Hij luistert naar een herhaling van Jensen, iets met de Ateamquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
O[ welke site zit Brian nu?
Jaap negeert Brian.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Brian en Jaap samen. Het is toch niet al weer goed hè?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan ligt hij 1 nacht rust op Brian voor
B(ri)A(n)quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij luistert naar een herhaling van Jensen, iets met de Ateam
Zo te horen niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Brian en Jaap samen. Het is toch niet al weer goed hè?
Ik denk van niet, en if so, dan is Amanda zwaar de lul, letterlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
Wat denken jullie, is Brian nu nog tot konijnen in staat?
Hij gaat ongetwijfeld evenveel presteren als alle andere nachten ..... nietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
Die kiest vast het hazenpad..quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
Haquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk van niet, en if so, dan is Amanda zwaar de lul, letterlijk![]()
Nope waarschijnlijk niet, als zijn mannelijkheid net zo'n deuk heeft opgelopen als zijn geloofwaardigheid vanavond dan is er niks meer van over.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
Ik zeg dat hij niets durftquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij gaat ongetwijfeld evenveel presteren als alle andere nachten ..... niets![]()
Hij kan zich vast niet concentreren op het momentquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
Ja juist, want hij moet zijn mannelijkheid herstellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
Jij bent de enige die nog in hem gelooft van iedereen die reageerde. We zullen zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja juist, want hij moet zijn mannelijkheid herstellen
en de beste manier is om zijn dame te neuken zodat ze nooit meer aan hem kan twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |