Tuurlijk weet ik dat het fake is,, mag ik het dan niet posten? Ik zei alleen dat ik het raar vond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En dan komt het niet bij je op dat het fake is?
Nut heeft het niet om het te posten. Dus ik zou zeggen, doe iets leuks in die extra minuut van je levenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat het fake is,, mag ik het dan niet posten? Ik zei alleen dat ik het raar vond.![]()
Dan kan je alle fakes gaan posten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat het fake is,, mag ik het dan niet posten? Ik zei alleen dat ik het raar vond.![]()
De nieuwe fake shirt!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je alle fakes gaan posten.
Ow wacht, dat doe je al!
Waren beiden al door mij gepostquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
De nieuwe fake shirt!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt niet van de presentatie foto's. En geen keepersshirt. Wat jij van het thuisshirt had, was een domme foto met 9 procent korting.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waren beiden al door mij gepost![]()
De oranje staat notabene nog 4 posts boven je![]()
Die heb ik expres niet gepost omdat dat gewoon meer van hetzelfde zou zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:46 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Je hebt niet van de presentatie foto's. En geen keepersshirt. Wat jij van het thuisshirt had, was een domme foto met 30 procent korting.Harde diss kneus. <--
![]()
Tuurlijk jongen, zou ik ook hebben gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik expres niet gepost omdat dat gewoon meer van hetzelfde zou zijn.
De fotos van het uitshirt die ik heb gepost zijn van de presentatie!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, zou ik ook hebben gezegd.![]()
Dus toch weer oranjequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Uitshirt van Valencia
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef don-diablo het volgende:
Mooi uitshirt van Valencia met interessant kraagje, het thuisshirt vind ik minder. Die van the aussies is ook wel
(Gordon ik zie Mendieta in je avatar?)
Heb ik jaaaren geleden een x mee gesproken toen die nog bij Valencia speeldequote:
Ja met Djukic was dat ook toch? Speelde ie nog maar bij Valenciaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik jaaaren geleden een x mee gesproken toen die nog bij Valencia speelde![]()
Goeie speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |