Het VOL verhaal is pure onzinquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met het wel of niet blijven van Natasia te maken?
is niet waar enkele minuten later zei natas pas ; NL en Patricia zijn ook uit elkaar!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whahaha, Natasia sprak over Patricia .... Het is uit met Nathanael !
Ach, rondjes rijden kan iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Je kunt zien dat Natasia het rijden al is verleerd.
ik heb het gesprek zelf gehoord en hier ook gepost. Snapte niet meteen waar het over ging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het VOL verhaal is pure onzin
Wilgo is een figurantquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef 2live het volgende:
[..]
is niet waar enkele minuten later zei natas pas ; NL en Patricia zijn ook uit elkaar!
dus dat eerdere gesprek ging duidelijk over haar zelf
Ben bang dat de redactie alles zal doen om te ontkennen dat het over is met Wilgo en dat Tas naar huis moet. Niet in het belang van het programma.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef 2live het volgende:
[..]
is niet waar enkele minuten later zei natas pas ; NL en Patricia zijn ook uit elkaar!
Praat me er niet van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar netjes op de rem gaan staan niet![]()
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat "achter" Natasia gaat vertellen dat Wilgo er een punt achter heeft gezet..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Wilgo heeft nog nooit een punt gezet imo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat "achter" Natasia gaat vertellen dat Wilgo er een punt achter heeft gezet..
jou niet?![]()
weet jij dan wat ze achter heeft gedaan? Mss heeft ze wilgo aan de telefoon gehad weet ik veel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat "achter" Natasia gaat vertellen dat Wilgo er een punt achter heeft gezet..
jou niet?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het VOL verhaal is pure onzin
Misschien heeft Tas nog een enkele keer contact met Wilgo en haar familie???quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
jou niet?![]()
Hier hebben we iets aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef johngrisham het volgende:
musea ging kopen
en dat ze dan samen gingen elk weekend
met de kids
toen zei kapster ja dat ka wel ben toch single
en toen zei tas ja ik nu toch ook
[..]
Ik ga erop letten als ze weer eens gaat verkondigen dat ze over drie maandjes naarquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
weet jij dan wat ze achter heeft gedaan? Mss heeft ze wilgo aan de telefoon gehad weet ik veel.
Wilgo heeft wel meer per brief of telefoon laten weten.
Hee, dat is een goed ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga erop letten als ze weer eens gaat verkondigen dat ze over drie maandjes naar
haar kindjes en haar ventje zal gaan...
ventje zal ze dan voortaan
weglaten![]()
Ze ging naar 'achter' om kennis te maken met een nieuwe collega van de redactiequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
weet jij dan wat ze achter heeft gedaan? Mss heeft ze wilgo aan de telefoon gehad weet ik veel.
Wilgo heeft wel meer per brief of telefoon laten weten.
Van VOL.quote:Lieke meldt dat ze met Huub een goed gesprek heeft gehad vannacht, met minder drank op van Huubs kant.
Huub weet dat het zo is zegt ie, maar vindt het nie leuk om te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |