Maar angst verlamtquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dames onder ons.....de meeste mannen kunnen altijd van bil, ongeacht de situatie. Des te meer bloed in het geval, des te minder in de hersenen, nadenken is dus niet iets wat het in de weg staat.
Misschien dat hij zich dan juist wil gaan bewijzen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Nope waarschijnlijk niet, als zijn mannelijkheid net zo'n deuk heeft opgelopen als zijn geloofwaardigheid vanavond dan is er niks meer van over.
Zo doen dieren het ook, als een alpha mannetje aangevallen is, gaat hij als eerste een zeug dekken om zo zijn nageslacht te verzekeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent de enige die nog in hem gelooft van iedereen die reageerde. We zullen zien![]()
Oh, zoooo... Nou, voorlopig ligt hij erbij als een dood konijn. Oh nee, hij geeft haar net een zoen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo doen dieren het ook, als een alpha mannetje aangevallen is, gaat hij als eerste een zeug dekken om zo zijn nageslacht te verzekeren.
Ik kijk wel eens animal planet enzo![]()
Gelukkig, in tegenstelling tot vrouwen, zijn mannen maar in staat tot één ding tegelijk. Gewoon een kwestie van even de focus goed zetten en de rest bestaat niet meerquote:
Tot op zekere hoogte. Ik hoop oprecht dat Brian zich HEEL erg ongemakkelijk voelt.quote:
De kans is groot dat de redactie probeert de zaak een beetje in de goede richting wil sturen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:46 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk dat Jaap even aan het afstemmen is met de redactie.
Ik vind het echt misselijk en laag bij de grond. Maar nogmaals, niemand heeft een fimpje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
Het sneue is eigenlijk van Brain dat hij het hele voorval eerder op avond tegen Natasia en Amanda uitlegde als iets geweldigs. Nu had hij Jaap in de pocket![]()
Hij had dus niet door waar hij mee bezig was en had geen flauw benul hoe Jaap dit tegen kan gebruiken.
Echt topplan![]()
Het zou wel eens zo kunnen zijn dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig, in tegenstelling tot vrouwen, zijn mannen maar in staat tot één ding tegelijk. Gewoon een kwestie van even de focus goed zetten en de rest bestaat niet meer
Als je plezier hebt in het spelen met fietskettingen wellicht wel ......quote:
Op fok staat inderdaad ook een ban op het posten van persoonlijke info van anderen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb alles zo goed mogelijk proberen te volgen op de streams en ik kan gewoon niet geloven dat die mafkees dit heeft gedaan! Ik vond hem al een verschrikking maar na vanavond is het echt het ergste trailertrash uitschot van de richel! Wat een verschrikkelijke klootzak!!
Vanavond zei Jaap nog over Cora zoiets van: als er met haar iets zou gebeuren dan ben ik weg.!!! en WHAT THE FUCK DOET DIE GEESTELIJK GEHANDICAPTE IMBECIEL!!!! ERUIT MET DAT TUIG VAN DE LAAGSTE ORDE!
Ik kan me niet voorstellen dat de redaktie dit over zich heen wil laten komen. Cora is ook niet gek! Die maakt hier hopelijk wel werk van! Coño!! Wat een smeerlap!
Je kan ook gewoon bang voor spinnen zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je plezier hebt in het spelen met fietskettingen wellicht wel ......
Ik heb een kat gehad die bang was voor prei.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bang voor spinnen zijn![]()
Dit is hoop ik geen oproep van jouw kant!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Op fok staat inderdaad ook een ban op het posten van persoonlijke info van anderen.
Wat ik net zo kwalijk vind is dat er mensen zijn die iets met die info gaan doen.
Zijn ze al bezig op vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |