Vind het ook wel ok, maar als je bedenkt waar voor een shirts we eerder hebben gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat Valenciashirt is nog best mooi
Tering.. Welke maat is dat? Gaat elke speler met XXXL spelen?quote:Op zondag 24 juni 2007 10:29 schreef Samcali het volgende:
De nieuwe van RBC, met shirtsponsor Roem van Yerseke
[afbeelding]
En de nieuwe van De Graafschap, waar sponsor Centric weer terug is. Zo te zien heeft KWD gewoon de Graafschap shirts van een paar seizoenen geleden weer uit het schap gehaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
geen ideequote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie zijn de drie spelers eigk?
Meer dan een clubquote:Op maandag 25 juni 2007 18:57 schreef toma het volgende:
wat betekent 'més que un club' ?
Je ziet bij dat uitshirt wel weinig verschil tussen dat blauwe en iets lichtere blauw.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef venomsnake het volgende:
Barca shirts vandaag officieel gepresenteerd.
[afbeelding]
Anders post je weer even een shirt die ook al is gepost.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef Hung-05 het volgende:
Valencia Thuis.Uit: Niet officieel:
[afbeelding]
Ik ben er niet weg vanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef venomsnake het volgende:
Barca shirts vandaag officieel gepresenteerd.
[afbeelding]
Ik vind het thuisshirt erg fraai (op dat Unicef na dan). Ik ga hem zeker aanschaffen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ben er niet weg van. Seizoen erop maar eens een nieuw shirt kopen
![]()
Klopt ja, weet jij al iets meer over het uitshirt? Maar die van afgelopen seizoen kunnen ze denk ik niet overtreffen, maar wie weet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders post je weer even een shirt die ook al is gepost.
Dat blauwe shirt is trainingsshirt.
Wie zijn die spelers?quote:
die is gewoon vet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
Heeft erg veel weg van het shirt van Hammarby IF:
[afbeelding]
Mooi shirt, zoals eigenlijk altijd wel bij Celtic.quote:
Wordt weer een zwart shirt als het goed is. Helaas geen picsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt ja, weet jij al iets meer over het uitshirt? Maar die van afgelopen seizoen kunnen ze denk ik niet overtreffen, maar wie weet.
Geil shirt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
Heeft erg veel weg van het shirt van Hammarby IF:
[afbeelding]
Dat klinkt goed, maar wachten dan met de grote subside bestellingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Wordt weer een zwart shirt als het goed is. Helaas geen pics![]()
En dan komt het niet bij je op dat het fake is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef Hung-05 het volgende:
Laatst op internet gezien. Chelsea Thuis. Beetje raar, want Chelsea kreeg dit jaar geen nieuw thuisshirt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Spaanse vlag in de nekquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef Smeich het volgende:
Videopresentatie met nieuw Atléti shirt.
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1009546.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb niets met de club. Vind ik ook nog wel belangrijk.quote:
Die hebben ook elk jaar een ander templatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |