Mwa ik vind het vooral leuk dat jij je nog een tijdje kunt ergeren aan een twente topic in je My AT lijstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ik krijg hier best wel voldoening uit, een stel tukkers op de kast jagen die helemaal para worden van mij.
tzien maar grapjes jonge, snaps du ut nu wel?
oja... niet teveel meer spammen dan.. kan hij er langer van genietenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa ik vind het vooral leuk dat jij je nog een tijdje kunt ergeren aan een twente topic in je My AT lijst
za 'k zo doon, 'k mut nog een topic deurlees'n veur naam'nquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:11 schreef Rumille het volgende:
http://fok.te-dorsthorst.nl/twente-topic/namen_twente.php
Pas deze aan met bij Vroomshoop Rumille
EDIT: Oh ja, alsjeblieft?
mooie weer is hier al beetje gearriveerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hej 'm wa, nog niet naar buiten? Mooie weer is onderweg.
Heb je geluk, ik wacht hier nog altijd op het zonnetje. Ga eerst even wat eten. Tjooow.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie weer is hier al beetje gearriveerdvanmiddag wel naar buiten heen, beetje theorie doorlezen...
eetse, ciaoquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je geluk, ik wacht hier nog altijd op het zonnetje. Ga eerst even wat eten. Tjooow.
quote:
quote:
* ReMcOrE gaat nu nog ff lekker niks doen, en na het eten gaat hij bezig met het doorlezen van wat theorie voor zijn scriptieverdedigingquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
en wat gaat iedereen vandaag doen?
de conclusies van je onderzoek?? (als je die hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nog bezig met mn verslag
moet conclusie's en samenvatting nog. wat moet ik in godsnaam in de conclusie's zetten
dan kun je misschien in je conclusies zetten wat je van je opdracht vond en hoe het gingquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb geen onderzoek. ik wil geen onderzoek en ik hou niet van een onderzoek.
ik heb gewoon een opdracht van teken dat in 3d en maak daar een programma voor.
ja, jij ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemiddag trouwens
heb mijn vakantiewerk ff ingepland met die vriendelijke meneer die mij 11 euro p/u betaald..... goede besteding van mijn ochtend dacht ik zo...quote:
konten wassen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb mijn vakantiewerk ff ingepland met die vriendelijke meneer die mij 11 euro p/u betaald..... goede besteding van mijn ochtend dacht ik zo...
Voordat jullie bijdehand gaan doen: ik maak schoon bij oude menskes.....![]()
nee... afstoffen, stofzuigen en koekjes eten...quote:
ojah tjah het betaald inderdaad niet slecht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee... afstoffen, stofzuigen en koekjes eten...![]()
aan het einde van de vakantie ben ik gesloopt, maar betaald best wel relaxt..
ik moet eigenlijk ook ff wat theorie doornemen, straks maar eens ff doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en nu tentamen leren... doe ik ook nog wat nuttigs
super!!! goed gedaan man!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag wat een gestress man met die gozert. Laat hem lekker optyfen hiero!
Mag ik ff jullie aandacht??
EEN 8 VOOR ONZE SCRIPTIE![]()
![]()
![]()
![]()
OLE OLE
Nu nog ff 2 tentamens halen![]()
![]()
Dank je vrouwquote:
ohw ben je er zo een....quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank je vrouw![]()
Joah, we waren er zelf ook zeer content mee. Alhoewel een 9 nog mooier stond![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag wat een gestress man met die gozert. Laat hem lekker optyfen hiero!
Mag ik ff jullie aandacht??
EEN 8 VOOR ONZE SCRIPTIE![]()
![]()
![]()
![]()
OLE OLE
Nu nog ff 2 tentamens halen![]()
![]()
Neej man, gekheid. Ze vroegen ons zo wat voor cijfers onszelf hadden bedacht: dachten ong. een 7.quote:
Ik sta er toch echt in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef Rumille het volgende:
Hij heeft nog niks gedaan Blawh. Of wel?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie dat ik een tukker zonder woonplaats ben!
Almelo meld zich!
mooi wark ook weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef dennistd het volgende:
zooo, volng's mie steet aln's d'r in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |