Vergeet dat niet te melden dat je de schade wilt verhalen, want als ze voor moeten komen en het staat niet bij de eis dan moet je het via een civiele procedure doen en dat duurt veeel te lang
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets, denk je dat ik binnen 15 lessen en 1 examen mijn rijbewijs haal?
Nee. Tenzij je iedereen pwnd en al een examendatum geboekt hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat
Fiets, denk je dat ik binnen 15 lessen en 1 examen mijn rijbewijs haal?
Hoi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef Bravebart het volgende:
Hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi
"quote:
Die agenten zullen het je vast ook wel uitleggen enzo, maar ga er wel zelf achter aan want dan weet je zeker dat het goed komt. Het beste is om zo snel mogelijk de schade te laten bepalen, scheelt ook weer een hoop gezeik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef rena het volgende:
[..]
Volgende week hoor ik meer over de aangifte, moet ik dat dan vermelden? Maar ik weet nu ook nog niet hoeveel de schade betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |