Agossiequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een kat gehad die bang was voor prei.
Nee, hij was écht bang vanavond, en verder:quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Zoiets laag bij de gronds doen en dan seksen. Ik schat in dat bedreigingen/afpersing voor Brian in het echte leven vrij normaal zijn, iets waar je je hand niet voor omdraait.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Zo doen dieren het ook, als een alpha mannetje aangevallen is, gaat hij als eerste een zeug dekken om zo zijn nageslacht te verzekeren.
Ik kijk wel eens animal planet enzo![]()
Nee, het is een kotspost mbt vol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
Dit is hoop ik geen oproep van jouw kant!![]()
Welnee, daar zijn ze vast al telefonisch aangifte aan het doen, wegens lekken van persoonlijke informatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is hoop ik geen oproep van jouw kant!![]()
Ja, maar ik vermoed dat hij en zijn familie/maten niet veel tegengas gewend zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij was écht bang vanavond, en verder:
Na de bedreigingen aan het adres van Cora zou ik als ik haar was Brain echt een proces aan zn broek hangen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee, daar zijn ze vast al telefonisch aangifte aan het doen, wegens lekken van persoonlijke informatie.
Nu nog een goede advocaat erop en we hebben een nieuwe rattengate![]()
Er kan geen sprake zijn van een proces, dat is allemaal flauwekul. Iedereen mag een adres roepen. Het gaat erom of je als speler nog enig besef hebt. Van hem zou ik dat verwachten getuige dat wat zijn familie over zich heen gekregen heeft en hoe hij altijd voor de streams redelijk zuiver probeerde te zijn over "goed en kwaad".quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Na de bedreigingen aan het adres van Cora zou ik als ik haar was Brain echt een proces aan zn broek hangen.
Ik ga nu even een Disana doen: Ook al zouden ze het gewend zijn:quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
Ja, maar ik vermoed dat hij en zijn familie/maten niet veel tegengas gewend zijn.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Zo doen dieren het ook, als een alpha mannetje aangevallen is, gaat hij als eerste een zeug dekken om zo zijn nageslacht te verzekeren.
Ik kijk wel eens animal planet enzo![]()
Het is dus waar dat Brian een briefje met zijn adres vond?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
Het sneue is eigenlijk van Brain dat hij het hele voorval eerder op avond tegen Natasia en Amanda uitlegde als iets geweldigs. Nu had hij Jaap in de pocket![]()
Hij had dus niet door waar hij mee bezig was en had geen flauw benul hoe Jaap dit tegen kan gebruiken.
Echt topplan![]()
Ik heb niet zo het beeld van een impulsieve aktie. Wie weet hoe lang dat adres al in dat enge boekje stond, en god weet wat de griezel er nog meer in heeft genoteerd dat hij heeft afgeluisterd/van post afgekeken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat Brian door de tijd dat hij daar zit en wat hij meemaakt alle realiteitszin uit het oog verloren heeft. Hij begint de laatste weken ook assertiever te worden en kijkt regelmatig ietwat verwilderd. Ik kan die actie van hem anders niet plaatsen.
Nee, ik denk niet dat daarmee een 'case' te maken is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee, daar zijn ze vast al telefonisch aangifte aan het doen, wegens lekken van persoonlijke informatie.
Nu nog een goede advocaat erop en we hebben een nieuwe rattengate![]()
Mee eens, dat was echt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
Afijn. Ik vond het vooral heel mooi dat Jaap direkt door had dat Brian zich schoon zat te praten voor achter met dat vage verhaal over een A4-tje in een zak van een broek die al dan niet aan een haak van Jaap hing. Jaap is een intelligente jongen en Brian is bij hem voorgoed door de mand gevallen.
Ook als Brain zegt dat er op dit (Cora's) adres wat gaat gebeuren???? Dat is toch een bedreiging of niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er kan geen sprake zijn van een proces, dat is allemaal flauwekul. Iedereen mag een adres roepen. Het gaat erom of je als speler nog enig besef hebt. Van hem zou ik dat verwachten getuige dat wat zijn familie over zich heen gekregen heeft en hoe hij altijd voor de streams redelijk zuiver probeerde te zijn over "goed en kwaad".
Moooooi, dan kun je haar een bemoedigend en opbeurend kaartje sturen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat daarmee een 'case' te maken is.
Overigens zojuist eens even gekeken :
In een routeplanner het bewuste adres ingetikt, dan detailkaartje van de eindbestemming bekijken. De naam die je daar ziet googlen en je hebt de website van een bungalowpark ..... telefoonnummer, achternaam, e-mailaddres ........
Ik reageerde alleen op je eerste stukje... het zal wel te laat voor me zijn om je redenatie te volgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga nu even een Disana doen: Ook al zouden ze het gewend zijn:
[..]
Volgens Brian is dat zo, maar hij weet niet meer wanneer, en weet niet waar het briefje is gebleven .....quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is dus waar dat Brian een briefje met zijn adres vond?
Ik dacht dat hij het uit zijn duim had gezogen.
Hallo, jij kent de Nederlande wet en de politie niet? Eerst zal er toch echt sprake moeten zijn van een gerichte actie voordat er iets kan gebeuren. En dan moet je nog geluk hebben dat de prioriteiten van Hermandad niet anders liggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook als Brain zegt dat er op dit (Cora's) adres wat gaat gebeuren???? Dat is toch een bedreiging of niet!
Ga je gang, Brian heeft het adres al gegevenquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moooooi, dan kun je haar een bemoedigend en opbeurend kaartje sturen!
Dat noem ik nog eens laf ! Moet Amanda de klappen voor hem gaan opvangen. RAT !quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian vertrouwd het toch allemaal niet zo. Voor de zekerheid van plek gewisseld met Amanda
Gerichte aktie?? Oproepen tot een strafbaar feit lijkt mij genoeg! Is zo strafbaar als wat lijkt mij!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, jij kent de Nederlande wet en de politie niet? Eerst zal er toch echt sprake moeten zijn van een gerichte actie voordat er iets kan gebeuren. En dan moet je nog geluk hebben dat de prioriteiten van Hermandad niet anders liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |