Is de 1e keer huillie, en het is gewoon een reactie op een andere kutopmerkingquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Dude! Op elke reactie moet jij weer een sneer geven richting Feyenoord.
Babel en Maduro speelde gewoon kut vandaag.
In de voetballerij hoef je geen vrienden te zijn met elkaar. Mijn baas is ook niet mijn beste vriend, maar dat is geen probleem mbt mijn werk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat was na Heerenveen uit. Kenneth had zich negatief uitgelaten in de media. Ik quote Ten Cate: "Kenneth is geen vriend van mij en ik ben geen vriend van Kenneth.".
Henk ten Cate had er geen belang bij om die verhalen over Perez tegen te spreken. Hij wil juist van hem af.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:40 schreef w00h00 het volgende:
Maar ik moet je toegeven Henk zei dat niet voor niets en wou gewoon duidelijk maken dat Perez gewoon niet lekker ligt bij Ajax.
Ah leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Urby bij de wedstrijden.
Je hoeft aan mij niets toe te geven. Ik quotte alleen wat Henk gezegd heeft, ik trek nergens een conclusie. Maar goed, ik ben het wel met je post eens: je hoeft geen beste vrienden te zijn, maar Henk wilde wel iets duidelijk maken. Hij hoeft zoiets immers ook niet in het openbaar te stellen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
In de voetballerij hoef je geen vrienden te zijn met elkaar. Mijn baas is ook niet mijn beste vriend, maar dat is geen probleem mbt mijn werk.
Maar ik moet je toegeven Henk zei dat niet voor niets en wou gewoon duidelijk maken dat Perez gewoon niet lekker ligt bij Ajax. Perez moet gewoon verkocht worden aan psv als ze daarvoor beerens willen inruilen + wat geld en anders moeten ze hem lekker naar het buitenland sturen of op de bank laten zitten.
Mooi, even kijken dus..quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef S-Two het volgende:
Vanavond Urby bij de wedstrijden.
Is ie transfervrij?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
En Peter R. de Vries.
Zuiverloon ook wel if possible. Ook al denk ik dat Ogararu ook alleen maar beter wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef koningdavid het volgende:
Van mij mogen we De Ridder, mits voor een prikkie, halen.
1 zomertje doorgaan maar. Zou ie wel kunnen doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef BB-boy het volgende:
Dan is hij gestopt met voetballen.
Omdat De Ridder op dit moment wat beter is dan VD Meyde en we onze grote vriend Bakircioglu ook nog hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom niet gewoon en De Ridder en Van der Meyde?
Bakircugolu is backup voor Sneijder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat De Ridder op dit moment wat beter is dan VD Meyde en we onze grote vriend Bakircioglu ook nog hebben?
Flikker aub eens op met je De Ridder en Van der Meyde.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom niet gewoon en De Ridder en Van der Meyde?
Jij hebt liever verlegen nerdjes uit Belgie als De Mul?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Flikker aub eens op met je De Ridder en Van der Meyde.
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bakircugolu is backup voor Sneijder.
En wij niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zo zou ik het invullen en derde backup voor de rechtsvoor positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |