Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezen!
Veel plz en succes met die theorie in je kop stampen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezen
dankjewel Andreaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maar ik ben blij dat wij ook ingelicht zijn hoor. Sterkte dan maar Remco
Hej Dre, toffe foto in je foboquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
eentonig zijn jullie dan zeg??
maar ik ben blij dat wij ook ingelicht zijn hoor. Sterkte dan maar Remco
Daarom zeg ik t ookquote:
Zenuwachtig nergens voor nodig (stiekem is iedereen dat welquote:Op zondag 24 juni 2007 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, gisteravond mooi feestje gehad, lekker blijven slapen bij de freundinvanmiddag alles weer opgeruimd en toen richting huis, scriptie doorgelezen, theorie gestampt en straks nog even een paar dingen opschrijven... morgen om 11.00 is dan het moment van de waarheid, ben nu nog niet echt zenuwachtig, maar dat gaat nog wel komen
owja, goedemiddag
gezonde spanning is altijd goed, dat houd je scherpquote:Op zondag 24 juni 2007 18:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zenuwachtig nergens voor nodig (stiekem is iedereen dat wel). Je hebt een goed verhaal, goede argumenten, kent de theorie. Is er niks aan de hand!
Toch succes gewenst![]()
Succes!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezonde spanning is altijd goed, dat houd je scherpen bedankt
Aj joh titje! Plaatsen die hapquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ff tjekkuh... ik vond al die lurkers eng... zaten allemaal te staren enzow snap je?![]()
Wij krijgen ze mooi per mail of ze staan op internetquote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef Rumille het volgende:
Ik moet vandaag cijfers ophalen, net als morgen en overmorgen. Wil dat helemaal niet :p.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij krijgen ze mooi per mail of ze staan op internet!
Tentamen van vorige week gehaald, 8,6![]()
Whehe idd, nu alleen vanmiddag nog die Engelse brief en dan ben ik er hopelijk klaar mee! Verwacht dat je dan nog wel ff komt Bas, al is t maar voor een half uurtje ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alweer keurig gedaan, 't wordt nog wat met jou.
Succes vanmiddag Remco, je kunt het.![]()
![]()
joh!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij krijgen ze mooi per mail of ze staan op internet!
Tentamen van vorige week gehaald, 8,6![]()
Joah, dacht dat ik t wel gehaald maar niet zo dikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
joh!!!![]()
goeiemorgen trouwens!
dat mag ook wel... gisteren hele dag geslapen... en vannacht nog 5 uur...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, dacht dat ik t wel gehaald maar niet zo dik!
Mogguh, weer uitgeslapen?![]()
K zou wel eens een beschuitje met je willen etenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat mag ook wel... gisteren hele dag geslapen... en vannacht nog 5 uur...
nu tijd voor thee en een beschuitje... wil je ook??
doe es niet zo gek kuukn!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zou wel eens een beschuitje met je willen eten![]()
![]()
Heb al brood met kaas![]()
Dre, hou je in!!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
doe es niet zo gek kuukn!
ga ik wel ff in me eentje beschuit eten dan..
Neejquote:Op maandag 25 juni 2007 10:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dre, hou je in!!
Eet smakelijk. Wel met aardbeitjes?![]()
Dat maakt t beschuitje een stuk minder lekker! Wil er dan wel 1 eten met aarbeienquote:
Zou op zich niet verkeerd zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 11:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tukker meet: Beschuit met aardbei en bier???
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tukker meet: Beschuit met aardbei en bier???
Waar moet ik komen Roy? Engelse brief? Heb me niet ingeschreven voor de toetsen, gaat dus moeilijk worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, nu alleen vanmiddag nog die Engelse brief en dan ben ik er hopelijk klaar mee! Verwacht dat je dan nog wel ff komt Bas, al is t maar voor een half uurtje ofzo!
Krake moet vandaag ook he...
Op mijn feest straksquote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar moet ik komen Roy? Engelse brief? Heb me niet ingeschreven voor de toetsen, gaat dus moeilijk worden.![]()
Of mis ik iets? zo ja, waar moet ik komen?
Straks is als je uitslag van Engels hebt, of bedoel je op school vanmiddag al? En ja, ik wou me inschrijven en dan kijken of ik er een paar vakjes uit kon vissen. Helaas vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op mijn feest straks!
Dacht dat je je nog wou inschrijven voor paar tentamens?
Neej man, gewoon keer op een zaterdag. Denk 14 juli als het ff mee zit (krake wou het zaterdag doen)! Die week erop wiezo wordt dan ook niet wat..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Straks is als je uitslag van Engels hebt, of bedoel je op school vanmiddag al? En ja, ik wou me inschrijven en dan kijken of ik er een paar vakjes uit kon vissen. Helaas vergeten. Maar even ingeschreven voor de hers.
Aaah ok, vond het al vreemd. Feest op maandag, maar ik denk dat ik dan wel ff langswaggel bij je. Dan zal ik ook wel proberen het mooie weer mee te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man, gewoon keer op een zaterdag. Denk 14 juli als het ff mee zit (krake wou het zaterdag doen)! Die week erop wiezo wordt dan ook niet wat..
Ooh ja, oke!
Dank u. Ja, 14.15 iddquote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aaah ok, vond het al vreemd. Feest op maandag, maar ik denk dat ik dan wel ff langswaggel bij je. Dan zal ik ook wel proberen het mooie weer mee te nemen.
Succes in ieder geval vanmiddag, hoelaat begint Engels eigenlijk? 14.15?
En voor alle tukkers: Een goede middag allemaal![]()
Engelse brief bedoel ja? Ik hoop voor je dat je hem gehaald hebt, ellendig vak.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Edit: tentamen gehad, vaag allemaal omschreven weer!
Daarvoor heb je ruitenwissers, dat weet je toch wel?quote:K reed toch in een bui, zicht was <20 meter ofzo![]()
Jup... Was mijn enige openstaande vak dus zal die t wel zijn he!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Engelse brief bedoel ja? Ik hoop voor je dat je hem gehaald hebt, ellendig vak.
[..]
Daarvoor heb je ruitenwissers, dat weet je toch wel?
True. Was dus even lekker in kruiptempo over de A1/35?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup... Was mijn enige openstaande vak dus zal die t wel zijn he!![]()
Heeft ruitenwissers iets te maken met de hevigheid van de bui? Ook al zet je ruitenwissers op de hoogste stand dan nog kan je de weergoden niet verzoeken of ze met hun bui op willen houden!!
Jah, ging idd niet al te hard! Tempo van 50 ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
True. Was dus even lekker in kruiptempo over de A1/35?
NAISquote:
Jaa togg. Eindelijk vakantie vieren dusquote:
feestje gaat morgen even geregeld wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaa togg. Eindelijk vakantie vieren dus! Feestje binnenkort neem ik aan
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |