Peter6000...soms ben je net zo naief als scanman.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Brian kan hier echt niet tegen, als de FEBO groen licht geeft, is hij er vrij snel uit.
is weer eens wat anders als groter!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Natasia: Nou, dan maak ik ook m'n borst maar nat.
Bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Moet 1753 zijn, heb t al gemeld in de FB
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Moet 1753 zijn, heb t al gemeld in de FB
Hijn denkt dat hij een 'mooiboy' is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:08 schreef Ysblok het volgende:
wat is 't toch met Brian en dat zwarte vestje cq cowboy dingetje van 'm?![]()
Jaap gaat vanaf nu alles wat mag doen wat hij kan om Brain de poort uit te jagen en de grenzen opzoeken. Zodra het "groen licht" is kunnen we WB heel snel uitzwaaien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:08 schreef tutjehola het volgende:
Achter heeft dus al gezegd dat het licht niet groen is. Jaap gaat toch wel door, die heeft het al over kamervragen gehad als hij niet door mag
met al die dingen die in de doofpot verdwijnen kan je een aardige mail opstellen lijkt me?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:10 schreef Yollie het volgende:
ja dat wisten we al dat Natasja onschendbaar is, ze zegt het nu zelf even. De mail wordt steeds mooier om uit te sturen.
Kindje 1 en Kindje 2quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heten de kindjuuuuuuuuuuus van Uberhoer?
Als ze dan ook maar echt oprot na 23 september!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:10 schreef agter het volgende:
Natasia zegt gewoon duidelijk "Je weet dat sommige mensen hier onschendbaar zijn in de villa. Dus ik ben niet bang."
Mooie OP zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:06 schreef Frasier het volgende:
...door Jaap:
[afbeelding]
Met dank aan Disana () voor de screen
kindjes van god??? heb ik nu de ijskast gewonnen???quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
hoe groot is je HD?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:10 schreef Yollie het volgende:
ja dat wisten we al dat Natasja onschendbaar is, ze zegt het nu zelf even. De mail wordt steeds mooier om uit te sturen.
Yairo en Cheyenne. Oh... je bedoelt de achternaam. Wordt vast niet gepostquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Wil je ook hun adres, schoenmaat en rapportcijfers?quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?=&p=689885quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
jazeker die paarse teletubiequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:12 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Heeft Amanda kinderen?
Ja maar dit wordt echt te erg, voornamelijk de bedreigingen etc. En dan nog zeggen dat je onschendbaar bent en dat Jaap geen groen licht krijgt. De redactie zit zelf in de tang bij de ban familie dat is nu wel overduidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met al die dingen die in de doofpot verdwijnen kan je een aardige mail opstellen lijkt me?![]()
Jij krijgt van mij een maand streams!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kindjes van god??? heb ik nu de ijskast gewonnen???![]()
![]()
![]()
Rapportcijfertjes moeten wel hoog zijn, na al die bijlesjes van achterquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Wil je ook hun adres, schoenmaat en rapportcijfers?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Peter6000...soms ben je net zo naief als scanman.
dat was volgens mij al heellll lang duidelijk....natasja heeft wel vaker zulke uitlatingen gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar dit wordt echt te erg, voornamelijk de bedreigingen etc. En dan nog zeggen dat je onschendbaar bent en dat Jaap geen groen licht krijgt. De redactie zit zelf in de tang bij de ban familie dat is nu wel overduidelijk.
Fedler, neem ik aan? Misschien met een t ipv d...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Yairo en Cheyenne. Oh... je bedoelt de achternaam. Wordt vast niet gepost![]()
Jaap zei daarstraks alleen dat hij NU niet bezig mocht/kon gaan. Maar hij zei wel dat hij morgen en voortaan bezig zal gaan, vijf dingen per dag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar dit wordt echt te erg, voornamelijk de bedreigingen etc. En dan nog zeggen dat je onschendbaar bent en dat Jaap geen groen licht krijgt. De redactie zit zelf in de tang bij de ban familie dat is nu wel overduidelijk.
Ze leren niet meer sinds ze al dat speelgoed en de nieuwste spelcomputer hebben gekregen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Rapportcijfertjes moeten wel hoog zijn, na al die bijlesjes van achter![]()
hmmmzzz die heb ik al.....(weiger alleen te kijken,word zo misselijk van die brian en natasja en moeder van een paarse teletubbie)quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een maand streams!![]()
Ik vind haar nagels altijd zo goor met die bloedrood gekleurde uitstekende randen. Net alsof ze zijn afgescheurd en bloeden.quote:
Uiteraard, ik tik me rot met alle bewijzen. Ben blij dat ik veel filmpjes als bewijs heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat was volgens mij al heellll lang duidelijk....natasja heeft wel vaker zulke uitlatingen gedaan.
mail ook meteen even de dreigingen die ze telkens uit naar mede bewoners![]()
Dank je, haha , ik kwam pas geleden bij toeval op die site..quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef agter het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?=&p=689885
naar wie ga je die mail sturen,ben benieuwd of het nog hot news gaat worden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:16 schreef Yollie het volgende:
[..]
Uiteraard, ik tik me rot met alle bewijzen. Ben blij dat ik veel filmpjes als bewijs heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |