Heb ik lekker al gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef Jesse_ het volgende:
maar jij bent te stom om vwo te doen [afbeelding]
Hehehequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef 8D het volgende:
[afbeelding]
Hij schijnt hier overigs ook een rekenfout te hebben gemaakt.
iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef Malle_beer het volgende:
Ontneem zijn leven, van zo'n vent die dit uithaalt weet je immers nooit wat zijn volgende misstap in de maatschappij zal worden.
plaats, school, naam leraar alsjeblieftquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Kikker_kermit het volgende:
Kijk ik net op ons schoolinternetpagina (?) , een website dus waar cijfers en opdrachten enz van onze school opstaan, kijk ik bij mijn economiecijfers, ben ik blij dat ik een 7 heb gehaald op het proefwerk van deze proefwerkweek, kijk ik bij eindcijfer zie ik een 5 staan. Dus ik ga even goed alles nakijken want ik dachtte al dat er niks van klopte.
En ja hoor, ik stond Rapport 2,3 en 4 gemiddelde een 6.5.
Blijkt dat hij al mijn cijfers gedeelt door 4 heeft gedaan in plaats van 3 omdat ik de 1e periode nog op VWO zat.![]()
EN heeft hij ook nog bij iemand anders precies hetzeflde gedaan![]()
Klacht: Economieleraren die te dom zijn om te bedenken dat als je maar 3 periode's hebt gedaan, je alle cijfers moet delen door 3 en niet door 4![]()
Heerenveen, OSG Sevenwolden, Koopmans ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
plaats, school, naam leraar alsjeblieft
ah, ok..quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Heerenveen, OSG Sevenwolden, Koopmans ?![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers dat ik niet meer naar school hoef, en breezersletjes ken die dit voor me makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:10 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
TS staat in ieder geval niet met een papiertje met msntaal in zijn oor op de foto![]()
![]()
[afbeelding]
HAVO, denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Elefes het volgende:
Ik wacht nog even af wie de opmerking gaat maken
Maar TS, als je eerst gymnasium hebt gedaan, wat doe je dan nu?
1e en 2e heb ik gymnasium gedaan, zonder moeite. Toen kreeg ik problemen met Grieks omdat ik te lui was om het alfabet te lerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Elefes het volgende:
Ik wacht nog even af wie de opmerking gaat maken
Maar TS, als je eerst gymnasium hebt gedaan, wat doe je dan nu?
Dat klopt jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik niet meer naar school hoef, en breezersletjes ken die dit voor me maken![]()
zoals ik al zei: maar jij bent te stom om vwo te doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
1e en 2e heb ik gymnasium gedaan, zonder moeite. Toen kreeg ik problemen met Grieks omdat ik te lui was om het alfabet te leren, dus naar VWO gegaan, en toen ben ik vorig jaar blijven zitten in 4VWO, en dit jaar met kerst overgestapt naar Havo. Maar Havo is eigenlijk onder mijn niveau, want ik was nooit zon ster in wiskunde, maar sta nu zonder iets te doen ofzo een 8.5
Maar Havo is wel beter, want ik kan me slecht concentreren enz.
En dat is mijn fout dat hij niet ziet dat ik maar 3 rapportcijfers heb, en waarna je met 1 klik van de muis de /4 kan veranderen in de /3 ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef CasB het volgende:
Goh, misschien omdat hij alles invoert in Excell en dan formules gebruikt, maar jij zo dom was om niet gelijk Havo te doen je een cijfer mist waardoor je eindcijfer niet klopt.
Kutsmoes met dat Grieks. Je kan ook gewoon Grieks laten vallen en alleen Latijn doen. Bovendien was dat alfabet leren zo ongeveer het makkelijkste van Grieks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
1e en 2e heb ik gymnasium gedaan, zonder moeite. Toen kreeg ik problemen met Grieks omdat ik te lui was om het alfabet te leren, dus naar VWO gegaan, en toen ben ik vorig jaar blijven zitten in 4VWO, en dit jaar met kerst overgestapt naar Havo. Maar Havo is eigenlijk onder mijn niveau, want ik was nooit zon ster in wiskunde, maar sta nu zonder iets te doen ofzo een 8.5
Maar Havo is wel beter, want ik kan me slecht concentreren enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |