Spanning op de streams geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
En stil hier....
Ja dank jequote:
Kijk eindelijk een beetje enthousiasmequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja dank je.
Maar laat me raden dannnn!Ik zit wel bij een maat dus als je dat liever niet hebt moet het een andere keer
. Het gaat eindelijk gebeuren!!
![]()
Was even een ritje maken, ben er weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
En stil hier....
oeiquote:
Ik kan niet aan de gang blijvenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
Eend, kun jij echt van alles een pompom maken ? Ik heb 2 mannen die ik daar zielsgelukkig mee kan maken![]()
Misschien als diegene het heeeeel liev vraagtquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
Eend, kun jij echt van alles een pompom maken ? Ik heb 2 mannen die ik daar zielsgelukkig mee kan maken![]()
Daar komt niemand tussenquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Deze blijft toch wel een beetje exclusief?![]()
Ik zal het ze vragen, maar ze posten niet op fokquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien als diegene het heeeeel liev vraagt
Misschien he
VOL?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zal het ze vragen, maar ze posten niet op fok![]()
quote:
Als ze even naar mijn foto komen kijken en ze schatten me minimaal 10 jaar jonger, dan doe ik het meteenquote:
Waat staat die dan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze even naar mijn foto komen kijken en ze schatten me minimaal 10 jaar jonger, dan doe ik het meteen![]()
Dan word het lastig, want daar staat iequote:Op woensdag 20 juni 2007 03:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waat staat die dan ?
Ik zie trouwens geen enkel fotoboek meer op fok, vreemd he ??? ook al een FOBO bug![]()
Kut gemist, AT5 herhaalt alles wat kut is elke dag 100 x, dus komt goedquote:
Van volquote:
Nou, dikke pech voor mijn mannen danquote:Op woensdag 20 juni 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan word het lastig, want daar staat ie![]()
Van Vol gestolenquote:Op woensdag 20 juni 2007 04:02 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus wat zijn jullie goed man, met die gifjes![]()
Ik heb nog een lange weg te gaan![]()
Ik betwijfel of ze technische storingen waarbij het beeld blijft hangen ook herhalen, maar je weet het nooit, ik wacht wel even af, blijf nog wel ff hangenquote:Op woensdag 20 juni 2007 04:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kut gemist, AT5 herhaalt alles wat kut is elke dag 100 x, dus komt goed![]()
Daar lijk ik wel 10 jaar jonger hequote:
Ik val op oud, mocht dat wat uitmaken. Oh ja, karakter vind ik ook erg belangrijk.quote:
Je post wel gewoon lekker jeugdig ( en ook heel snel)quote:
Oud als in leeftijd of als in ouwe koppen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik val op oud, mocht dat wat uitmaken. Oh ja, karakter vind ik ook erg belangrijk.
Oud als in oudquote:Op woensdag 20 juni 2007 04:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Oud als in leeftijd of als in ouwe koppen?![]()
tsja, wachten op valium en de jaartjes die gaan tellen, maken slaperig he mopquote:Op woensdag 20 juni 2007 04:16 schreef mootie het volgende:
Ik zwap mn bed maar eens in, trustels!!!
Volgens mij is het wel save om hier ja op te zeggenquote:
hai Petraaquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
Hellowwwwwwwwwww
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
Stilletjes hier![]()
Echoooo...
Echoooo...
Echoooo...
Echoooo...
quote:
Hallo allo llo ooooo......quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Zwaaien echoooot niet zo leuk
Echooo...
Echooo...
Echooo...
Zwiepen en zwappen is een traag procesquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef TherAngelina het volgende:
Dag lieve mensen!Het gaat echt langzaam hè
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |