abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 november 2007 @ 15:30:29 #151
163650 Greys
pi_54457062
Ik ben wel heel benieuwd of we vannacht nog kans maken
Voor een zanggroepje willen we twee van die zebrajurkjes, maar of dat gaat lukken
Ik zie ze op Marktplaats al voor 130,-- geboden worden enzo. Ik snap trouwens niet dat mensen daar gaan lopen bieden terwijl ze eventueel vannacht nog die dingen online kunnen bestellen?

Hoe ging het vorig jaar eigenlijk ook alweer? Lag heel de site plat en kon je pas later bestellen? Of kon je er wel aardig op maar was het meetal gelijk uitverkocht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54457245
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Op de site van de Zara.
ik zit op de belgische site te kijken en daar vind/vond ik niets vandaar mijn vraag..
En idd in Nederland kan het wel..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54457641
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef parselmouth het volgende:
Belgie heeft dan ook nog geen online-shop.
Nee daar ben ik (helaas) achter gekomen.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54457948
Het erge is, die jurken staan dan wel hartstikke mooi bij iemand als Kate Hudson, maar er zullen zich nu vast ook lelijke mormels in die jurk proppen en denken dat zij nu ook zo mooi zijn .
Tap tap tap
  donderdag 8 november 2007 @ 16:34:12 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_54458470
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Het erge is, die jurken staan dan wel hartstikke mooi bij iemand als Kate Hudson, maar er zullen zich nu vast ook lelijke mormels in die jurk proppen en denken dat zij nu ook zo mooi zijn .
zwangere luipaarden @ the disco
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54458567
Sowieso, beeld je eens een wat voor combinaties mensen nu gaan maken om zo'n feestjurk *nu* te kunnen dragen. Dus gewoon naar school ofzo.
  donderdag 8 november 2007 @ 16:44:25 #158
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54458740
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:37 schreef parselmouth het volgende:
Sowieso, beeld je eens een wat voor combinaties mensen nu gaan maken om zo'n feestjurk *nu* te kunnen dragen. Dus gewoon naar school ofzo.
Ik zie alweer een tijgerjurk met een legging eronder (inclusief varkenspootjes erin) en daar dan uggs bij. En natuurlijk een kort gewatteerd jasje met nepbontkraag
To infinity…and beyond!
pi_54458800
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik zie alweer een tijgerjurk met een legging eronder (inclusief varkenspootjes erin) en daar dan uggs bij. En natuurlijk een kort gewatteerd jasje met nepbontkraag
Prachtig... "Ik heb staiil ik heb klassaahhh"

Cavalli in Nederland
Cavalli in Zweden
  donderdag 8 november 2007 @ 16:50:29 #160
11458 ivetje
pi_54458895
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:46 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Cavalli in Nederland
Cavalli in Zweden
Ow vergeten...er tuurlijk ook nog bij gaan staan bellen met je motorola Razr Dolce & Gabbana en dan heel hard tegen je vriendinnen roepen dat je een echte Cavalli aanhebt
To infinity…and beyond!
pi_54458896
quote:

[..]

Cavalli in Nederland
Geweldig .

Die bewaker ook met z'n 'iedereen rustig'.
pi_54458972
Haha ja, en die agenten die echt zo van wtffff staan te kijken
Maar ik vind het opvallend dat die mensen in Zweden dus veel respectvoller met de kleding en elkaar omgaan. Niemand rennen, zelfs iemand die zich met een kinderwagen er tussen durft te wagen, klanten die gewoon rustig dingen aan het personeel vragen, mensen die eens rustig de kleding bekijken ipv het te grissen...
  donderdag 8 november 2007 @ 16:54:00 #163
11458 ivetje
pi_54458988
quote:

[..]

Cavalli in Nederland
Dit is gewoon echt sneu hoor...sorry. Die hele winkel afbreken en waarvoor? Voor een jurkje of onderbroek. Pfff, dat je je zo schaamteloos kan laten gaan voor zoiets zeg. Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat je je zo gedraagt in een winkel. Kom op mensen, waar is het fatsoen?

Overigens ziet die verkoopster met die krat panty's er ook niet echt flatteus uit in d'r te strakke cavalli met vetrolletjes
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 november 2007 @ 16:54:14 #164
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_54458996
Ben vandaag even wezen kijken en ik blijf absoluut bij mijn mening, designerskleding is niet voor niets heel erg duur, en laat de goede designers aub niet voor de meute goedkope rotzooi maken, daarmee zet de designer zichzelf 9 van de 10 keer compleet mee voorschut, net als nu want het lijkt 10 keer nergens op, al ben ik sowieso al geen fan van cavalli, ik kon in de h&m niet echt een duidelijke link zien tussen hetgeen wat je in de boetiek vind en de rotzooi die in de h&m te vinden was.

Als je graag in dure merken wilt lopen heb er dan ook maar wat geld voor over, en als je het niet kan betalen.. Pech! Ik ga toch ook geen Ferrari Testerossa kopen als ik vervolgens de benzine niet meer betalen kan
pi_54459097
Nou inderdaad, hoe durft het plebs gebruik te maken van een eenmalige actie! Wat denken ze wel niet, dat is toch alleen iets voor mensen die veel geld hebben!

En het verschil niet zien tussen deze collectie en de rest van de H&M? . Gelukkig is dat er wel, anders zou ik er never nooit iets gekocht hebben.
pi_54459098
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef 27miracles het volgende:
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
Ik bestel vanavond twee jassen.

Ik hoop wel dat de kortingscode's op deze collectie gelden. Met Victor &Rolf was dat wel zo.

25% korting op een jas van 149,90 scheelt toch aardig.

Uit het centrale topic van H&M:
quote:
Kortingscodes
Op die nieuwe voorjaarscollectie kun je met code 2120 10% korting krijgen tot 8-11-2007
Kortingscode 7772 geeft 25% korting op 1 artikel
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
pi_54459169
Ik heb nog even gekeken in Utrecht om half 12. Er waren nog een paar bh's te koop en dat zwarte pak ook nog. Viel me nog wel mee eigenlijk, ik had verwacht dat er, net zoals in amsterdam, alles in 1 keer weg zou
zijn..
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 8 november 2007 @ 17:01:39 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_54459181
ben benieuwd of het je gaat lukken schatje vorige keren lag die website er om 0:05 al uit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 8 november 2007 @ 17:02:23 #169
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_54459196
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef parselmouth het volgende:
Nou inderdaad, hoe durft het plebs gebruik te maken van een eenmalige actie! Wat denken ze wel niet, dat is toch alleen iets voor mensen die veel geld hebben!

En het verschil niet zien tussen deze collectie en de rest van de H&M? . Gelukkig is dat er wel, anders zou ik er never nooit iets gekocht hebben.
Dat is een foute interpretatie van wat ik net typte, ik behoor zelf ook niet tot de rijkste maar loop heel graag in wat duurdere kleding, waarom? Omdat ik het meestal mooier vind dan gewone kleding, het zit lekkerder, je voelt je er lekkerder in, en het valt meer op. Ik drink dan gewoon wat minder bier en dan kan ik zoiets betalen, ik vind dat je bij zo'n kleding er maar wat voor over moet hebben. Zelfde als de hele pc hooft leeg is wanneer het uitverkoop is, omdat het dan ineens 30euro goedkoper kost, wat veel mensen niet weten is dat dat Replay shirtje wat ze kopen van 70euro maar 30/40euro verschilt met een goedkoopste lijn shirtje van d&g / iceberg
pi_54459368
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik bestel vanavond twee jassen.

Ik hoop wel dat de kortingscode's op deze collectie gelden. Met Victor &Rolf was dat wel zo.

25% korting op een jas van 149,90 scheelt toch aardig.

Uit het centrale topic van H&M:
[..]
Welke kortingscodes bedoel je?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 november 2007 @ 17:10:21 #171
163650 Greys
pi_54459394
Schatje, je klinkt nogal zeker van je zaak betreffende het online bestellen.
Krijg je voorrang? En wat heb je voor tips anders dan ingelogd staan en dan klikken maar?

En goeie tip van die kortingscodes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 november 2007 @ 17:12:24 #172
11458 ivetje
pi_54459449
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:02 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Dat is een foute interpretatie van wat ik net typte, ik behoor zelf ook niet tot de rijkste maar loop heel graag in wat duurdere kleding, waarom? Omdat ik het meestal mooier vind dan gewone kleding, het zit lekkerder, je voelt je er lekkerder in, en het valt meer op. Ik drink dan gewoon wat minder bier en dan kan ik zoiets betalen, ik vind dat je bij zo'n kleding er maar wat voor over moet hebben. Zelfde als de hele pc hooft leeg is wanneer het uitverkoop is, omdat het dan ineens 30euro goedkoper kost, wat veel mensen niet weten is dat dat Replay shirtje wat ze kopen van 70euro maar 30/40euro verschilt met een goedkoopste lijn shirtje van d&g / iceberg
Ik snap wel wat je bedoelt...heb dat nu ook met mijn uggs. 2 jaar lang over gedacht en altijd gezegt dat als ik het geld had ik ze zou kopen. En nu ik ze eindelijk heb ben ik er ook gewoon hartstikke blij mee en voel ik me lekker als ik ze draag.
Alleen de kwaliteit is bagger, mijn neppers van 100 euro doen het na 4 jaar nog steeds prima en mijn echte waren na 1,5 week al stuk
To infinity…and beyond!
pi_54459466
Misschien vinden die mensen die shirtjes van DG minder mooi dan die van Replay?
Dat jij duurder mooier vindt betekent niet dat iedereen dat vindt... Ik slaag zelf altijd bij de H&M, maar wanneer ik in een wat duurder segment ga kijken (wat ik ook best zou kunnen betalen), slaag ik gewoon niet. En als ik dan nog twee segmenten hoger zou gaan zitten, zou ik zeker wel slagen, maar dat geld heb ik er dan niet voor over (en sparen voor een kledingstuk vertik ik, hooguit voor mooie laarzen, maar niet voor een jurk of een shirt).

En ja, als een van mijn favoriete designers een samenwerking doet met een budgetzaak als H&M ga ik daar gewoon voor. Ik vind het prachtig dat de designers en H&M mensen met een minder groot budget ook in aanraking laat komen met zijn creaties. Een echte designer geeft er geen klap om of minder rijke mensen ook in zijn kleding loopt ipv alleen de allerrijksten. Ik vind niet dat je je als designer voor lul zet met zo'n collectie, ik vind het je dan juist sieren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 november 2007 @ 17:19:16 #174
163650 Greys
pi_54459600
Oh en voor Schatje... naast de tips voor het online bestellen (omdat je zo lekker zeker klinkt ) ...
Jij bent dat toch zelf op die foto's van de passessie? Zo ja, kan je me dan vertellen hoe de maten vallen? Normaal zijn de maten van H&m altijd erg ruim vallend (bestel altijd 1 maat kleiner dan normaal) en hoe is dat met deze collectie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54459602
Wat een mongolen daar zeg, de schaamteloosheid van sommige mensen ook. En dan zijn ze dolbij met een panterprint bh die h&m ook wel in het gewone assortiment heeft voor 12,90 Wat een leven heb je dan...
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')