Helaas doet mijn geluid het even niet, maar ziet er mooi uit!quote:
Ah een amanda fan wat leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Ik ben Daan en ik ben een kindervriend.
Ik heet Thera en ik ben een dierenvriend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Ik ben Daan en ik ben een kindervriend.
Die zul je hier in de SC niet vinden, vermoed ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ik had het niet over jonge hoeren, maar over lieve dikke kleine jongetjes.
Jaap is geen kind meer hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef DaanDobber het volgende:
Ik had het niet over jonge hoeren, maar over lieve dikke kleine jongetjes.
Dat vind ik jammer, dan ga ik maar terug naar het Martijn forum, tot ziens!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die zul je hier in de SC niet vinden, vermoed ik.
Toedelsquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:54 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, dan ga ik maar terug naar het Martijn forum, tot ziens!
Gokje wagen op msn?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu word ik steeds nieuwsgierig naar hoe oud/jong jij bent. En alle anderen schijnen het te weten
.
PháT ©éw£e smileyquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wel laag inzetten hequote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Prima hoor, als ik er zo achterkom.
Oh, je had m'n pa kunnen zijn, dan eerder vierenveertig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn gok staat al lang op vierendertig.
Ik vind het een stuk leuker dan je SC filmpjesquote:
Gokken nav fotoquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, je had m'n pa kunnen zijn, dan eerder vierenveertig.
Jezus eend, als je nou zo loopt te geilen op die kennelijk geslaagde facelift of botoxbehandeling, flikker je foto's dan gewoon in je foboquote:
Jij wilt ook een poging wagen zo te zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus eend, als je nou zo loopt te geilen op die kennelijk geslaagde facelift of botoxbehandeling, flikker je foto's dan gewoon in je fobo![]()
OMFG denk je alles gehad te hebbenquote:
Geef eens een korte samenvatting van de laatste zes maanden.quote:
Schelden, para worden, vliegjes doodslaan, ranzigheid, terreur, para, sex, hoeren enzquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:27 schreef Coos het volgende:
Geef eens een korte samenvatting van de laatste zes maanden.![]()
Niets gemist dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schelden, para worden, vliegjes doodslaan, ranzigheid, terreur, para, sex, hoeren enz
Een hoop geslijm en geilerij van flut niveau van voornamelijk mij naar alle dames, de mensen erger zich doodquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Geef eens een korte samenvatting van de laatste zes maanden.![]()
Ik dacht dat hij het over de SC hadquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schelden, para worden, vliegjes doodslaan, ranzigheid, terreur, para, sex, hoeren enz
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
Een hoop geslijm en geilerij van flut niveau van voornamelijk mij naar alle dames, de mensen erger zich dood
Ik begin de paria van dit forum te worden en trek me die kritiek ook echt aan
En hoe is het met jou?
Dankzij de opwarming van de aarde maak ik overuren op het strand.quote:
Mwah, ik ben inmiddels wel nieuwsgierig... maar das meer om het gezeik over die foto's en je kennelijke behoefte jezelf zo geheim te houden dan omdat ik het echt zo graag wil zien....quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wilt ook een poging wagen zo te zien![]()
Kijk dat soort weerberichten kunnen we hier goed gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dankzij de opwarming van de aarde maak ik overuren op het strand.![]()
*nog even m'n auto een half uurtje stationair laten draaien![]()
Loopt ie nu al foto's van hem zelf te versturen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet dat ik verwacht dat in naar aanleiding van je foto in combinatie met je kwaliteitsposts radeloos verliefd op je ga worden ofzo
Jou auto staat ook aan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik elke nacht hier zolang blijf hangen?
Laat APK het maar niet horenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ben inmiddels wel nieuwsgierig... maar das meer om het gezeik over die foto's en je kennelijke behoefte jezelf zo geheim te houden dan omdat ik het echt zo graag wil zien....
Het is niet dat ik verwacht dat in naar aanleiding van je foto in combinatie met je kwaliteitsposts radeloos verliefd op je ga worden ofzo
Nee wel al mijn lichten, wel kut dat duwen de hele tijdquote:
Wat heb jij met die gozer vanavond?quote:
Die leest het vanzelf wel.... en neemt een opmerking van mij over kwalitietsposts hopelijk niet serieusquote:
Heb jij iets tegen APK?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat heb jij met die gozer vanavond?
Straks trek je hem nog aan met al dat gegil over hem![]()
Was een tactische postquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat heb jij met die gozer vanavond?
Straks trek je hem nog aan met al dat gegil over hem![]()
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:44 schreef Coos het volgende:
Heb jij iets tegen APK?
Hoe kan dat nou toch weer.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Moet je aan hem vragen, ik kreeg pas een hekel aan hem toen ie begon te dreigen en te zeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |