quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga even een sociale ronde doen op mn werk
doe mij ook een bakkiequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga even een sociale ronde doen op mn werk
* JortK checkt profiel voor beroepquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nog heel ff en je bent mijn patiient
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de hele dag klagen over spierpijn.
?????quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nog heel ff en je bent mijn patiient
klussen noemen ze datquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]je lijkt cross wel
![]()
Niet eens tegen een partijtje goede neucksecks kunnen
quote:
Schatjequote:
Zie ook de OP voor zulke gevallen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:54 schreef MPG het volgende:
overbodige frutskwartetvoorkompost
Broekies!1`!~!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
je lijkt cross wel
![]()
Niet eens tegen een partijtje goede neucksecks kunnen
Tof! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ik heb heel onverwacht toch mijn belastingshit gehaald. 5,5 voor het tentamen gehaald, wat nog werd opgewaardeerd naar een 5,9 omdat ik een t biljet goed had ingevuld ofzo..
MOOOHOOOOOH![]()
![]()
![]()
Nee, klussen zijn wij mee bezig in ons nieuwe stulpjequote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ik heb heel onverwacht toch mijn belastingshit gehaald. 5,5 voor het tentamen gehaald, wat nog werd opgewaardeerd naar een 5,9 omdat ik een t biljet goed had ingevuld ofzo..
MOOOHOOOOOH![]()
![]()
![]()
Whehe...quote:
krijg je spierpijn vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, klussen zijn wij mee bezig in ons nieuwe stulpje.
goed bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank je, ben er blij mee. Loop nu al op 70% dit jaar.
dus toch....quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, klussen zijn wij mee bezig in ons nieuwe stulpje.
lekkerquote:
whehequote:
Ja hou stil. M'n arm doet zeer van 't schuurmachine en m'n benen van alle trappen op en af lopenquote:
Dan zijn ze laat, heb mijn centjes volgens mij al een paar maanden geleden teruggekregen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
over belastingen gesproken
wanneer krijg ik mijn blauwe envelop eens terug
ik wil geld
Je heb je huis ook al omgedoopt tot kuuktrommel zie ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hou stil. M'n arm doet zeer van 't schuurmachine en m'n benen van alle trappen op en af lopen. Er is geen lift in het complex.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, maarruhmmmm...HAAAI!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eeeyy![]()
Aarti Deetie
(verkapte R2 D2 ? )
Dat heb ik al 3 weken terug gehad!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
ik wil geld
ga je naar tools -> add-ons -> FQR, klik je op "options" en dan kun je zoeen lijst met custom smilies importeren....quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zet je zo'n smiley bij je FQR?
Ik heb het begin juni al teruggehad!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
ik wil geld
Hier gisteren ontvangen, en het staat ook al op mijn rekeningquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
ik wil geld
Kijk, toch nog iemand die me weet te waarderenquote:
Hups ook stiekem ff gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ga je naar tools -> add-ons -> FQR, klik je op "options" en dan kun je zoeen lijst met custom smilies importeren....
en die lijst kun je genereren op de website van FQR
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/smileys.php
Daar zijn ze dan wel weer aardig rap meequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gisteren ontvangen, en het staat ook al op mijn rekening![]()
Vorige week hier!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef MPG het volgende:
Hier gisteren ontvangen, en het staat ook al op mijn rekening![]()
Absoluutquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan wel weer aardig rap mee
StarWars... nie belangrijk hoor, nie op letten, op mij danquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, maarruhmmmm...HAAAI!![]()
jij zat toch ook in de loungequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kijk, toch nog iemand die me weet te waarderen
![]()
![]()
Nu ik hier weer zit, heb ik het gemistMaar nu kom ik niet meer aan mijn werk toe
![]()
Die vorige is niets geworden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer een solli er uit
Je was het niet geworden die vorige keer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer een solli er uit
quote:
oh die gouden robot?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
StarWars... nie belangrijk hoor, nie op letten, op mij dan
Mmm, ik moet nog even wachten tot ik een vast contract heb.. Maar dat is in de maakquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij zat toch ook in de lounge![]()
werken doen wij tussen fokken door
nee die kleine...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee die kleine...
maar ben ook geen starwars liefhebber, eerder een trekkie
Een trekkie... Dat doet me denken aan de sticker die mijn vader eens achter op de auto had..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"ik ben gek van trekkertrek"
Maar ach, dat was weer heel wat anders!Ook leeg
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee die kleine...
maar ben ook geen starwars liefhebber, eerder een trekkie
Ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de lading wel dekt hè!
![]()
Same here!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mmm, ik moet nog even wachten tot ik een vast contract heb.. Maar dat is in de maak![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Een trekkie... Dat doet me denken aan de sticker die mijn vader eens achter op de auto had..
Maar ach, dat was weer heel wat anders!
heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mmm, ik moet nog even wachten tot ik een vast contract heb.. Maar dat is in de maak![]()
trekkertrek is best leuk om eens te gaan kieknquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een trekkie... Dat doet me denken aan de sticker die mijn vader eens achter op de auto had..
Maar ach, dat was weer heel wat anders!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu ga ik eerst maar roken.. Vertel weer veel te veel
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb ik ook niet hoor
modjesschap is nu eenmaal tijdelijk
sssstquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk datde lading wel dekt hè!
Forum Opties | |