haha hij zag je gewoon als een lust object van: die zit lekker alleen, geen vriendin die haar kan redden. Bingoquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee ik zat alleen op een bankje (omdat mijn vorige gesprekspartner em was gesmeert en mijn vriendinnetje bij een kerel stond en ik was te lui om op te staan en sociaal te doen) en toen kwam ie bij me zitten "hoi mag ik erbij komen zitten" tjah wat zeg je dan? NEE ? zo badass ben zelfs ik niet :p
whaha wat ben jij oppervlakkig! het gaat om de binnenkant hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha hij zag je gewoon als een lust object van: die zit lekker alleen, geen vriendin die haar kan redden. Bingo![]()
Als t echt een lelijkerd was had ik wel nee gezegd denk ik! Of er met een smoes van af komen: wil ff slapen oid!
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha hij zag je gewoon als een lust object van: die zit lekker alleen, geen vriendin die haar kan redden. Bingo![]()
quote:Als t echt een lelijkerd was had ik wel nee gezegd denk ik! Of er met een smoes van af komen: wil ff slapen oid!
![]()
Schei uit, dat vink zo hypocriet als de tering. Net als jij naar een lelijke jongen (in jouw ogen) afstapt om daar een praatje te maken. Nooit van je levenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
whaha wat ben jij oppervlakkig! het gaat om de binnenkant hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Tjoow.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, dat vink zo hypocriet als de tering. Net als jij naar een lelijke jongen (in jouw ogen) afstapt om daar een praatje te maken. Nooit van je leven![]()
Ga slapen, fok!ken we morgen verder![]()
![]()
och als er iemand tegen me praat die ik lelijk vind praat ik gewoon terug hoor... (ik ben vrij kritisch aangelegd dus da's maar goed ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, dat vink zo hypocriet als de tering. Net als jij naar een lelijke jongen (in jouw ogen) afstapt om daar een praatje te maken. Nooit van je leven![]()
Ga slapen, fok!ken we morgen verder![]()
![]()
Gewoon terugpraten is wat anders dan praten met iemand omdat je oprecht geinteresseerd bent, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
och als er iemand tegen me praat die ik lelijk vind praat ik gewoon terug hoor... (ik ben vrij kritisch aangelegd dus da's maar goed ook)
Denk dat een groot deel van de onverzorgde mensen ook wel een beetje schijt hebben aan de rest, anders lijkt me dat ze wel proberen een beetje verzorgd rond te lopen.quote:alleen onverzorgde mensen heb ik een hekel aan die kunnen de tering krijgen
ik zeg altijd henig an en tjow op msn bij weggaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beter 'mazzel' dan dat ze 'henig (an)' of kalm (an)' zegt...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
even hier op terugkomen:
[..]
ik zeg altijd henig an en tjow op msn bij weggaan
of als een meisje een kusje geeft geef ik altijd een dikke natte passionele lik an de bek terug
Teder likje dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat klinkt dat ranzig zo...
Mogguh!! Weer vroeg uit de veren daarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!
Goei'ndag. Waj dr waquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef dennistd het volgende:
goei'ndag leu
tentamen... je moet toch wat he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mogguh!! Weer vroeg uit de veren daar![]()
Helemaal mee eens meid!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tentamen... je moet toch wat he...
Lik an de bekquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
even hier op terugkomen:
[..]
ik zeg altijd henig an en tjow op msn bij weggaan
of als een meisje een kusje geeft geef ik altijd een dikke natte passionele lik an de bek terug
Kan hier youtube niet bekijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lik an de bek
Finkers
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=CCHyToiY3Lw
Hij is er ook nog wel hoor. T is rustig hiero vandaag!!quote:
He, bah, poepvervelendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
jow lui
ik moet zometeen met de baas heen zuipen
ze hebben hier in goor schoolfeest
echt welquote:
Waar ga je pilsen dan, Hengelooo?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
jow lui
ik moet zometeen met de baas heen zuipen
ze hebben hier in goor schoolfeest
Was er even ja, stukje gefietst en nu brak bijkomen op de bank.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij is er ook nog wel hoor. T is rustig hiero vandaag!!
Nog plannen dit weekend Tukkers? Paar biertjes tegen de huig aan tikken![]()
Zolang je maar over gaat is er niks aan de handquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Rumille het volgende:
PWW voorbij.
NA verknald, FA ging redelijk en GLO matig
Eindcijfers denk ik:
ANW: 6
SK: 5/6
NA: 5
NE: 6
GLO: 7
FA: 6/7
DU: 7 (Zeker)
EN: 7 (zo goed als zeker)
WI: 6
GS: 7
KCV: 6
Ik ga denk ik wel over.
Een 5 is verknald?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Rumille het volgende:
PWW voorbij.
NA verknald, FA ging redelijk en GLO matig
Eindcijfers denk ik:
ANW: 6
SK: 5/6
NA: 5
NE: 6
GLO: 7
FA: 6/7
DU: 7 (Zeker)
EN: 7 (zo goed als zeker)
WI: 6
GS: 7
KCV: 6
Ik ga denk ik wel over.
moet je er helaas op wijzen dat dat topic niet gaan passenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet trouwens wel een mooie TT voor de volgende:
Woar de tukkers met mekaar goat taank'n
ik vind 10 een mooie mijlpaal voor een meeting
Ben ik met het Dreétje eens!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
moet je er helaas op wijzen dat dat topic niet gaan passen![]()
wil je me svp geen Dréetje noemen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ik met het Dreétje eens!
K ben slecht in mijn eigen tijd! Gisteren tot 4 uur in de kroeg gezeten, dacht vanmiddag ff lekker te gaan fitnessen. Toch niet zo'n goed idee, had t na een half uur al bekeken
![]()
!
Maandag/morgen maar weer gaan![]()
Jij noemde mij ook kuuk'nquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wil je me svp geen Dréetje noemen?
ben geen 4 meer...![]()
dat je het nog een half uur volhield trouwens...best knap
mjah eerst ff naar Shrek en dan ff Hengelo onveilig maken... jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij noemde mij ook kuuk'n!
Haha jaa he, morgen de schade maar ff inhalen. Moet er natuurlijk wel lekker bijlopen in de zomer!
Nog stappen vanaaf Dré?
Shrek ja? Vink 3x over niksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah eerst ff naar Shrek en dan ff Hengelo onveilig maken... jij?
shrek 1 vond ik geweldig... 2 kan ik me niet herinderen of ik heb em niet gezien... maar ff kletsen en chillen in cinestar vind ik wel weer prima... het is toch geen terrasweerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Shrek ja? Vink 3x over niks![]()
Denk dat ik niet verder kom dan café hier, morgen nog beetje studeren enzooooooooo![]()
Jammer dat je t niet kan herinderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
shrek 1 vond ik geweldig... 2 kan ik me niet herinderen of ik heb em niet gezien... maar ff kletsen en chillen in cinestar vind ik wel weer prima... het is toch geen terrasweer
rijssen??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef Astoreth het volgende:
Bij de randstad is het natuurlijk Wassenaar, Laren enz.
Bij Groningen is het Haren.
In Overijsel schijnt het Rijssen te zijn.
Maar wat is het bij bijvoorbeeld Nijmegen?
Waar woont de Gelderse elite?
Rijssen wonen veel mensen met een eigen bouwbedrijf. Zal maar zo kunnen dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hoiiiiii
trouwens ik spotte ergens een topic hier op fok:
[..]
rijssen??![]()
is dat nou echt zo? want volgens mij slaat het nergens op
Machtig mooi warkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
Goeindoaagggg
wist nie dat we een tukker topic hadden
mooi wark
mijn reactie in t topic was:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hoiiiiii
trouwens ik spotte ergens een topic hier op fok:
[..]
rijssen??![]()
is dat nou echt zo? want volgens mij slaat het nergens op
idd overijssel, imo Rijsen is zéker niet t gooi van overijssel. is meer staphorst deel 2. t gooi zal wel Ootmarsum zijn ja. groot gedeelte iig. en eigenlijk hebbe de meeste steden een wijk met t gooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ootmarsum.
Mên, wat een kak wandelt daar rond
99% van de winkelstraat bestaat uit galeries.
Hmm.. maar misschien ligt dat al wel in Overijssel... Nouja, 't is wel kak
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weergisteren gewerkt van 12 tot 21, daarna gelijk door naar een feestje, half 2 in bed... 9 uur ging de wekker vanmorgen, van 10 tot 18 gewerkt en nu zo weer richting een feestje
![]()
![]()
morgen de hele dag bezig met doornemen van de scriptie en theorie, heb er wel vertrouwen in dat het maandag goed gaat komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |