En daar zit het 'm een beetje natuurlijk. Ik denk dat wij als buitenstaanders niet echt kunnen beoordelen of Ajax wel of niet goed met zijn spelers om gaat. Dat neemt overigens niet weg dat ik me wel in je post kan vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, je weet nooit hoe het echt zit.
Nee, maar het is wel opvallend hoevaak ze natrappen bij Ajax itt PSV bijv.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef Blight het volgende:
[..]
En daar zit het 'm een beetje natuurlijk. Ik denk dat wij als buitenstaanders niet echt kunnen beoordelen of Ajax wel of niet goed met zijn spelers om gaat. Dat neemt overigens niet weg dat ik me wel in je post kan vinden.
Hij heeft helemaal niets meer te kiezen, want Feyenoord hoeft hem niet meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:01 schreef Blight het volgende:
Het begint er sterk op te lijken dat het voor Perez toch kiezen wordt tussen een basisplaats bij Feyenoord of een plekje op de bank bij Ajax. Ik denk niet dat PSV en Ajax nog tot een akkoord gaan komen als je van Geel zo hoorde bij AT5.
Dan zet je hem toch langs het veld als ballenjongen? Kan die ook niet zitten chargrijnen naast de anderen op de bank.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Dan kan je hem beter voor 1.8 miljoen verkopen. Het lijkt mij geen goed idee om een chagerijnige Perez op de bank te hebben, die alleen maar voor meer onrust gaat zorgen.
En daar voegde van Marwijk aan toe "Perez moet met een goede uitleg komen als hij toch nog voor Feyenoord wil voetballen". De deur is dus niet helemaal dicht, maar onwaarschijnlijk lijkt het wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niets meer te kiezen, want Feyenoord hoeft hem niet meer.
Zoals Bert zei: "Het is graag, of niet"
Ik denk dat kenner Matty Kermannen er anders heilig in gelooft dat Feyenoord zich zal herpakken en de landstitel in de wacht zal slepen. Dat was zijn voorspelling voorafgaand aan dit seizoen immers ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
v Marwijk weet best dat hij zijn handjes mag dichtknijpen als een speler als Perez in brandhoutcity komt te spelen. Dus doe niet zo fake-rotterdams-mans man...
Volgens mij zijn er mensen die daar anders over denkenquote:
Ach, niets is onmogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat kenner Matty Kermannen er anders heilig in gelooft dat Feyenoord zich zal herpakken en de landstitel in de wacht zal slepen. Dat was zijn voorspelling voorafgaand aan dit seizoen immers ook.
Het maakte Dani inderdaad geen donder uit welke dag van de week het was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er mensen die daar anders over denken
Heldquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Het maakte Dani inderdaad geen donder uit welke dag van de week het was..
[afbeelding]
Dat ging afgelopen seizoen toch ook prima?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Dan kan je hem beter voor 1.8 miljoen verkopen. Het lijkt mij geen goed idee om een chagerijnige Perez op de bank te hebben, die alleen maar voor meer onrust gaat zorgen.
Idd,wat moet ie doen? Zo kan ie iig niet de winnende tegen Ajax maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat ging afgelopen seizoen toch ook prima?
- PSV is een betere clubquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef Blight het volgende:
En daar voegde van Marwijk aan toe "Perez moet met een goede uitleg komen als hij toch nog voor Feyenoord wil voetballen". De deur is dus niet helemaal dicht, maar onwaarschijnlijk lijkt het wel.
Ach, je moet het zo zien: van Ajax naar PSV of Feyenoord is sowieso een stap terug, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:06 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
- PSV is een betere club
- PSV speelt Champions League
- Feyenoord werd 9e en heeft nog altijd geen topversterkingen binnen
- Feyenoord speelt geen Europees voetbal
Vind ik best een goede uitleg
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, je moet het zo zien: van Ajax naar PSV of Feyenoord is sowieso een stap terug, dus wat dat betreft.
Realist!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Sorry hoor, zal wel een stortvloed aan
posts op volgen, maar naar PSV is (helaas) een stap omhoog hoor. En iig GEEN stap omlaag.
Of afdingen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:05 schreef Cordoba32 het volgende:
Probeer me zo voor te stellen hoe dat er aan toe gaat. Martin, Stan... kopje koffie.... Ze zullen toch niet de hele dag over de prijs lullen? Dan ben je in een uur ook uit gepraat lijkt me....
Daar kan jij wel over oordelen inderdaadquote:
Waarom is PSV een stap omhoog?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
posts op volgen, maar naar PSV is (helaas) een stap omhoog hoor. En iig GEEN stap omlaag.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom is PSV een stap omhoog?
daarbij werd PSV drie maanden terug in eigen huis met 5-1 afgemaakt.
Ajax is een topclub PSV, nog lang niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoop eigenlijk dat AZ derde of vierde wordt (en Ajax kampioen), zodat sommige AZ'ers niet in Alkmaar willen blijven als Ajax zich meldt, want sommige spelers zou ik best bij Ajax willen zien!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef koningdavid het volgende:
PSV gaat komend seizoen derde worden, geen stap omhoog dus.
Derde worden ze echt niet, denk zelfs dat psv gewoon weer kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef koningdavid het volgende:
PSV gaat komend seizoen derde worden, geen stap omhoog dus.
No way. De tweede speelronde verliezen ze al voor het eerst thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Derde worden ze echt niet, denk zelfs dat psv gewoon weer kampioen gaat worden.
PSV heeft ook een kut-stadion, dat scheelt. Maar de Amsterdam ArenA zou ik zo weer inruilen voor De Meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef koningdavid het volgende:
Bovendien hebben wij een stadion met een dak, en PSV niet.![]()
ChampionsLeague wedstrijden in het Olympisch stadionquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft ook een kut-stadion, dat scheelt. Maar de Amsterdam ArenA zou ik zo weer inruilen voor De Meer.
Dat is een uitzondering natuurlijk en dat weet jij zelf ook welquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
daarbij werd PSV drie maanden terug in eigen huis met 5-1 afgemaakt. Naar PSV is in mijn ogen dus absoluut géén stap omhoog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |