Bedankt, Toad!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:53 schreef Toad het volgende:
Filmpje over de huurfietsen in Parijs:
http://www.vk.tv/video/12481
Het wordt druk in Parijs, zo te zien!quote:
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende: En we gaan trouwens toch niet naar de Moulin Rouge. We hebben al niet een al te groot budget en dan vinden we het een beetje zonde om 89 of 99 euro te gaan betalen voor een avondje show. Koop ik liever een paar nieuwe hardloopschoenen voor als ik terug kom.
Ik ga ook donderdag, maar nog even over het OV. Kopen alle toeristen gretig een aantal carnets, een toeristenpas of een carte orange (met verplicht pasfotoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga donderdag! Ik heb er echt ontzettend veel zin in.. een hele week Parijs dus we kunnen echt van alles gaan doen, wat we maar willen. Vandeweek al Amelie zitten kijken om goed in de stemming te komen, dus kom maar op Parijs!
Wij gaan 1 week en kopen (voor ons 2en) 1 carnet en ieder voor zich een Paris Visite. De carnet gaan we gebruiken voor de eerste en laatste dag, zodat we de 5 dagen daartussenin gewoon met de Paris Visite overal heen kunnen zonder dat we moeten nadenken over kaartjes enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:03 schreef k_man het volgende:
Alle toersiten kopen een Paris Visite, die ze er volgens mij vrijwel geen van allen uit halen. Kaartjes per tien kopen is meestal voordeliger. Tenzij je heel veel per metro gaat, of tenzij de kosten je niet uitmaken en je één kaartje handiger vindt dan tien losse.
Dat viel mij ook enorm tegen! Zelfs voor een thee moet je soms 4 euro betalen, niet normaal! En ook voor frisdrank. Als je dan verwacht nog aardig wat te krijgen kom je ook bedrogen uit, je krijgt dan ook nog eens slechts 20cl.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Maar men, wat is dat drinken dúúr in Parijs! Een bord eten kun je voor 12,50 wel krijgen, maar drinken kost gewoon al gauw 4 euro....
kerel je kan drinken goedkoop zat krijgen je moet alleen opletten waar, ik heb in een hotel gezeten in montmatre en daar zat 10 meter verderop een cafe, nou daar heb ik toch goed gegeten ook voor weinig maar toch zeker goedkoop gedronken thee was 5 euro, lijkt prijzig maar je kreeg er een theepotje bij waar toch zeker 3 grote kopjes uitgingen, bier 5 euro(heineken) maarja meteen amsterdammer....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:40 schreef kikoooooo het volgende:
Veel klachten over duur drinken in parijs...
Als je gewoon rondloopt, en niet UIT eten bent, haal dan gewoon drinken bij de macDeden wij ook...
Met het uit eten gaan kun je weinig anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |