Nu welquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een non gezien die vunzig is ?![]()
heb ik allang gezegd, het gaat er nu om hoe oud ik lijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je gewoon zegt hoe oud je bent ben je er vanaf.
Je lijkt 18quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
heb ik allang gezegd, het gaat er nu om hoe oud ik lijk
Moet ik nou me msn gaan aanzetten omdat jij me toevoegt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
heb ik allang gezegd, het gaat er nu om hoe oud ik lijk
ZWIEPquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik nou me msn gaan aanzetten omdat jij me toevoegt?![]()
Als je dat ziet staat hij dus al aan doosquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik nou me msn gaan aanzetten omdat jij me toevoegt?![]()
Zwiffel zwaffel Zwiepquote:
quote:
Trek je konijnen pantoffels aan en zwiep lekker meequote:
Tis Zwaffel !!!quote:
Dat weet jij toch nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
Als je dat ziet staat hij dus al aan doos![]()
Ik heb KIKKER pantoffels aan mag dat ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek je konijnen pantoffels aan en zwiep lekker mee![]()
Ga jij nou met je stinkteentjes in mn holletje wroeten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb KIKKER pantoffels aan mag dat ook![]()
Zwiep er wel omheenquote:
Kwekkels en kwakkels mag ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb KIKKER pantoffels aan mag dat ook![]()
Je hebt hulp nodig MSN me maar ffquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij nou met je stinkteentjes in mn holletje wroeten?![]()
Oh ik weet het beter, ik doe me ene kikkerpantoffeltje aan en me andere muizenpantoffeltje.quote:
Dan nietquote:
Daar doe ik niet aan mee. De enige andere plek in de wereld waar ik actief rondhang is www.demetro.nl . Heel leuk als je een uurtje per dag over hebt en beter dan MSN, WoW, en zelfs leuker dan Fok. Wel moeilijker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
Dan niet![]()
![]()
Ik probeer iedereen op msn te krijgen zodat we de SC wat ontlasten... dan kunnen APK en prospera het samen uitzoeken met hun gezeik over niveau![]()
Zwieperdepiep. Hoe is het met de wandelende tak?quote:
Zwiepquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef TherAngelina het volgende:
Wiehhh!Mijn duizendste post in de maand dat ik post!
Jij ?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef TherAngelina het volgende:
Wiehhh!Mijn duizendste post in de maand dat ik post!
M'n broertje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwieperdepiep. Hoe is het met de wandelende tak?
Nu word ik steeds nieuwsgierig naar hoe oud/jong jij bentquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan niet![]()
![]()
Ik probeer iedereen op msn te krijgen zodat we de SC wat ontlasten... dan kunnen APK en prospera het samen uitzoeken met hun gezeik over niveau![]()
Goed zo afstraffen die handel. Ben je geslaagdquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
M'n broertje?Goed, alleen hij heeft straf
.
Ik weet het ook niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef TherAngelina het volgende:
Nu word ik steeds nieuwsgierig naar hoe oud/jong jij bent. En alle anderen schijnen het te weten
.
Ik weet het!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu word ik steeds nieuwsgierig naar hoe oud/jong jij bent. En alle anderen schijnen het te weten
.
Nee, zo ver ben ik nog niet, volgend jaar pasquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed zo afstraffen die handel. Ben je geslaagd
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:48 schreef DaanDobber het volgende:
Hoi, is dit ook gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |