Wat is het probleem? Ik ontbijt in de auto en mijn scheer apparaat ligt in het dashboard kastje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef vroutje het volgende:
Inderdaad! Opmaken doe je thuis en ook vooral niet achter het stuur!
okee, dat kan nog, maar mascara opdoen in een rijdende auto?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik ontbijt in de auto en mijn scheer apparaat ligt in het dashboard kastje.
En dan een klein kindje scheppen omdat je te lui bent 5 minuten eerder op te staan!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik ontbijt in de auto en mijn scheer apparaat ligt in het dashboard kastje.
Ik hars mijn benen zelfs als ik aan autorijden benquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als dat kleine kindje over de A28 loopt dan zou ik toch eerder de ouders gaan wijzen op hun verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
En dan een klein kindje scheppen omdat je te lui bent 5 minuten eerder op te staan!
Meh ik gebruik geen mascara. Ik weet niet hoe lang zoiets duurt maar dat zou mooi kunnen bij het stoplichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, dat kan nog, maar mascara opdoen in een rijdende auto?
Mr. Bean stylequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
en dan niet zien dat ie op groen springt en de rij achter je maar aan laten groeien in de ochtendspitsquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh ik gebruik geen mascara. Ik weet niet hoe lang zoiets duurt maar dat zou mooi kunnen bij het stoplicht
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
wees blij dat ze niet in het afvalemmertje schijt
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
wees blij dat ze niet in het afvalemmertje schijt
Zo erg heb ik het nog niet gehadquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:14 schreef Schuifpui het volgende:
Of mensen die hun nagels incl teennagels gaan knippen in de trein.![]()
Mensen met blote voeten in de treinquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:14 schreef Schuifpui het volgende:
Of mensen die hun nagels incl teennagels gaan knippen in de trein.![]()
Niet door je neus ademen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef GateWayX het volgende:
Dat opmaken zou me niet zo boeien. Kijk ik gewoon de andere kant op. Deo daarintegen weer wel.
Daar kan je niet omheen en zit ik niet op te wachten.
Langer kunnen slapen is erg fijn, en aangezien je in de trein toch moet wachten tot je op de bestemming aankomt is het een prima plek voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef denB het volgende:
Snappen mensen gewoon niet dat ze eerders uit bed moeten stappen, om dat soort dingen gewoon thuis doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |