Klinkt wel aardig maar heb er toch niet het ultieme zomerhit gevoel bijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef superhero87 het volgende:
En wat vinden we hiervan?
Kat Deluna ft Elephant man - Whine up![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=jmcVjSYV_kc
Hoor het steeds vaker op tv en radio
Nee ik ben er nu echt van overtuigd, DIT WORDT HEMquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:35 schreef Raifu het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig maar heb er toch niet het ultieme zomerhit gevoel bij
Beter "Don't Stop The Music" als ze er niet TE lang meer mee wachten om die uit te brengen hier in Europa.quote:
Ik heb daar de Punkbusters remix van. Die is beter dan het origineel, die is foutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Rashni - Baboushka
http://www.youtube.com/watch?v=qXeQnqQrwBQ
Jawel, ik heb iets gevonden dat nog fouter is dan Dragostea Din Teimaar wrong = right en de videoclip is geweldig
![]()
Die is al een tijd uit, en heeft de top 10 net niet gehaald.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef NatasTriplesix het volgende:
ook dit is wel zoers... Sound of Freedom - bob sinclar & cutee b feat. gary pine & dollarman
Ik vrees het ook. Van mij mag het echter zo snel mogelijk geloosd worden. Een slap, zouteloos nummer wat je echt o-ve-ral hoort.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef Woodpecker het volgende:
Ik denk toch de ping-pong-song van Enrique Iglesias... Blijft wel in je kop zitte...
Goede definitie van een zomerhitquote:Op maandag 25 juni 2007 06:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Een slap, zouteloos nummer wat je echt o-ve-ral hoort.![]()
Zitten een paar goede nummers tussen. Ook slechte (Ome Henkquote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef donroyco het volgende:
Kanshebbers:Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix) Corenell - Keep on jumpin' (Fonzerelli Remix) Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix) Rihanna Ft. Jay-Z - Umbrella (Jody Den Broeder Lush Radio Edit) Luke Howard - Hi Life (DJ Hardwell Remix) Yves Larock - Rise Up Ome Henk & Sonja de BrEeZaHsLeT - M'n tiete zijn okee Justice - D.A.N.C.E David Guetta - Love is gone Tim Deluxe ft. Simon Franks - Let the beats roll
Uhh, Blue van Eiffel 65 kwam eind juli. En dat is toch echt een zomerhitquote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Its to late voor een echte zomerhit
hij komt gewoon niet dit jaar!
luister nou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |