* CasB meldt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef OhEcht het volgende:
Er zijn dus ook andere mensen die kaas niet lekker vinden
als er iets smerig is...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:07 schreef Savagephreak het volgende:
Maar,
schmeerkaas lust ik dan weer wel =s
Kaas met jamquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:05 schreef Pakspul het volgende:
Kaas
Kaas met mosterd
Bier, kaas met mosterd
Bier, bitterballen, kaas met mosterd
Yeah op een pitabroodje gesmolten in de oven met jam is inderdaad errug lekker! Kan me herinneren dat ze er vroeger zelfs reclame voor maakten in de Donald Duck.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zeg je fout. Het moet zijn:
Alle kaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rotjosti.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
KAAAAAASSS!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kaas is fokking goor behalve bij een tostie!
KAAS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
+ Kaas met Sambalquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:05 schreef Pakspul het volgende:
Kaas
Kaas met mosterd
Bier, kaas met mosterd
Bier, bitterballen, kaas met mosterd en TIETUH!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:05 schreef Pakspul het volgende:
Kaas
Kaas met mosterd
Bier, kaas met mosterd
inderdaad, stelletje kaasn00bs met jullie hoge ping! Ga ergens anders laggen!!111!!!1111!!!!!11111111quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die geen kaas en daarmee dus geen pizza lusten!
stelletje freaks. ga terug naar je geenkaaslustland![]()
kaas is schimmel, stelletje holbewoners die schimmel vretenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Mustard_Man het volgende:
* Metalfreak meldt zich... Kaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Mustard_Man het volgende:
Pizza isquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik geen pizza lust...![]()
En terecht. eigenlijk zouden ze je moeten lynchen voor je landverraad. vuige geenkaaslusterquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
* Metalfreak meldt zich... Kaas-> logisch gevolg -> Pizza
Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik geen pizza lust...![]()
Echte stoere mannen eten het desnoods van de vloer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kaas is schimmel, stelletje holbewoners die schimmel vreten
Checkquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef OhEcht het volgende:
ja er ligt genoeg haa wat een bak van mij hehquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
En terecht. eigenlijk zouden ze je moeten lynchen voor je landverraad. vuige geenkaasluster![]()
Pizza![]()
![]()
Cordon bleu![]()
[..]
Echte stoere mannen eten het desnoods van de vloer.![]()
nou.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er ligt genoeg haa wat een bak van mij heh![]()
maar serieus kaas![]()
zodra ik 1 hap neem van een stukje dan gaat mijn keel dicht en ik krijg kots neigingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
nou.
maar serieus hoe kan je kaas nou vies vinden.
kaas met mosterd = god.
ach jong het zit tussen je oren. (quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
zodra ik 1 hap neem van een stukje dan gaat mijn keel dicht en ik krijg kots neigingen
ja is wel kloten, altijd als ik pizza ruik denk ik hee wat lekker maar dan neem ik tegen beter weten weer eens ene hap enquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:44 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ach jong het zit tussen je oren. ()
nou dat is dan balen. nooit weten hoe lekker pizza nou eigenlijk is.
De dag dat ik geen kaas meer lust is de dag dat ik een trein vertraag.
Op een echte pizza zit heul niet van die ranzige Nederlandse kaas.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Mustard_Man het volgende:
Nee, mozarella, dat heeft zo weinig bite, dat slurp je gewoon naar binnen. En het heeft ook nog eens geen smaak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef LinkseFrieseVegeta... het volgende:
[..]
Op een echte pizza zit heul niet van die ranzige Nederlandse kaas.Mozzarella
Nederlandse kaas, bah. Als ik erop bijt heb ik meteen het idee dat ik op rubber zit te kauwen.![]()
Precies! "Bite" van Nederlandse kaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, mozarella, dat heeft zo weinig bite
Ja maar dan kun je toch net zo goed een glas melk drinken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef LinkseFrieseVegeta... het volgende:
[..]
Precies! "Bite" van Nederlandse kaas
Maar dan zit er dus geen kaas meer op je pizza, en daar ging het nu juist om.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je toch net zo goed een glas melk drinken?
Hier nog 1quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef OhEcht het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier nog 1![]()
Hoewel tosti's en pizza dan weer geen probleem zijn![]()
schimmelkaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef CasB het volgende:
Kaas stinkt
Ik ga er meestal half van over m'n nek...als de geur te rg is...
Ja, dat is dan wel weer lekkerquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer lekkerMaar kaas, dat hoeft van mij ook niet zo nodig
Abdijkaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef Frollo het volgende:
Abdijbiertje, abdijkaasje, lekker hoor.
[afbeelding]
imhoquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef moi_sofie het volgende:
kaas is alleen lekker op pizza of op een tostiof kaasfondu
![]()
brie is trouwens ook lekker![]()
Neeeeee! Dan ga ik een apart kaas-land creeren waar mensen als jij niet in mogenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wanneer ik aan de macht kom, komt er geen kaas Nederland meer in. Ik zal mensen laten inzien dat ze bedorven melk eten.
Melk die ook nog eens uit een koeientiet komt waar dat beest ongetwijfeld mee in d'r eigen poep heeft gelegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wanneer ik aan de macht kom, komt er geen kaas Nederland meer in. Ik zal mensen laten inzien dat ze bedorven melk eten.
Sterker nog, ik krijg dat al als ik het al ruik...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
zodra ik 1 hap neem van een stukje dan gaat mijn keel dicht en ik krijg kots neigingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |