ik zit op de belgische site te kijken en daar vind/vond ik niets vandaar mijn vraag..quote:
Nee daar ben ik (helaas) achter gekomen.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef parselmouth het volgende:
Belgie heeft dan ook nog geen online-shop.
zwangere luipaarden @ the discoquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Het erge is, die jurken staan dan wel hartstikke mooi bij iemand als Kate Hudson, maar er zullen zich nu vast ook lelijke mormels in die jurk proppen en denken dat zij nu ook zo mooi zijn.
Ik zie alweer een tijgerjurk met een legging eronder (inclusief varkenspootjes erin) en daar dan uggs bij. En natuurlijk een kort gewatteerd jasje met nepbontkraagquote:Op donderdag 8 november 2007 16:37 schreef parselmouth het volgende:
Sowieso, beeld je eens een wat voor combinaties mensen nu gaan maken om zo'n feestjurk *nu* te kunnen dragen. Dus gewoon naar school ofzo.
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zie alweer een tijgerjurk met een legging eronder (inclusief varkenspootjes erin) en daar dan uggs bij. En natuurlijk een kort gewatteerd jasje met nepbontkraag
Ow vergeten...er tuurlijk ook nog bij gaan staan bellen met je motorola Razr Dolce & Gabbana en dan heel hard tegen je vriendinnen roepen dat je een echte Cavalli aanhebtquote:Op donderdag 8 november 2007 16:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]Prachtig... "Ik heb staiil ik heb klassaahhh"
Cavalli in Nederland
Cavalli in Zweden
Geweldigquote:Op donderdag 8 november 2007 16:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]Prachtig... "Ik heb staiil ik heb klassaahhh"
Cavalli in Nederland
Dit is gewoon echt sneu hoor...sorry. Die hele winkel afbreken en waarvoor? Voor een jurkje of onderbroek. Pfff, dat je je zo schaamteloos kan laten gaan voor zoiets zeg. Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat je je zo gedraagt in een winkel. Kom op mensen, waar is het fatsoen?quote:
Ik bestel vanavond twee jassen.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef 27miracles het volgende:
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
quote:Kortingscodes
Op die nieuwe voorjaarscollectie kun je met code 2120 10% korting krijgen tot 8-11-2007
Kortingscode 7772 geeft 25% korting op 1 artikel
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
Dat is een foute interpretatie van wat ik net typte, ik behoor zelf ook niet tot de rijkste maar loop heel graag in wat duurdere kleding, waarom? Omdat ik het meestal mooier vind dan gewone kleding, het zit lekkerder, je voelt je er lekkerder in, en het valt meer op. Ik drink dan gewoon wat minder bier en dan kan ik zoiets betalen, ik vind dat je bij zo'n kleding er maar wat voor over moet hebben. Zelfde als de hele pc hooft leeg is wanneer het uitverkoop is, omdat het dan ineens 30euro goedkoper kost, wat veel mensen niet weten is dat dat Replay shirtje wat ze kopen van 70euro maar 30/40euro verschilt met een goedkoopste lijn shirtje van d&g / icebergquote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef parselmouth het volgende:
Nou inderdaad, hoe durft het plebs gebruik te maken van een eenmalige actie! Wat denken ze wel niet, dat is toch alleen iets voor mensen die veel geld hebben!
En het verschil niet zien tussen deze collectie en de rest van de H&M?. Gelukkig is dat er wel, anders zou ik er never nooit iets gekocht hebben.
Welke kortingscodes bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik bestel vanavond twee jassen.
Ik hoop wel dat de kortingscode's op deze collectie gelden. Met Victor &Rolf was dat wel zo.
25% korting op een jas van 149,90 scheelt toch aardig.
Uit het centrale topic van H&M:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt...heb dat nu ook met mijn uggs. 2 jaar lang over gedacht en altijd gezegt dat als ik het geld had ik ze zou kopen. En nu ik ze eindelijk heb ben ik er ook gewoon hartstikke blij mee en voel ik me lekker als ik ze draag.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:02 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat is een foute interpretatie van wat ik net typte, ik behoor zelf ook niet tot de rijkste maar loop heel graag in wat duurdere kleding, waarom? Omdat ik het meestal mooier vind dan gewone kleding, het zit lekkerder, je voelt je er lekkerder in, en het valt meer op. Ik drink dan gewoon wat minder bier en dan kan ik zoiets betalen, ik vind dat je bij zo'n kleding er maar wat voor over moet hebben. Zelfde als de hele pc hooft leeg is wanneer het uitverkoop is, omdat het dan ineens 30euro goedkoper kost, wat veel mensen niet weten is dat dat Replay shirtje wat ze kopen van 70euro maar 30/40euro verschilt met een goedkoopste lijn shirtje van d&g / iceberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |