Sorry snap geen klote van die pic ik zie 3 kleuren deur muur en voer ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deur uit de pinnen omhoog halen kan niet.
Zie je wel, dat had je gewoon meteen moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:34 schreef Klit het volgende:
Heb je al geprobeerd om je tot Onze Vader te wenden, misschien weet die raad.
Onze Vader spreekt vele talen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
Volgens mij heeft ie dat ook gedaan alleen met andere woorden...
Een klasgenoot probeerde onder een project uit te komen door met allerlei smoezen op de proppen te komen zoals: opgesloten zijn in je eigen huis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef JaFFe het volgende:
Net een huisgenoot een leuk grapje uitgehaald door mn deur te beuken nu wil het slot niet meer open. Dus zit ik opgesloten in mn kamer. Dit is vet a relaxed. Het lijkt of de lip van het slot niet meer beweegt als je het slot draait.
Iemand misschien tips op de deur te openen? Hoe doet een inbreker het als ie de cilinder er uit trekt???
ik wacht met smart af!!!
ps dit is serieus!
Je kan de nieuwe sleutels uit het raam gooien? Houdt dit topic nog wat aan de gangquote:Beetje anticlimax voor de genen die aan elkaar geknoopte lakens hadden verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |