Dat is het warrige verhaal van Brian. Hij maakte excuses en vertelde meteen dat het de schuld was van het briefje in het pak van Japio. Wanneer het briefje was gevonden weet hij niet en waarom dat vanavond tijdens de stemming ineens 'de oorzaak' kan zijn kwam niet eens aan de orde.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Doet hij dat?
Volgens mij geeft hij volmondig toe dat hij niet het adres had mogen zeggen.
In ieder geval hoorde ik hem in een gesprek met Natasia en Amanda zeggen dat hij ook de verantwoordelijkheid nam voor het feit dat Huub zei dat het van Cora was want "Ik had het niet moeten zeggen"
Hij is n.b vlak voordat de stemming ten einde liep, zijn notitieboekje gaan pakken om het bewuste adres op te zoeken, en het daarna triomfantelijk 6 x lopen zeggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het warrige verhaal van Brian. Hij maakte excuses en vertelde meteen dat het de schuld was van het briefje in het pak van Japio. Wanneer het briefje was gevonden weet hij niet en waarom dat vanavond tijdens de stemming ineens 'de oorzaak' kan zijn kwam niet eens aan de orde.
Stom ook dat Jaap niet vroeg waarom Brian in godsnaam dat adres had genoteerd. Gemiste kans.quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is n.b vlak voordat de stemming ten einde liep, zijn notitieboekje gaan pakken om het bewuste adres op te zoeken, en het daarna triomfantelijk 6 x lopen zeggen.
Was absoluut geen"' slip of the tongue". Hij wilde Jaap hiermee kwetsen.
Voordat wij Japio en Brian in beeld kregen, hadden ze beiden al een lang gesprek 'achter' gehad (samen). Daar kan Japio dat al best een keer gevraagd hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom ook dat Jaap niet vroeg waarom Brian in godsnaam dat adres had genoteerd. Gemiste kans.
Denk jij dat achter Brian iets meer los gaat laten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voordat wij Japio en Brian in beeld kregen, hadden ze beiden al een lang gesprek 'achter' gehad (samen). Daar kan Japio dat al best een keer gevraagd hebben.
Nee. Huub en Japio praten onderling vaak open naar elkaar. Brian doet dat nooit naar Amanda en Natasia, dus we zullen het waarschijjnlijk nooit horen. En naar Japio zal Brian ook geen eerlijk verhaal ophangen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij dat achter Brian iets meer los gaat laten?
Toch heb ik het idee dat Brian hem gruwelijk knijpt. Misschien dat achter hem toch iets meer los gaat laten, als je zo'n grote fout maakt gaat dat wel van je credits af, dan is het ECHT niet meer geloofwaardig om hem de hand boven het hoofd te blijven houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een kardinale fout van Brian. Als hij niet teveel door achter wordt beschermd dan is Brian binnen veertien dagen exit. Hij is te aggressief om zich in te kunnen houden bij voortdurende prikkeling door Jaap. Maar.......vermoedelijk mag Jaap niet doen wat hij graag wil doen.
Brian staat al een paar weken strak. Ik mag hopen dat men Jaap door laat gaan. Maar misschien ben ik, met mijn zwak voor Jaap, niet geheel en al objectief......quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Brian hem gruwelijk knijpt. Misschien dat achter hem toch iets meer los gaat laten, als je zo'n grote fout maakt gaat dat wel van je credits af, dan is het ECHT niet meer geloofwaardig om hem de hand boven het hoofd te blijven houden.
En Brian is zo labiel, 1 avondje schreeuwen en hij is weg. Hij stond al helemaal strak tijdens de stemming, terwijl er nog niks gebeurd was.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:24 schreef Day het volgende:
Zo, ik heb ook nog een aantal keer het adres geëdit.
Verzoekje aan de nog aanwezige users: mocht het morgen nog te voorschijn komen, geef dan even een gil in FB of spreek de user er even op aan.
Eric wie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:39 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken, gisteravond heb ik zo'n 15 minuten streams gezien, t was me niet eens opgevallen dat Eric naar huis is, dat zie ik net pas op een filmpje terug![]()
Goeiemorgen!quote:
Bash hem dan liever door z'n ex (tamara?) uit te nodigen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
Net beetje teruggelezen en filmpje van het einde van de Rotterdam-stemming bekeken.
Ben ik een slecht mens als ik concludeer dat die paracrimineel eens keihard op zijn zwakke plek geraakt moet worden?
Als hij zo stoer is om Jaap's geliefde in gevaar te brengen, dan wordt het naar mijn ietwat bozige mening toch echt hoog tijd dat Netty het een paar dagen errug zwaar gaat krijgen.
Heel benieuwd of Brian dat trekt.
Ik ben allereerst benieuwd of Jaap zijn uitingen van gisteravond waar kan maken, zo ja; maak het hem/hun zo moeilijk mogelijk in de kooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
Net beetje teruggelezen en filmpje van het einde van de Rotterdam-stemming bekeken.
Ben ik een slecht mens als ik concludeer dat die paracrimineel eens keihard op zijn zwakke plek geraakt moet worden?
Als hij zo stoer is om Jaap's geliefde in gevaar te brengen, dan wordt het naar mijn ietwat bozige mening toch echt hoog tijd dat Netty het een paar dagen errug zwaar gaat krijgen.
Mogge Babe!quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |