Dus toen jij examen ging doen stond er naturlijk ook "centraal examen gymnasium".quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rot op. Ik heb Latijn niet voor niks gedaan.
Of...wacht...
Kut.![]()
Boehoequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:48 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet wel Grieks en/of Latijn erbij doen, en dat zijn niet de minste vakken, en al helemaal niet de vakken die het minste tijd kosten
Kies je zelf voor. Je kan op het 'gewone' VWO ook meer vakken kiezen. Ik had ook examen kunnen doen in tien vakken als ik dat had gewild.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:48 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet wel Grieks en/of Latijn erbij doen, en dat zijn niet de minste vakken, en al helemaal niet de vakken die het minste tijd kosten
Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Je gaat voor mensen die op het atheneum zitten en dan bijvoorbeeld ook Spaans volgen, toch ook niet een 'hoger niveau' aanmaken.
Haha, tuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef immortalsean het volgende:
achja, 'gymnasium' staat wel beter op je CV dan alleen 'VWO', het maakt je wat unieker op de banenmarkt, en schaarste zorgt voor een hogere prijs...
* immortalsean is ookwel voor z'n gymnasium geslaagd.
Zodat mensen zoals jij zichzelf omhoog kunnen praten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Kikker_kermit het volgende:
Maar waarom bedenken ze er dan een speciale naam voor
tsjongquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zodat mensen zoals jij zichzelf omhoog kunnen praten.
Lekker interessant als je een universitaire studie hebt voltooid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef immortalsean het volgende:
achja, 'gymnasium' staat wel beter op je CV dan alleen 'VWO', het maakt je wat unieker op de banenmarkt, en schaarste zorgt voor een hogere prijs...
Ik sluit me aan bij:quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef immortalsean het volgende:
Als je een 7 staat voor economie op de havo of het vwo zou ik me nou niet meteen geniaal noemen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Kikker_kermit het volgende:
Trouwensssss ik ben geniaal, want hij heeft het veranderd en nu sta ik zelfs een 6,5 wat dus een 7 word op mijn eindrapport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij:
Vwo is echt niets, ga eerst maar eens studeren. Dan kun je zeggen dat het slagen voor je studie wat uitmaakt op je cv, niet of je er gymnasium of vwo op hebt staan
Hoger opgeleid zijn maakt je misschien wat unieker op de banenmarkt op dit moment, maar daar telt vwo/gymnasium echt niet mee hoor, dat gaat gewoon om een afgeronde hbo of universitaire opleiding. Al heb je daarvoor vmbo gedaan.
Ik neem toch aan dat je gaat studeren, en niet met vwo de arbeidsmarkt op wilt.
[..]
Als je een 7 staat voor economie op de havo of het vwo zou ik me nou niet meteen geniaal noemen hoor.
Hahah Jitzzee wat de fack !!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:10 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
TS staat in ieder geval niet met een papiertje met msntaal in zijn oor op de foto![]()
![]()
[afbeelding]
Jonge jonge.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Kikker_kermit het volgende:
Maar waarom bedenken ze er dan een speciale naam voor
bijna goed...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jonge jonge.
Atheneum = VWO zonder Grieks en Latijn
Gymnasium = VWO met Grieks enof Latijn
Hoe simpel wil je het hebben?
Tuurlijk sta je een 8,5 gemiddeld als je niks doet en van VWO afgeschupt bent. VWO en HAVO is bijna het zelfde behalve de normering is anders, zelfde boeken etc... dus als je nu 8,5 staat dat zou je daar waarschijnlijk een 7 hebben gestaan wat te hoog is om iemand naar HAVO te laten gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
1e en 2e heb ik gymnasium gedaan, zonder moeite. Toen kreeg ik problemen met Grieks omdat ik te lui was om het alfabet te leren, dus naar VWO gegaan, en toen ben ik vorig jaar blijven zitten in 4VWO, en dit jaar met kerst overgestapt naar Havo. Maar Havo is eigenlijk onder mijn niveau, want ik was nooit zon ster in wiskunde, maar sta nu zonder iets te doen ofzo een 8.5
Maar Havo is wel beter, want ik kan me slecht concentreren enz.
Ehm nee, boeken zijn anders, normering is inderdaad licht voor HAVO. En geloof mij, ik stond op VWO geen 7 voor wiskundequote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:20 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Tuurlijk sta je een 8,5 gemiddeld als je niks doet en van VWO afgeschupt bent. VWO en HAVO is bijna het zelfde behalve de normering is anders, zelfde boeken etc... dus als je nu 8,5 staat dat zou je daar waarschijnlijk een 7 hebben gestaan wat te hoog is om iemand naar HAVO te laten gaan.
Ja, dan zeg je het dus al zelf dat het niet hetzelfde isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jonge jonge.
Atheneum = VWO zonder Grieks en Latijn
Gymnasium = VWO met Grieks en Latijn
Hoe simpel wil je het hebben?
Het woordje 'en' sloeg niet op het gelijktijdig gebruik van Grieks en Latijn, dus hou je commentaar maar voor je.quote:
Nee, VWO N&T met economie is ook niet hetzelfde als VWO C&M met West-Tsjeteens. Maar het is wél allebei VWO op een precies hetzelfde niveau. Punt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:24 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je het dus al zelf dat het niet hetzelfde is
En zo is het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, VWO N&T met economie is ook niet hetzelfde als VWO C&M met West-Tsjeteens. Maar het is wél allebei VWO op een precies hetzelfde niveau. Punt.
Ik proef de frustratie door je posts heen... Niet gehaald? Dit is slechts een wilde gok hoor. Ik dacht gewoon: "Laat ik eens een wilde gok doen!" No pun intended! Ik gis slechts naar de oorzaak van je jaloerse frustratie, maak je niet dik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zodat mensen zoals jij zichzelf omhoog kunnen praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |