Felterquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fedler, neem ik aan? Misschien met een t ipv d...![]()
Ze is ook bijna niet te cappen in het donker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar nagels altijd zo goor met die bloedrood gekleurde uitstekende randen. Net alsof ze zijn afgescheurd en bloeden.
tel daarbij op dat je een groothoeklens nodig hebt,en tis onmogelijk bijna!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze is ook bijna niet te cappen in het donker.
Lieve schat, ik doe nog expres de verkeerde naam typen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Felter
En Natasia heet Blank van haar achternaam.
die ex van natasja was allang bekend,nog voor huub hem noemdequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef klarelucht het volgende:
is Natas vergeten dat Huub ook de naam van haar ex man heeft gezegd op de streams????
weer zo'n hypocrite uitspraken van Huub.....
wat heb je nou aan een naamquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef klarelucht het volgende:
is Natas vergeten dat Huub ook de naam van haar ex man heeft gezegd op de streams????
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze is ook bijna niet te cappen in het donker.
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen Milton Felter's naam noemen en het adres van iemand's familie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef klarelucht het volgende:
Wat was Jaaps reactie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: ben je ergens bang voor?
Projectie heet dat.
Dat weet ieder normaal mens, behalve de tegenstanders van Huubquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:20 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen Milton Felter's naam noemen en het adres van iemand's familie.
I know, had dat kreng die actie van Brian maar niet zo moeten bagatelliseren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve schat, ik doe nog expres de verkeerde naam typen..![]()
Ziet er nog steeds erg boos uit.quote:
met een naam heb je ook zo het adres......no problemquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:20 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen Milton Felter's naam noemen en het adres van iemand's familie.
Neequote:
Jammer dat ie z'n adres niet wist zodat een paar Huub fans even bij MF langs konden gaan om even een bedreiginkje te uiten...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef klarelucht het volgende:
Dan nog.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Lieve schat, ik doe nog expres de verkeerde naam typen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |