Volgens mij zijn er mensen die daar anders over denkenquote:
Ach, niets is onmogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat kenner Matty Kermannen er anders heilig in gelooft dat Feyenoord zich zal herpakken en de landstitel in de wacht zal slepen. Dat was zijn voorspelling voorafgaand aan dit seizoen immers ook.
Het maakte Dani inderdaad geen donder uit welke dag van de week het was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er mensen die daar anders over denken
Heldquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Het maakte Dani inderdaad geen donder uit welke dag van de week het was..
[afbeelding]
Dat ging afgelopen seizoen toch ook prima?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Dan kan je hem beter voor 1.8 miljoen verkopen. Het lijkt mij geen goed idee om een chagerijnige Perez op de bank te hebben, die alleen maar voor meer onrust gaat zorgen.
Idd,wat moet ie doen? Zo kan ie iig niet de winnende tegen Ajax maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat ging afgelopen seizoen toch ook prima?
- PSV is een betere clubquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef Blight het volgende:
En daar voegde van Marwijk aan toe "Perez moet met een goede uitleg komen als hij toch nog voor Feyenoord wil voetballen". De deur is dus niet helemaal dicht, maar onwaarschijnlijk lijkt het wel.
Ach, je moet het zo zien: van Ajax naar PSV of Feyenoord is sowieso een stap terug, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:06 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
- PSV is een betere club
- PSV speelt Champions League
- Feyenoord werd 9e en heeft nog altijd geen topversterkingen binnen
- Feyenoord speelt geen Europees voetbal
Vind ik best een goede uitleg
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, je moet het zo zien: van Ajax naar PSV of Feyenoord is sowieso een stap terug, dus wat dat betreft.
Realist!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Sorry hoor, zal wel een stortvloed aan
posts op volgen, maar naar PSV is (helaas) een stap omhoog hoor. En iig GEEN stap omlaag.
Of afdingen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:05 schreef Cordoba32 het volgende:
Probeer me zo voor te stellen hoe dat er aan toe gaat. Martin, Stan... kopje koffie.... Ze zullen toch niet de hele dag over de prijs lullen? Dan ben je in een uur ook uit gepraat lijkt me....
Daar kan jij wel over oordelen inderdaadquote:
Waarom is PSV een stap omhoog?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
posts op volgen, maar naar PSV is (helaas) een stap omhoog hoor. En iig GEEN stap omlaag.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom is PSV een stap omhoog?
daarbij werd PSV drie maanden terug in eigen huis met 5-1 afgemaakt.
Ajax is een topclub PSV, nog lang niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoop eigenlijk dat AZ derde of vierde wordt (en Ajax kampioen), zodat sommige AZ'ers niet in Alkmaar willen blijven als Ajax zich meldt, want sommige spelers zou ik best bij Ajax willen zien!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef koningdavid het volgende:
PSV gaat komend seizoen derde worden, geen stap omhoog dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |