Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezen!
Veel plz en succes met die theorie in je kop stampen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezen
dankjewel Andreaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maar ik ben blij dat wij ook ingelicht zijn hoor. Sterkte dan maar Remco
Hej Dre, toffe foto in je foboquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
eentonig zijn jullie dan zeg??
maar ik ben blij dat wij ook ingelicht zijn hoor. Sterkte dan maar Remco
Daarom zeg ik t ookquote:
Zenuwachtig nergens voor nodig (stiekem is iedereen dat welquote:Op zondag 24 juni 2007 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, gisteravond mooi feestje gehad, lekker blijven slapen bij de freundinvanmiddag alles weer opgeruimd en toen richting huis, scriptie doorgelezen, theorie gestampt en straks nog even een paar dingen opschrijven... morgen om 11.00 is dan het moment van de waarheid, ben nu nog niet echt zenuwachtig, maar dat gaat nog wel komen
owja, goedemiddag
gezonde spanning is altijd goed, dat houd je scherpquote:Op zondag 24 juni 2007 18:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zenuwachtig nergens voor nodig (stiekem is iedereen dat wel). Je hebt een goed verhaal, goede argumenten, kent de theorie. Is er niks aan de hand!
Toch succes gewenst![]()
Succes!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezonde spanning is altijd goed, dat houd je scherpen bedankt
Aj joh titje! Plaatsen die hapquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ff tjekkuh... ik vond al die lurkers eng... zaten allemaal te staren enzow snap je?![]()
Wij krijgen ze mooi per mail of ze staan op internetquote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef Rumille het volgende:
Ik moet vandaag cijfers ophalen, net als morgen en overmorgen. Wil dat helemaal niet :p.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij krijgen ze mooi per mail of ze staan op internet!
Tentamen van vorige week gehaald, 8,6![]()
Whehe idd, nu alleen vanmiddag nog die Engelse brief en dan ben ik er hopelijk klaar mee! Verwacht dat je dan nog wel ff komt Bas, al is t maar voor een half uurtje ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alweer keurig gedaan, 't wordt nog wat met jou.
Succes vanmiddag Remco, je kunt het.![]()
![]()
joh!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij krijgen ze mooi per mail of ze staan op internet!
Tentamen van vorige week gehaald, 8,6![]()
Joah, dacht dat ik t wel gehaald maar niet zo dikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
joh!!!![]()
goeiemorgen trouwens!
dat mag ook wel... gisteren hele dag geslapen... en vannacht nog 5 uur...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, dacht dat ik t wel gehaald maar niet zo dik!
Mogguh, weer uitgeslapen?![]()
K zou wel eens een beschuitje met je willen etenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat mag ook wel... gisteren hele dag geslapen... en vannacht nog 5 uur...
nu tijd voor thee en een beschuitje... wil je ook??
doe es niet zo gek kuukn!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zou wel eens een beschuitje met je willen eten![]()
![]()
Heb al brood met kaas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |