Ah, je wordt Marokkaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
That's it, ik ga ook moslim worden. En me er dan uiteraard alleen aan houden als het me uitkomt
.
Misschien werken ze samen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bespottelijk. Tal van noodzakelijke medische ingrepen worden NIET door de zorgverzekeraars vergoed en dan deze religieuze onzin wel? Als mensen gelovig willen zijn, draaien ze zelf maar voor de kosten van die hobby op.
Gelukkig zit ik niet bij VGZ. Zou ik er wél zitten, dan zou dit voor mij reden zijn om onmiddelijk weg te gaan. Een zorgverzekeraar is een zorgverzekeraar en geen D-Reizen of Neckermann.
Je gaat liever naar Mekka dan naar Lourdes?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
That's it, ik ga ook moslim worden. En me er dan uiteraard alleen aan houden als het me uitkomt
.
bij mekka schijnen ze je zo omver te lopen heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je gaat liever naar Mekka dan naar Lourdes?
Het is nogal dringen bij het steentjes gooien, ja. Schijnt een populaire attractie te zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bij mekka schijnen ze je zo omver te lopen heb ik van horen zeggen
![]()
Ik vraag me inderdaad af hoe die lui weten of iemand moslim is. Niet-moslims mogen Mekka niet in. Hoe controleren ze dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Religie en nationaliteit zijn twee verschillende zaken![]()
Nou ze kijken in je broek, ben je besneden en heb je een baard dan mag je binnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af hoe die lui weten of iemand moslim is. Niet-moslims mogen Mekka niet in. Hoe controleren ze dat?
Omdat ik geband was tijdens de kamevragen van de nogal domme mevrouw Schippers.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef SCH het volgende:
Belachelijk - maar dat vind ik al vanaf het moment dat ze Lourdes in het pakket hebben, en dat is al heel erg lang. Waarom heb je toen eigenlijk geen topic geopend PJO?
Maar dan hebben ze geen recht om te roepen dat er geen geld is voor bepaalde medische behandelingen. En dat gebeurt wel...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
Wat een gezeur.
Een verzekeringsmaatschappij zou helemaal vrij moeten zijn in wat ze vergoeden, zolang ze aangegane verplichtingen maar nakomen. Polisvoorwaarden moeten nageleefd worden dus, wat ze extra doen mogen ze helemaal zelf weten (en is zéker geen zaak van de politiek).
Bij de weg, X-Ray; er is er een die sinds jaar en dag ooglaseroperatie vergoedt, al staat dat niet in de polis.
Dat zou zo zijn ware het niet dat de zorgverzekeraars een deel van het geld krijgen van de inkomensafhankelijke premie. Gemeenschapsgeld dus, wat betekend dat anderen meebetalen aan wat een zorgverzekeraar besluit te vergoeden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
Een verzekeringsmaatschappij zou helemaal vrij moeten zijn in wat ze vergoeden, zolang ze aangegane verplichtingen maar nakomen. Polisvoorwaarden moeten nageleefd worden dus, wat ze extra doen mogen ze helemaal zelf weten (en is zéker geen zaak van de politiek).
Tijd voor meer transparantie, dan weten de mensen ook waarom ze zoveel premie moeten betalen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
VGZ wil Mekkabedevaart vergoeden
Dit is toch te ziek voor woorden? Is de polis niet hoog genoeg? Is er niet eeuwig een tekort in de zorg? Waarom moeten andere meebetalen aan de religieuze vakantietripjes van een subcultuur? Dit heeft zelfs niks met "solidariteit" te maken.
Gelukkig zit ik niet meer bij VGZ.
Welke dan? Zou wel een keer goed uitkomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, X-Ray; er is er een die sinds jaar en dag ooglaseroperatie vergoedt, al staat dat niet in de polis.
lekker liberaal is die VVD aap. Ik vind dat een zorgverzekeraar het zelf mag bepalen. Bevalt het je niet dan ga je toch bij een andere zorgverzekeraar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is toch te ziek voor woorden? Is de polis niet hoog genoeg? Is er niet eeuwig een tekort in de zorg? Waarom moeten andere meebetalen aan de religieuze vakantietripjes van een subcultuur? Dit heeft zelfs niks met "solidariteit" te maken.
Niemand hoeft toch ergens aan mee te betalen? Neem je toch een andere verzekering? VGZ is gewoon een commercieel bedrijf die een markt ziet voor deze dekking. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is toch te ziek voor woorden? Is de polis niet hoog genoeg? Is er niet eeuwig een tekort in de zorg? Waarom moeten andere meebetalen aan de religieuze vakantietripjes van een subcultuur?
Nee maar het laatste restje solidariteit bij zorgverzekeraars is weggespoelt met het nieuwe zorgstelsel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat de overheidsgeld dat zogenaamd voor zorg is ingezet wordt voor religie, terwijl we hier toch echt een scheiding kerk/staat zouden moeten hebben. Ik zie niet alleen dat er een oude, absurde regeling is, maar dat men die uit doorgeschoten islamofilie nog wil uitbreiden ook. Het gaat hier om het basispakket, niet om een aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef nonzz het volgende:
Niemand hoeft toch ergens aan mee te betalen? Neem je toch een andere verzekering? VGZ is gewoon een commercieel bedrijf die een markt ziet voor deze dekking. Wat is het probleem?
Is het misschien dat je ergens "Mekka", "Marokkaan" of "Moskee" ziet staan en dat het meteen zwart voor je ogen wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |