Dat lachen en kuchen daarnet leek bijna expres.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:14 schreef APK het volgende:
Huub gaat op Lieke liggen om te tonen dat hij de alpha-male is.
Misschien kan hij nog wat van hun lerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is hij aan de buitenkant gaan liggen om af te luisteren. Zou me althans niet verbazen.
Dat hangt er vanaf wie je aan de lijn wilt hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
Is het ook mogelijk om collectcall te bellen nu ?
Brian had een ontroerend verhaal naar Japio gehouden om hem zover te krijgen op Natasia te stemmen. Vervolgens kwam een meesterlijk toneelstuk van Japio, hij was helemaal ontroerd en emo. "Brian, je bent geweldig, ik stem op jou". En vervolgens weigerde Japio verder zijn stem te veranderen, het is Brian of down-the-drain. Uiteindelijk ging de klok op nul en niemand had het tripje. Toen riep Brian uit kwaadheid het adres met de mededeling "Nou heb jij ook een probleem, zie maar dat je het oplost"quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
Het is mij eigenlijk ontgaan waarom het ontspoorde.
Aanvankelijk leken Amanda en Brian goed bezig met Huub door te hebben.
Maar ze wilden wel op Natasia stemmen.
Jaap niet.
Toen begon er een discussie tussen Brian en Jaap... en daar mis ik dus een stukje... wat ging er fout, dat Brian boos werd en het adres ging roepen?
Het was voor iedereen een welkome verrassing.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Ik moet naar bed. Toch interessant hoe een saaie stemming waarvan ik pauze nam, uitliep op iets heel anders dat volgens mij consequenties gaat hebben voor de verhoudingen.
Hij begon een warrig verhaal over briefjes die Huub in het pak van Japio had gestopt. Japio prikte het verhaal meteen lek en beschuldigde Brian ervan dat hij de redactie zelfs smoesjes aan het vertellen was om te laten lijken dat hij onschuldig was. Vooral over dt laatste was Japio woest en verklaarde de oorlog (met hoofdletters) aan Brian.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Wat heeft Brian precies tegen Jaap gezegd (gesprekje in de tuin)?
Ik was even met iets anders bezig en was pas terug toen hij zijn glas kapotgooide,
En waarom liet Jaap het dan down-the-drain gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian had een ontroerend verhaal naar Japio gehouden om hem zover te krijgen op Natasia te stemmen. Vervolgens kwam een meesterlijk toneelstuk van Japio, hij was helemaal ontroerd en emo. "Brian, je bent geweldig, ik stem op jou". En vervolgens weigerde Japio verder zijn stem te veranderen, het is Brian of down-the-drain. Uiteindelijk ging de klok op nul en niemand had het tripje. Toen riep Brian uit kwaadheid het adres met de mededeling "Nou heb jij ook een probleem, zie maar dat je het oplost"
Dat ze dingen niet mochten vertellen, maar dat Brian toegaf dat hij heel fout zat omdat hij Jaap verdacht hetzelfde gedaan zou hebben( zijn adresgegevens vrijgeven) terwijl dat niet waar was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Wat heeft Brian precies tegen Jaap gezegd (gesprekje in de tuin)?
Ik was even met iets anders bezig en was pas terug toen hij zijn glas kapotgooide,
Het was een warrig verhaal maar wat ik er van begreep, is dat de stomerij dingen uit de broekzakken in een plastic zak doet en aan het pak vast maken. En dat ook Huub wel eens wat in zijn broekzak liet zitten dat dan in een plastic zak terug kwam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij begon een warrig verhaal over briefjes die Huub in het pak van Japio had gestopt. Japio prikte het verhaal meteen lek en beschuldigde Brian ervan dat hij de redactie zelfs smoesjes aan het vertellen was om te laten lijken dat hij onschuldig was. Vooral over dt laatste was Japio woest en verklaarde de oorlog (met hoofdletters) aan Brian.
Toen smeet Brian het glas kapot.
Het was 100% zeker dat Amanda en Natasia nooit op Huub zouden stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef avonne het volgende:
[..]
En waarom liet Jaap het dan down-the-drain gaan?
Gunde hij het Huub ook niet?
(ik volgde de stream met Amanda)
Ach, ok. Thxquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij begon een warrig verhaal over briefjes die Huub in het pak van Japio had gestopt. Japio prikte het verhaal meteen lek en beschuldigde Brian ervan dat hij de redactie zelfs smoesjes aan het vertellen was om te laten lijken dat hij onschuldig was. Vooral over dt laatste was Japio woest en verklaarde de oorlog (met hoofdletters) aan Brian.
Toen smeet Brian het glas kapot.
Klopt, en in het begin van het warrige verhaal (en ook 'achter') heeft Brian gezegd dat mogelijk Huub dat briefje in de zakken van Japio's pak had gestopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was een warrig verhaal maar wat ik er van begreep, is dat de stomerij dingen uit de broekzakken in een plastic zak doet en aan het pak vast maken. En dat ook Huub wel eens wat in zijn broekzak liet zitten dat dan in een plastic zak terug kwam.
En dat Brian dus vertelde dat hij in die plastic zakken keek en bij het pak van Jaap een briefje vond met
Brians adres erop.
Jaap is er van overtuigd dat hij nooit Brians adres heeft opgeschreven (checkt ook bij Huub of Huub dat ooit gedaan zou kunnen hebben) en concludeert dus dat er nooit zo/n briefje is geweest en dat het hele verhaal gelogen is.
Ah. bedankt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was 100% zeker dat Amanda en Natasia nooit op Huub zouden stemmen.
De afspraak tussen Huub en Japio was, dat Japio in de laatste seconde zou bijdraaien en op Natasia zou stemmen. Dat ging niet meer omdat Brian inmiddels helemaal para naar beneden was gerend om het adres van Cora op te zoeken. Brian was zo driftig bezig dat Japio niet eens de kans kreeg om nog iets te zeggen.
Juist. Japio werd pas kwaad toen Brian, met name 'achter', smoesjes ging ophangen waardoor het ineens niet meer zijn schuld was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, ok. Thx
Dus i.p.v. oprecht zijn verontschuldigingen aan te bieden (wat Jaap nog geaccepteerd zou hebben ook nog), probeerde hij zijn straatje schoon te vegen?
Tja, dat is het terror voor Brian!
Ja, dat snapte ik dus totaal niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ah. bedankt.
Brian verloor zijn zelfbeheersing dus te vroeg.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan het you- tube topic niet vinden.
Die link was me meteen duidelijk. In de straatnaam komt een plaatsnaam voor en je weet in welke plaats Cora woont. De routeplanner gaf meteen antwoord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik dus totaal niet!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link tussen het adres en Cora niet had gelegd, maar dat ik het wel vreemd vond dat de redactie niet ingreep. Pas toen Huub het zei, werd Brian naar achteren geroepen. Ik begrijp daar echt niets van.
Thanks, kon het niet in het rijtje vinden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
Ja, dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die link was me meteen duidelijk. In de straatnaam komt een plaatsnaam voor en je weet in welke plaats Cora woont. De routeplanner gaf meteen antwoord.
Nee, heel vreemd. Maar Amanda heeft ook geen benul van de oorzaak van het incident. Een adres zegt haar kennelijk niet zo veel. (Weet je nog uit het laatste telefoontje dat Amanda en haar zus niet eens het adres van moeder weten sinds moeder een paar maanden geleden verhuisd is)quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Het grappige is dat Amanda nog steeds geen idee heeft van de implicaties van dit incident.
Haar ouders hebben een bungalowpark, daar heeft Jaap ook gelogeerd toen hij in de aanmeldperiode zat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet.
Ik heb het adres wel gegoogled, maar vond een bungelowpark?
Ik heb Cora niet zo gevolgd. Niet dat dat het goedpraat, hoor. Het is gewoon een lage streek.
Natasia zei ook nog: Als ze het adres van mn kindjes vrijgeven, nou, dan zaten ze nu al in een bunker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd. Maar Amanda heeft ook geen benul van de oorzaak van het incident. Een adres zegt haar kennelijk niet zo veel. (Weet je nog uit het laatste telefoontje dat Amanda en haar zus niet eens het adres van moeder weten sinds moeder een paar maanden geleden verhuisd is)
Bingo, dat bungalowpark is van haar vader. Japio logeerde daar tijdens de selectie-procedure voor DGK en heeft daar Cora voor het eerst 'echt' ontmoet. Daarvoor was het alleen maar via internet-chat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet.
Ik heb het adres wel gegoogled, maar vond een bungelowpark?
Ik heb Cora niet zo gevolgd. Niet dat dat het goedpraat, hoor. Het is gewoon een lage streek.
't Gaat echt nergens over. Ook dat verhaal tegen Jaap, opeens komt Brian weer met Huub. Huub heeft ook dingen in zn zakquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Het ergste vind ik dat Brian de schuld weer bij een ander probeert neer te leggen.
Echt, ik snap hem niet. (is misschien maar beter ook)
Dat bedoel ik. Eerst stoer lopen lullen, pas als 'ie van achter op z'n flikker krijgt, z'n excuses aanbieden, als Jaap er niet intrapt, nog paranoïder worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:45 schreef mootie het volgende:
[..]
't Gaat echt nergens over. Ook dat verhaal tegen Jaap, opeens komt Brian weer met Huub. Huub heeft ook dingen in zn zakHet had er echt geen donder mee te maken!
Doet hij dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Het ergste vind ik dat Brian de schuld weer bij een ander probeert neer te leggen.
Echt, ik snap hem niet. (is misschien maar beter ook)
Hoe bedoel je dat, KZ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:47 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ben ik nu een watje als ik het raar vind dat men het van Brian een kutstreek vindt en het hier nog eens even dunnetjes over gaat doen ???![]()
waar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:47 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ben ik nu een watje als ik het raar vind dat men het van Brian een kutstreek vindt en het hier nog eens even dunnetjes over gaat doen ???![]()
Jouw mening wordt te allen tiden gerespecteerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:47 schreef kleinzusje het volgende:
Heb jij het al gedaan? Mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:50 schreef avonne het volgende:
[..]
waar?
volgens mij heb ik overal het adres gedelete
In zn uitleg naar Jaap begon hij meteen weer over Huub...... En onderling geeft BAN Huub de schuld omdat hij zei dat het adres van Cora was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Doet hij dat?
Volgens mij geeft hij volmondig toe dat hij niet het adres had mogen zeggen.
In ieder geval hoorde ik hem in een gesprek met Natasia en Amanda zeggen dat hij ook de verantwoordelijkheid nam voor het feit dat Huub zei dat het van Cora was want "Ik had het niet moeten zeggen"
Ik dacht dat hier ook nu steeds het adres werd genoemd , maar lees net dat Avonne dat heeft gedelete. Excusesquote:
Dat zei hij idd, maar probeerde daarna de schuld bij Huub neer te leggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Doet hij dat?
Volgens mij geeft hij volmondig toe dat hij niet het adres had mogen zeggen.
In ieder geval hoorde ik hem in een gesprek met Natasia en Amanda zeggen dat hij ook de verantwoordelijkheid nam voor het feit dat Huub zei dat het van Cora was want "Ik had het niet moeten zeggen"
Dat heb ik dus anders gehoord. Amanda en Natasia zeiden dat en toen zei Brian "daar neem ik de verantwoordelijkheid voor", oftewel hij neemt het Huub niet kwalijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En onderling geeft BAN Huub de schuld omdat hij zei dat het adres van Cora was.![]()
Zo voorspelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |