abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50681141
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef Qwea het volgende:
HP ! dat is hetzelfde als packerd hell.
HP = CompaQ, das geen packerd hell. Ooit al een HP nx9000 serie in je handen gehad? Een van de betere laptops toch wel. Van de Pavilion consumentenlijn weet ik niet hoe sterk ze zijn, maar aangezien ze redelijk in dezelfde prijsklasse zitten zullen die ook wel niet slecht zijn.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:01:08 #52
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_50682899
Maar geef toe, Packerd Hell SUCKS! Das zelfs nog erger dan Aarser
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:06:04 #54
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50683024
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef Qwea het volgende:
HP ! dat is hetzelfde als packerd hell.

Die troep wil je gewoon niet.
HP schopt kont. Maar van een relkip uit de ghetto van DH verwacht ik niet dat ze spullen op waarde en kwaliteit kunnen schatten.

HP
Where law ends, tyrrany begins.
pi_50683152
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef Athmozz het volgende:

[..]

HP = CompaQ, das geen packerd hell. Ooit al een HP nx9000 serie in je handen gehad? Een van de betere laptops toch wel. Van de Pavilion consumentenlijn weet ik niet hoe sterk ze zijn, maar aangezien ze redelijk in dezelfde prijsklasse zitten zullen die ook wel niet slecht zijn.
Toen ik een jaar of 3 geleden stage liep bij een kleine ICT bedrijf, die zich voornamelijk richtte op het zakelijke segment, heb ik veel HP/Compaq laptops in mijn handen gehad.

De servicedesk van HP was vele malen beter. Omdat 99% van alle hardware ingekocht werd HP was heb ik vaak genoeg de servicedesk van moeten bellen. Het was zo erg dat ik de automatisch keuze menu uit mijn hoofd kon.. (dat even ter zijde)

Ik heb nu ook een Acer.. en de servicedesk van Acer is om te huilen. Ieder geval dat was al tijdens mijn stage. Ik heb nog een keer op het punt te staan om die gasten verrot te schelden, maar daar schiet je niks mee op. Een simpel vraagje.. Hebben jullie een recovery cd voor dat type.. werd al moeilijk over gedaan..
Ja, de klant wordt geacht die zelfde te maken.. Kreeg ik als antwoord terug.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_50683779
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef borisbanaan het volgende:
Acer, jah... Zijn idd de grootste, dat is iedereen in NL die de laagste prijs heeft, daar vallen hollanders nou eenmaal voor

Neem ALTIJD een 3-jaar garantiepakket bij een Acer, die dingen hebben de neiging om tussen 1-2 jaar kapot te gaan...
Haha, garantie. Destijds hing ik een half uur aan de lijn in de wacht voordat iemand me te woord stond. En nadat je de laptop verstuurd had zag je 'em 1,5 niet meer terug. Toen dat 4x in 1 jaar gebeurde, met telkens hetzelfde euvel waar HEEL VEEL mensen last van hadden, was ik het beu. Daarna nog hemel en aarde moeten bewegen om van het ding af te komen. Het scheelde echt niet veel, of er was een rechtzaak. Acer bond net op tijd in... ("uit coulance" ) Jammer, want ik had ze eigenlijk wel door het slijk willen zien gaan.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_50684698
ik heb hier ook een acer laptop, en loopt al 3 jaar zonder problemen.

TS is een lompe kut boer

en wat ik wel jammer vind, dat iedereen tegenwoordig met een acer loopt, terwijl ik de mijne destijds voor 1500 euro had gekocht. niets goedkope rommel!
pi_50684932
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:05 schreef Apekoek het volgende:

TS is een lompe kut boer

en wat ik wel jammer vind, dat iedereen tegenwoordig met een acer loopt, terwijl ik de mijne destijds voor 1500 euro had gekocht. niets goedkope rommel!
Goh, ik heb ook ¤1500 betaald destijds. En ik ben zeer zuinig op m'n spullen.
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_50685460
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Ik niet altijd, maar ondanks dat nog geen probleem mee gehad, ding werkt nog prima.
pi_50685663
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef Nexxennium het volgende:
Als je al zoveel uitgeeft is het wel heel jammer een acer te kopen, voor die prijs kan je evengoed een kwaliteitstoestel halen. Qua zuinigheid op mijn spullen moet ik niet spreken, mijn Fujitsu zijn scherm is wat geplooid nadat ik eens hard geremd heb met de laptop open op de passagierszetel. Die is dus gewoon tegen het dashboardkastje gevlogen en dan op de bodem gevallen .
pi_50685790
Acer sucks de tyfus.

Check die wachtrij

0900-2020767
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:14 #62
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50686028
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
Acer sucks de tyfus.

Check die wachtrij

0900-2020767
Dat zijn allemaal mensen die even bellen om te zeggen hoe blij ze met hun notebook zijn
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_50686170
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Als je al zoveel uitgeeft is het wel heel jammer een acer te kopen, voor die prijs kan je evengoed een kwaliteitstoestel halen. Qua zuinigheid op mijn spullen moet ik niet spreken, mijn Fujitsu zijn scherm is wat geplooid nadat ik eens hard geremd heb met de laptop open op de passagierszetel. Die is dus gewoon tegen het dashboardkastje gevlogen en dan op de bodem gevallen .
3 jaar geleden waren die nieuwe acer laptops een best verfeinde techniek met leuke specificaties. het is niet zoiets als een medion of trust troep! laten we eerlijk zijn!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:55:09 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50686233
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ja,duh.

al die meuk zuigt zwaar HP, Compaq,packerd hell.

Schaf een fatsoenlijk ding aan En HP "een van de betere laptops" ?

you've just made my day

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:56:16 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50686273
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef Gunner het volgende:

[..]

HP schopt kont. Maar van een relkip uit de ghetto van DH verwacht ik niet dat ze spullen op waarde en kwaliteit kunnen schatten.

HP
Get your facts straight lamlul, ik kom uit Emmen

"Waarde" , "kwaliteit" en "hp" in 1 zin is vragen om problemen
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:57:54 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50686327
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:05 schreef Apekoek het volgende:

TS is een lompe kut boer

Mijne loopt ook al zeker 3 jaar prima
pi_50686447
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Als je al zoveel uitgeeft is het wel heel jammer een acer te kopen
Destijds (3,5 jaar geleden) waren laptops gewoon duur. Dit was juist nog een relatief goedkoop model, gezien de features die ik wilde hebben. Centrino was net een tijdje op de markt.
  FOK!fotograaf donderdag 21 juni 2007 @ 12:03:04 #68
13368 NiGeLaToR
pi_50686475
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef Little_Angel het volgende:
Acer .

[afbeelding]

.
Hebbikhebbikhebbik!

Te duur, te mooi, maar nooit cool genoeg
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:07:45 #69
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50686622
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja,duh.

you've just made my day

Wat is volgens jou goed spul dan?
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:24:18 #70
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_50687173
ACER Travelmate 800

Heb m al een jaar of 3...
Heel vaak gevallen en gestuiterd
is alleen een stkje van het monitor-dichtklap systeem
afgebroken waardoor hij iets minder stroef is en wat wiebelt

Voor de rest...ik ben echt zwaar lomp
mijn laptop heeft echt vaak gestuiterd terwijl ie aan stond,
maar nooit iets ernstigs kapot gegaan!

Of de TS is echt MEGA lomp,
Of hij heeft een minder type gekozen
(en wat ongeluk gehad)

Ik ben erg tevreden over ACER!!
Mooie prijs met goede kwaliteit!

The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:26:54 #71
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_50687251
quote:

[..]

Ja,duh.

you've just made my day

Laten we ook maar niet over de printers van HP beginnen
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:32:30 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50687443
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Wat is volgens jou goed spul dan?
Qua laptops? Acer en mac.

Dell wil wel, maar liever toch niet.

Ik heb zelf de acer aspire 1522 WLMI

pi_50687682
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Peder het volgende:
ACER Travelmate 800

...

Mooie prijs met goede kwaliteit!
Je hebt gelukt gehad. Ik had ook een TM800. Over de machanische kwaliteit kan ik niets zeggen, daarvoor heb ik em niet lang genoeg gehad. Hoewel, kijk eens op GoT, daar klagen mensen steen en been over de touchpad-knoppen, barsten in behuizing en wiebelend scherm.
Bij mij was een structureel slechte soldeerverbinding telkens het probleem. En daarmee was ik beslist ook niet de enige. Dat ding is gewoon notoir brak.
pi_50687943
quote:

[..]

Ja,duh.

you've just made my day

Hoeveel HP nx-series heb jij al in je handen gehad?
Hoeveel IBM Thinkpads?

Je moet niet oordelen over producten voor je ze in je handen gehad hebt. Packerd bell is goedkope pruts, HP en CompaQ zeker niet. Dell evenmin, de service die je daar krijgt is gewoon top. En ja je moet er voor betalen, maar who cares? Liever betalen en service krijgen dan zoals bij Acer je toestel zo goed als gratis krijgen en bij het minste defect je toestel 2 weken kwijt zijn.

Acer is qua laptops de grootste rommel die je kan hebben. Als het echt goed gerief is, waarom werkt geen enkel bedrijf dan met Acers? Een bedrijf kijkt nl niet naar de aanschafwaarde van zo'n laptop, maar gaat voor kwaliteit. Vreemd toch dat het dan altijd dezelfde merken zijn die terugkomen... Je moet kijken naar de deftige toestellen, niet naar de consumentenlijntjes. Presario's zijn waarschijnlijk iets minder stevig, maar een nx krijg je echt niet zo makkelijk kapot...

Ach, als jij tevreden bent met je Acer blijf je die toch gewoon gebruiken, ik kan het mij gewoon niet veroorloven dat mijn laptop ineens niet meer werkt. Acer is dus sowieso geen optie voor mij (ook niet aangezien ik een laptop als gebruiksvoorwerp behandel, dat kan dus al eens 5cm vallen)
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:56:00 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50688130
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Hoeveel HP nx-series heb jij al in je handen gehad?
Hoeveel IBM Thinkpads?

Je moet niet oordelen over producten voor je ze in je handen gehad hebt. Packerd bell is goedkope pruts, HP en CompaQ zeker niet. Dell evenmin, de service die je daar krijgt is gewoon top. En ja je moet er voor betalen, maar who cares? Liever betalen en service krijgen dan zoals bij Acer je toestel zo goed als gratis krijgen en bij het minste defect je toestel 2 weken kwijt zijn.

Acer is qua laptops de grootste rommel die je kan hebben. Als het echt goed gerief is, waarom werkt geen enkel bedrijf dan met Acers? Een bedrijf kijkt nl niet naar de aanschafwaarde van zo'n laptop, maar gaat voor kwaliteit. Vreemd toch dat het dan altijd dezelfde merken zijn die terugkomen... Je moet kijken naar de deftige toestellen, niet naar de consumentenlijntjes. Presario's zijn waarschijnlijk iets minder stevig, maar een nx krijg je echt niet zo makkelijk kapot...

Ach, als jij tevreden bent met je Acer blijf je die toch gewoon gebruiken, ik kan het mij gewoon niet veroorloven dat mijn laptop ineens niet meer werkt. Acer is dus sowieso geen optie voor mij (ook niet aangezien ik een laptop als gebruiksvoorwerp behandel, dat kan dus al eens 5cm vallen)
4,3 en 1. Dus je moet niet zo je bek opentrekken dat ik oordeel over dingen die ik niet ken. Dell + hp is gewoon ruk. Toetsenborden die naar de kanker gaan, moederborden,hdd's. Waarom denk je dat ik na al die notebooks eindelijk een acer heb gekocht.

Ik ben tevree met mn acer, en alstie niet meer werkt koop ik een nieuwe

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 21-06-2007 13:10:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')