abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:14:11 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_50640332
Huub gaat op Lieke liggen om te tonen dat hij de alpha-male is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 03:15:08 #202
137949 Disana
pi_50640340
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:14 schreef APK het volgende:
Huub gaat op Lieke liggen om te tonen dat hij de alpha-male is.
Dat lachen en kuchen daarnet leek bijna expres.
pi_50640346
Het is mij eigenlijk ontgaan waarom het ontspoorde.

Aanvankelijk leken Amanda en Brian goed bezig met Huub door te hebben.
Maar ze wilden wel op Natasia stemmen.
Jaap niet.

Toen begon er een discussie tussen Brian en Jaap... en daar mis ik dus een stukje... wat ging er fout, dat Brian boos werd en het adres ging roepen?
pi_50640357
Is het ook mogelijk om collectcall te bellen nu ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:17:07 #205
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50640359
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is hij aan de buitenkant gaan liggen om af te luisteren. Zou me althans niet verbazen.
Misschien kan hij nog wat van hun leren
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:18:06 #206
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50640365
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
Is het ook mogelijk om collectcall te bellen nu ?
Dat hangt er vanaf wie je aan de lijn wilt hebben.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 03:18:33 #207
137949 Disana
pi_50640368
Ik moet naar bed. Toch interessant hoe een saaie stemming waarvan ik pauze nam, uitliep op iets heel anders dat volgens mij consequenties gaat hebben voor de verhoudingen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:19:33 #208
58921 Day
You can fly!
pi_50640373
Wat heeft Brian precies tegen Jaap gezegd (gesprekje in de tuin)?
Ik was even met iets anders bezig en was pas terug toen hij zijn glas kapotgooide,
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:20:10 #209
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50640376
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
Het is mij eigenlijk ontgaan waarom het ontspoorde.

Aanvankelijk leken Amanda en Brian goed bezig met Huub door te hebben.
Maar ze wilden wel op Natasia stemmen.
Jaap niet.

Toen begon er een discussie tussen Brian en Jaap... en daar mis ik dus een stukje... wat ging er fout, dat Brian boos werd en het adres ging roepen?
Brian had een ontroerend verhaal naar Japio gehouden om hem zover te krijgen op Natasia te stemmen. Vervolgens kwam een meesterlijk toneelstuk van Japio, hij was helemaal ontroerd en emo. "Brian, je bent geweldig, ik stem op jou". En vervolgens weigerde Japio verder zijn stem te veranderen, het is Brian of down-the-drain. Uiteindelijk ging de klok op nul en niemand had het tripje. Toen riep Brian uit kwaadheid het adres met de mededeling "Nou heb jij ook een probleem, zie maar dat je het oplost"
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:20:24 #210
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50640377
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Ik moet naar bed. Toch interessant hoe een saaie stemming waarvan ik pauze nam, uitliep op iets heel anders dat volgens mij consequenties gaat hebben voor de verhoudingen.
Het was voor iedereen een welkome verrassing.
Slaap lekker
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:22:41 #211
bright side of life
pi_50640384
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Ik was even met iets anders bezig en was pas terug toen hij zijn glas kapotgooide,
Hij begon een warrig verhaal over briefjes die Huub in het pak van Japio had gestopt. Japio prikte het verhaal meteen lek en beschuldigde Brian ervan dat hij de redactie zelfs smoesjes aan het vertellen was om te laten lijken dat hij onschuldig was. Vooral over dt laatste was Japio woest en verklaarde de oorlog (met hoofdletters) aan Brian.
Toen smeet Brian het glas kapot.
Keep the Sunny Side Up
pi_50640385
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Brian had een ontroerend verhaal naar Japio gehouden om hem zover te krijgen op Natasia te stemmen. Vervolgens kwam een meesterlijk toneelstuk van Japio, hij was helemaal ontroerd en emo. "Brian, je bent geweldig, ik stem op jou". En vervolgens weigerde Japio verder zijn stem te veranderen, het is Brian of down-the-drain. Uiteindelijk ging de klok op nul en niemand had het tripje. Toen riep Brian uit kwaadheid het adres met de mededeling "Nou heb jij ook een probleem, zie maar dat je het oplost"
En waarom liet Jaap het dan down-the-drain gaan?
Gunde hij het Huub ook niet?

(ik volgde de stream met Amanda)
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:23:20 #213
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50640386
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Dat ze dingen niet mochten vertellen, maar dat Brian toegaf dat hij heel fout zat omdat hij Jaap verdacht hetzelfde gedaan zou hebben( zijn adresgegevens vrijgeven) terwijl dat niet waar was.

Brian gaf ook toe dat hij Jaap als persoon niet leuk meer vond.
Brian ging toen loco en moest naar achteren.
pi_50640403
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hij begon een warrig verhaal over briefjes die Huub in het pak van Japio had gestopt. Japio prikte het verhaal meteen lek en beschuldigde Brian ervan dat hij de redactie zelfs smoesjes aan het vertellen was om te laten lijken dat hij onschuldig was. Vooral over dt laatste was Japio woest en verklaarde de oorlog (met hoofdletters) aan Brian.
Het was een warrig verhaal maar wat ik er van begreep, is dat de stomerij dingen uit de broekzakken in een plastic zak doet en aan het pak vast maken. En dat ook Huub wel eens wat in zijn broekzak liet zitten dat dan in een plastic zak terug kwam.
En dat Brian dus vertelde dat hij in die plastic zakken keek en bij het pak van Jaap een briefje vond met
Brians adres erop.

Jaap is er van overtuigd dat hij nooit Brians adres heeft opgeschreven (checkt ook bij Huub of Huub dat ooit gedaan zou kunnen hebben) en concludeert dus dat er nooit zo/n briefje is geweest en dat het hele verhaal gelogen is.
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:27:16 #215
bright side of life
pi_50640404
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef avonne het volgende:

[..]

En waarom liet Jaap het dan down-the-drain gaan?
Gunde hij het Huub ook niet?

(ik volgde de stream met Amanda)
Het was 100% zeker dat Amanda en Natasia nooit op Huub zouden stemmen.
De afspraak tussen Huub en Japio was, dat Japio in de laatste seconde zou bijdraaien en op Natasia zou stemmen. Dat ging niet meer omdat Brian inmiddels helemaal para naar beneden was gerend om het adres van Cora op te zoeken. Brian was zo driftig bezig dat Japio niet eens de kans kreeg om nog iets te zeggen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:27:41 #216
58921 Day
You can fly!
pi_50640408
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ach, ok. Thx
Dus i.p.v. oprecht zijn verontschuldigingen aan te bieden (wat Jaap nog geaccepteerd zou hebben ook nog), probeerde hij zijn straatje schoon te vegen?
Tja, dat is het terror voor Brian!
I am gonna shine
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:30:46 #217
bright side of life
pi_50640417
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef avonne het volgende:

[..]

Het was een warrig verhaal maar wat ik er van begreep, is dat de stomerij dingen uit de broekzakken in een plastic zak doet en aan het pak vast maken. En dat ook Huub wel eens wat in zijn broekzak liet zitten dat dan in een plastic zak terug kwam.
En dat Brian dus vertelde dat hij in die plastic zakken keek en bij het pak van Jaap een briefje vond met
Brians adres erop.

Jaap is er van overtuigd dat hij nooit Brians adres heeft opgeschreven (checkt ook bij Huub of Huub dat ooit gedaan zou kunnen hebben) en concludeert dus dat er nooit zo/n briefje is geweest en dat het hele verhaal gelogen is.
Klopt, en in het begin van het warrige verhaal (en ook 'achter') heeft Brian gezegd dat mogelijk Huub dat briefje in de zakken van Japio's pak had gestopt.
Keep the Sunny Side Up
pi_50640419
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het was 100% zeker dat Amanda en Natasia nooit op Huub zouden stemmen.
De afspraak tussen Huub en Japio was, dat Japio in de laatste seconde zou bijdraaien en op Natasia zou stemmen. Dat ging niet meer omdat Brian inmiddels helemaal para naar beneden was gerend om het adres van Cora op te zoeken. Brian was zo driftig bezig dat Japio niet eens de kans kreeg om nog iets te zeggen.
Ah. bedankt.

Brian verloor zijn zelfbeheersing dus te vroeg.
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:32:17 #219
bright side of life
pi_50640424
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef Day het volgende:

[..]

Ach, ok. Thx
Dus i.p.v. oprecht zijn verontschuldigingen aan te bieden (wat Jaap nog geaccepteerd zou hebben ook nog), probeerde hij zijn straatje schoon te vegen?
Tja, dat is het terror voor Brian!
Juist. Japio werd pas kwaad toen Brian, met name 'achter', smoesjes ging ophangen waardoor het ineens niet meer zijn schuld was.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:34:48 #220
58921 Day
You can fly!
pi_50640433
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:31 schreef avonne het volgende:

[..]

Ah. bedankt.

Brian verloor zijn zelfbeheersing dus te vroeg.
Ja, dat snapte ik dus totaal niet!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link tussen het adres en Cora niet had gelegd, maar dat ik het wel vreemd vond dat de redactie niet ingreep. Pas toen Huub het zei, werd Brian naar achteren geroepen. Ik begrijp daar echt niets van.
I am gonna shine
pi_50640435
Ik vond het een extreem grappig moment, trouwens, toen Jaap vroeg

"Hoe weet je dan dat dat een pak van mij is?"

Brian "Het zijn ZULKE broeken, man!"
pi_50640439
Het grappige is dat Amanda nog steeds geen idee heeft van de implicaties van dit incident.
pi_50640440
Ik kan het you- tube topic niet vinden.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:38:02 #224
58921 Day
You can fly!
pi_50640444
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan het you- tube topic niet vinden.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
I am gonna shine
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:38:44 #225
bright side of life
pi_50640447
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, dat snapte ik dus totaal niet!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de link tussen het adres en Cora niet had gelegd, maar dat ik het wel vreemd vond dat de redactie niet ingreep. Pas toen Huub het zei, werd Brian naar achteren geroepen. Ik begrijp daar echt niets van.
Die link was me meteen duidelijk. In de straatnaam komt een plaatsnaam voor en je weet in welke plaats Cora woont. De routeplanner gaf meteen antwoord.
Keep the Sunny Side Up
pi_50640454
quote:
Thanks, kon het niet in het rijtje vinden!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:40:49 #227
58921 Day
You can fly!
pi_50640456
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Die link was me meteen duidelijk. In de straatnaam komt een plaatsnaam voor en je weet in welke plaats Cora woont. De routeplanner gaf meteen antwoord.
Ja, dat wist ik dus niet.
Ik heb het adres wel gegoogled, maar vond een bungelowpark?
Ik heb Cora niet zo gevolgd. Niet dat dat het goedpraat, hoor. Het is gewoon een lage streek.
Maar ik vond het gewoon een zeer late reactie van de redactie. Die hadden toch gelijk moeten weten dat het om haar adres ging? Ze hadden Brian gelijk naar achteren moeten sleuren. Maar hij heeft het adres keer op keer herhaalt, zowel boven, als in de slaapkamer en volgens mij ook nog in de relaxkamer.
I am gonna shine
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:41:15 #228
bright side of life
pi_50640459
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:35 schreef mootie het volgende:
Het grappige is dat Amanda nog steeds geen idee heeft van de implicaties van dit incident.
Nee, heel vreemd. Maar Amanda heeft ook geen benul van de oorzaak van het incident. Een adres zegt haar kennelijk niet zo veel. (Weet je nog uit het laatste telefoontje dat Amanda en haar zus niet eens het adres van moeder weten sinds moeder een paar maanden geleden verhuisd is)
Keep the Sunny Side Up
pi_50640462
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:40 schreef Day het volgende:

[..]

Ik heb Cora niet zo gevolgd. Niet dat dat het goedpraat, hoor. Het is gewoon een lage streek.
Haar ouders hebben een bungalowpark, daar heeft Jaap ook gelogeerd toen hij in de aanmeldperiode zat.
pi_50640468
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, heel vreemd. Maar Amanda heeft ook geen benul van de oorzaak van het incident. Een adres zegt haar kennelijk niet zo veel. (Weet je nog uit het laatste telefoontje dat Amanda en haar zus niet eens het adres van moeder weten sinds moeder een paar maanden geleden verhuisd is)
Natasia zei ook nog: Als ze het adres van mn kindjes vrijgeven, nou, dan zaten ze nu al in een bunker!

Iedereen weet toch waar Natasja woont?
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:43:05 #231
bright side of life
pi_50640469
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:40 schreef Day het volgende:

[..]

Bingo, dat bungalowpark is van haar vader. Japio logeerde daar tijdens de selectie-procedure voor DGK en heeft daar Cora voor het eerst 'echt' ontmoet. Daarvoor was het alleen maar via internet-chat.
Keep the Sunny Side Up
pi_50640476
Het ergste vind ik dat Brian de schuld weer bij een ander probeert neer te leggen.
Echt, ik snap hem niet. (is misschien maar beter ook)
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50640480
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Het ergste vind ik dat Brian de schuld weer bij een ander probeert neer te leggen.
't Gaat echt nergens over. Ook dat verhaal tegen Jaap, opeens komt Brian weer met Huub. Huub heeft ook dingen in zn zak Het had er echt geen donder mee te maken!
pi_50640485
Ik hoop nu overigens dat achter Brian eindelijk een beetje los gaat laten. Deze collectieve verontwaardiging moet ze toch eindelijk een keer aan het denken zetten?
pi_50640489
Maar ben ik nu een watje als ik het raar vind dat men het van Brian een kutstreek vindt en het hier nog eens even dunnetjes over gaat doen ???
pi_50640490
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:45 schreef mootie het volgende:

[..]

't Gaat echt nergens over. Ook dat verhaal tegen Jaap, opeens komt Brian weer met Huub. Huub heeft ook dingen in zn zak Het had er echt geen donder mee te maken!
Dat bedoel ik. Eerst stoer lopen lullen, pas als 'ie van achter op z'n flikker krijgt, z'n excuses aanbieden, als Jaap er niet intrapt, nog paranoïder worden.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:49:04 #237
58921 Day
You can fly!
pi_50640493
En toch moet ik nog zien of Jaap Brian daadwerkelijk aanpakt. Volgens mij heeft hij een zwak voor 'm. Maar goed, dan is altijd Huub er nog om hem te stimuleren .

Ik zie morgenavond laat wel hoe ver het met de terror staat. Ik duik morgenavond even de jaren 80 in met de musical Doe maar.
I am gonna shine
pi_50640494
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Doet hij dat?
Volgens mij geeft hij volmondig toe dat hij niet het adres had mogen zeggen.
In ieder geval hoorde ik hem in een gesprek met Natasia en Amanda zeggen dat hij ook de verantwoordelijkheid nam voor het feit dat Huub zei dat het van Cora was want "Ik had het niet moeten zeggen"
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:49:46 #239
58921 Day
You can fly!
pi_50640496
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:47 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ben ik nu een watje als ik het raar vind dat men het van Brian een kutstreek vindt en het hier nog eens even dunnetjes over gaat doen ???
Hoe bedoel je dat, KZ?
I am gonna shine
pi_50640498
quote:
waar?
volgens mij heb ik overal het adres gedelete
pi_50640501
Veel plezier bij de musical en welterusten voor iedereen!!
pi_50640504
quote:
Jouw mening wordt te allen tiden gerespecteerd.
Brian probeert dagenlang iets recht te breien, dat krom is.
Daar steek ik een stokje voor.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 20 juni 2007 @ 03:51:05 #243
58921 Day
You can fly!
pi_50640505
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:50 schreef avonne het volgende:

[..]

waar?
volgens mij heb ik overal het adres gedelete
Heb jij het al gedaan? Mooi!
I am gonna shine
pi_50640506
Brian is voor het eerst bij mij door het ijs gezakt. Meestal kon ik nog wel een rechtvaardiging van zijn gedrag vinden. Het is tenslotte DGK nietwaar en het bloed wordt onder je nagels weg gehaald. Maar dit begrijp ik dus echt niet. Het gaat nergens over met die stemming en dan deze actie.............Ik hoop echt dat Jaap de vrije hand krijgt van "achter", maar ik vermoed dat Brian door "achter" als onaantastbaar wordt beschouwd.
pi_50640509
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:49 schreef avonne het volgende:

[..]

Doet hij dat?
In ieder geval hoorde ik hem in een gesprek met Natasia en Amanda zeggen dat hij ook de verantwoordelijkheid nam voor het feit dat Huub zei dat het van Cora was want "Ik had het niet moeten zeggen"
In zn uitleg naar Jaap begon hij meteen weer over Huub...... En onderling geeft BAN Huub de schuld omdat hij zei dat het adres van Cora was.
Zo voorspelbaar

Brain zegt het adres meerdere keren: daar gaat wat gebeuren nu, jij bent de Sjaak.
En dan nog proberen de schuld bij een ander te leggen.
pi_50640510
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:51 schreef Day het volgende:

[..]

Heb jij het al gedaan? Mooi!
nouja, ik heb niet alle COSsen gelezen
pi_50640512
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:49 schreef Day het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, KZ?
Ik dacht dat hier ook nu steeds het adres werd genoemd , maar lees net dat Avonne dat heeft gedelete. Excuses
pi_50640516
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:49 schreef avonne het volgende:

[..]

Doet hij dat?
Dat zei hij idd, maar probeerde daarna de schuld bij Huub neer te leggen.
En is verontwaardigt dat Jaap nu alles op alles gaat zetten om hem de villa uit te werken.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50640519
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 03:52 schreef mootie het volgende:

[..]

En onderling geeft BAN Huub de schuld omdat hij zei dat het adres van Cora was.
Zo voorspelbaar
Dat heb ik dus anders gehoord. Amanda en Natasia zeiden dat en toen zei Brian "daar neem ik de verantwoordelijkheid voor", oftewel hij neemt het Huub niet kwalijk.

Maar wat niet is kan nog komen, he. Het blijft Rat.
pi_50640520
Zou Brian BAN nog steeds de winnaars van de avond vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')