Graag gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:48 schreef Smeich het volgende:
Bedankt ook voor de tips Bora-BoraReally appreciate it
![]()
Hmm, jammer om te horen, maar bedankt voor de informatie. Ik ga alleen met een vriendinnetje, moeten we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:51 schreef Bora-Bora het volgende:
Smeich heeft gelijk: 1 overstap tussen Gare du Nord en Crimée;
het station wat je hebben moet, ligt op lijn 7 richting Courneuve...
Metro-kaartje: Crimée vind je rechtsboven.
Om eerlijk te zijn is dit -binnen de stadsring- één van de minst befaamde wijken (en metrolijnen)...
Pas extreem goed op je spullen, zou ik zeggen.
Ach, onze hotel staat iets van 200 meter naast Gare Du Nord. Dus dat is eigenlijk niet meer nodig!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:29 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
En als je eerst de stad in wilt zijn er grote en kleine bagagekluizen op Gare du Nord. Er zijn er altijd wel vrij.
sommige mensen hebben er geld voor over om niet continue aan kaartjes te moeten denken, "heb ik nog wel n kaartje op zak?", "ojee, als ik nu de metro pak kost dat weer een kaartje!" van die overwegingen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef k_man het volgende:
Waarom toch?
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je zo'n Paris Visite er meestal niet uit haalt?
Nee, wel een reservering en ik heb echt geen idee welk ander hotel ik dan zou moeten nemen in die prijscategorie. Ik ben het zoeken naar een fatsoenlijk hotel echt heel erg zat namelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:03 schreef Bora-Bora het volgende:
Ehm... zorgen zou ik me nou ook weer niet maken... maarreh, heb je al een aanbetaling gedaan?
welke prijscategorie en welke data?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je tips hebt sta ik ervoor open though.
18-21 juli, prijscategorie: 150-250 euro voor een twin kamer. Maar goed, dan moet er wel een badkamer bij zitten en het liefst airco, en dat hotel bij Crimee heeft het én is dicht bij een metrostatoin, ook niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
welke prijscategorie en welke data?
ik heb www.booking.com gebruikt en viel op zich best tegen. Maarja, ik ben een Parijs-newbie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef k_man het volgende:
Voor dat bedrag moet er toch genoeg te vinden zijn?
quote:Golden Tulip Opera De Noailles
Golden Tulip Hotel of the year 2006 - France & Monaco
9 Rue De La Michodiere, 75002, Paris
18-07-2007 / 21-07-2007 Nachten: 3 Kamers: 1 Personen per kamer: 2
Prijzen vanaf: EUR 170.00
In totaal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
oh, 150-250 euro voor een twin kamer voor 3 nachten dus hè.
Ziet er erg goed uit, hippy!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef 12bhippy het volgende:
Deze lijkt mij wel wat: Hotel Marigny
3 nachten voor 245 euro.
en n beoordeling van n 7 op booking.com
geen ontbijt, maar dat haal je gewoon bij een bakkertje op de hoek.
Vlakbij Place de Madeleine, de Opera, de grote warenhuizen, restaurantjes!
Metrostation Madeleine op 330 meter,
Place de la Concorde (met die grote obelisk) op 700 meter
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |