Ik vind het thuishirt prachtig maar het uitshirt had wel wat blauwer gemogenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, of het wapen van de stad Utrecht......
Betere foto :
[afbeelding]
En de uit-versie :
[afbeelding]
Erg mooi inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Copa del Rey finale shirt van Sevilla
Eh, nee ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lompe zwarte letters met een witte rand eromheen.. Had wel beter gekund denk je niet?
Die broekquote:
voor voetbal wel jah.. In mijn sport zijn langere broekjes de normaalste zaak van de wereldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Die broek![]()
We hoeven voor mij niet terug naar de begin jaren '80 maar dit is wel heel wanstaltig groot.
Dat is ook maar een fotoshop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het uit-blauw is te fel, vind ik. (van Utrecht)
doet me denken aan het ajax shirt van een paar jaar geledenquote:
Veel beter dat blauw op deze foto. Ik moet zeggen dat Utrecht-fans dit jaar erg gelukkig kunnen zijn met de shirts.quote:
Ik gok dat hij bij feyenoord heeft getekend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Feyenoord... Tim de Cler? Wat heb ik gemist?
Orly? Ik kon alleen m'n ogen even niet geloven. Dacht dat-ie al zo goed als rond was met PSV... Die avatar van jou, is dat niet die ene acteur... Crap, hoe heet-ie ook weer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik gok dat hij bij feyenoord heeft getekend.
Twee jaar; heb een andere baanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:46 schreef Hung-05 het volgende:
Bedrukking Feyenoord; Al 5 jaar niet veranders ofzo![]()
[afbeelding]
Was al plaatje van gepostquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:54 schreef Public_NME het volgende:
Fulham krijgt dezelfde shirts als het Nederlands elftal, thuis is helemaal wit met alleen sponsor LG in het rood er op en het clublogo. Best wel mooi eigenlijk...
Een paar topics terug stond ie al gepost.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:54 schreef Public_NME het volgende:
Fulham krijgt dezelfde shirts als het Nederlands elftal, thuis is helemaal wit met alleen sponsor LG in het rood er op en het clublogo. Best wel mooi eigenlijk...
Dit was ongeveer ook zo bij RKC, Wolfsburg, Southend, en volgend seizoen bij NEC. Wel direct door Nike geleverd, maar verder geen 'sponsor' bedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een paar topics terug stond ie al gepost.
Tevens kan je daar het zwart/rood gestreepte uitshirt vinden.
Het is wel grappig dat Fulham niet direct door nike gesponsored wordt maar door een tussenleverancier.
Hierdoor krijgen ze ook oude templates.
Eindelijk, maar was het wachten niet echt waard. Waarom niet gewoon helemaaal wit. Zonde.quote:
Subsidesportsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
Waar zou ik het nieuwe shirt van Indonesië kunnen vinden?
Misstaat niet voor Tim Wiesequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |