Helaas doet mijn geluid het even niet, maar ziet er mooi uit!quote:
Ah een amanda fan wat leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Ik ben Daan en ik ben een kindervriend.
Ik heet Thera en ik ben een dierenvriend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Ik ben Daan en ik ben een kindervriend.
Die zul je hier in de SC niet vinden, vermoed ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ik had het niet over jonge hoeren, maar over lieve dikke kleine jongetjes.
Jaap is geen kind meer hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef DaanDobber het volgende:
Ik had het niet over jonge hoeren, maar over lieve dikke kleine jongetjes.
Dat vind ik jammer, dan ga ik maar terug naar het Martijn forum, tot ziens!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die zul je hier in de SC niet vinden, vermoed ik.
Toedelsquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:54 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, dan ga ik maar terug naar het Martijn forum, tot ziens!
Gokje wagen op msn?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu word ik steeds nieuwsgierig naar hoe oud/jong jij bent. En alle anderen schijnen het te weten
.
PháT ©éw£e smileyquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wel laag inzetten hequote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Prima hoor, als ik er zo achterkom.
Oh, je had m'n pa kunnen zijn, dan eerder vierenveertig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn gok staat al lang op vierendertig.
Ik vind het een stuk leuker dan je SC filmpjesquote:
Gokken nav fotoquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, je had m'n pa kunnen zijn, dan eerder vierenveertig.
Jezus eend, als je nou zo loopt te geilen op die kennelijk geslaagde facelift of botoxbehandeling, flikker je foto's dan gewoon in je foboquote:
Jij wilt ook een poging wagen zo te zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus eend, als je nou zo loopt te geilen op die kennelijk geslaagde facelift of botoxbehandeling, flikker je foto's dan gewoon in je fobo![]()
OMFG denk je alles gehad te hebbenquote:
Geef eens een korte samenvatting van de laatste zes maanden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |