Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub wil haar niet meenemen. Dat is wat ik eruit begrijp.
Hij heeft hun gesprek in de slaapkamer gehoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit Amanda te vertellen dat hij Huub-Japio heeft afgeluisterd. Dat is dus gelogen of hij verteld bewust een ander verhaal - het klopt in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat moet men in godsnaam in 010 dorp doen, this een fucking smerige stink stad en lelijk!
Huub wil 150 punten aan Brian geven als hij op hem stemt. En Huub belooft dan Natasia mee te nemen. Maar Huub gaat Jaap meenemen en die 150 punten krijgt Brian ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Ik hoorde net Huub tegen Jaap zeggen dat hij Jaap 150 Cp's betaalt om zijn stem te kopen (zodat Jaap op Tas stemt) Dan gaan die 75 Cp's aan Brian dus niet door...
Klopt dat?
Dat was script 1, maar die is inmiddels herschreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen van Huub op Natasia moest stemmen, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Exactquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
En een mooi uitzicht op de rest van het weiland zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ga naar Zwolle :-) Dat is pas een mooie stad, de groenste stad van Europa dit jaar :-)
Ik ben in Zwolle geboren! Daar ruikt het altijd lekker fris naar gemaaid gras en de vogeltjes zijn daar zzzooo vrolijk.!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Schiedam had eerder stadsrechten dan Amsterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |