abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50654307
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
That's it, ik ga ook moslim worden . En me er dan uiteraard alleen aan houden als het me uitkomt .
Ah, je wordt Marokkaan
pi_50654349
ehm mag iedereen dan naar lourdes?
Zou de omgeving daar wel eens gratis willen bekijken
en krijg je ook zakgeld mee dan?
Ik wist niet eens dat dat vergoed werd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_50654374
Bespottelijk. Tal van noodzakelijke medische ingrepen worden NIET door de zorgverzekeraars vergoed en dan deze religieuze onzin wel? Als mensen gelovig willen zijn, draaien ze zelf maar voor de kosten van die hobby op.

Gelukkig zit ik niet bij VGZ. Zou ik er wél zitten, dan zou dit voor mij reden zijn om onmiddelijk weg te gaan. Een zorgverzekeraar is een zorgverzekeraar en geen D-Reizen of Neckermann.
pi_50654577
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bespottelijk. Tal van noodzakelijke medische ingrepen worden NIET door de zorgverzekeraars vergoed en dan deze religieuze onzin wel? Als mensen gelovig willen zijn, draaien ze zelf maar voor de kosten van die hobby op.

Gelukkig zit ik niet bij VGZ. Zou ik er wél zitten, dan zou dit voor mij reden zijn om onmiddelijk weg te gaan. Een zorgverzekeraar is een zorgverzekeraar en geen D-Reizen of Neckermann.
Misschien werken ze samen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_50654864
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
That's it, ik ga ook moslim worden . En me er dan uiteraard alleen aan houden als het me uitkomt .
Je gaat liever naar Mekka dan naar Lourdes?
pi_50654875
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ah, je wordt Marokkaan
Religie en nationaliteit zijn twee verschillende zaken
pi_50654893
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Je gaat liever naar Mekka dan naar Lourdes?
bij mekka schijnen ze je zo omver te lopen heb ik van horen zeggen
pi_50655516
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

bij mekka schijnen ze je zo omver te lopen heb ik van horen zeggen
Het is nogal dringen bij het steentjes gooien, ja. Schijnt een populaire attractie te zijn
pi_50659920
Tja, dit is nou weer een mooi voorbeeldje van de marktwerking zoals door de VVD, incl Wilders in zijn VVD-tijd, is bepleit.
"Laat de markt zijn werk doen", was het credo en ze krijgen hun zin, Milli Gurus koopt grond uit de markt, bij de bank kan je islamitisch bankieren en nu dus ook via een marktpartij naar Mekka.
pi_50660552
Nog maar eens; die verzekeringsmaatschappij mag dat wel willen aanbieden, maar een vrome moslim mag de reis naar Mekka niet met geld betalen dat haram is. En verzekeringen van het type waar we het hier over hebben vallen onder die noemer.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:10:07 #86
3542 Gia
User under construction
pi_50662374
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Religie en nationaliteit zijn twee verschillende zaken
Ik vraag me inderdaad af hoe die lui weten of iemand moslim is. Niet-moslims mogen Mekka niet in. Hoe controleren ze dat?
pi_50662433
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vraag me inderdaad af hoe die lui weten of iemand moslim is. Niet-moslims mogen Mekka niet in. Hoe controleren ze dat?
Nou ze kijken in je broek, ben je besneden en heb je een baard dan mag je binnen
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:34:05 #88
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50663351
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef SCH het volgende:
Belachelijk - maar dat vind ik al vanaf het moment dat ze Lourdes in het pakket hebben, en dat is al heel erg lang. Waarom heb je toen eigenlijk geen topic geopend PJO?
Omdat ik geband was tijdens de kamevragen van de nogal domme mevrouw Schippers.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_50663582
Wat een gezeur.

Een verzekeringsmaatschappij zou helemaal vrij moeten zijn in wat ze vergoeden, zolang ze aangegane verplichtingen maar nakomen. Polisvoorwaarden moeten nageleefd worden dus, wat ze extra doen mogen ze helemaal zelf weten (en is zéker geen zaak van de politiek).

Bij de weg, X-Ray; er is er een die sinds jaar en dag ooglaseroperatie vergoedt, al staat dat niet in de polis.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:45:49 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50663834
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
Wat een gezeur.

Een verzekeringsmaatschappij zou helemaal vrij moeten zijn in wat ze vergoeden, zolang ze aangegane verplichtingen maar nakomen. Polisvoorwaarden moeten nageleefd worden dus, wat ze extra doen mogen ze helemaal zelf weten (en is zéker geen zaak van de politiek).

Bij de weg, X-Ray; er is er een die sinds jaar en dag ooglaseroperatie vergoedt, al staat dat niet in de polis.
Maar dan hebben ze geen recht om te roepen dat er geen geld is voor bepaalde medische behandelingen. En dat gebeurt wel...
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 19:48:05 #91
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50663931
quote:
Dat zou zo zijn ware het niet dat de zorgverzekeraars een deel van het geld krijgen van de inkomensafhankelijke premie. Gemeenschapsgeld dus, wat betekend dat anderen meebetalen aan wat een zorgverzekeraar besluit te vergoeden.
Carpe Libertatem
pi_50664241
Tsja, dat de overheid helaas die maatschappijen tot vanalles verplicht en om die reden ook gemeenschapsgeld die kant op meent te moeten / mogen schuiven doet daaraan niets af.

Noch dat er voor sommige medische handelingen geen geld is. Wat buiten de polis is, is vrij. Ook voor de verzekeraar. Ze kunnen & mogen & dienen de vrijheid te hebben om buiten de polis met hun geld te doen wat ze goeddunkt.

Reclamecampagnes voeren; toplui bonussen geven, aan de leden uitkeren, aan leuke dingen voor de mensen besteden. Al verbranden ze het ritueel om geesten gunstig te stemmen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 20:00:39 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50664489
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

VGZ wil Mekkabedevaart vergoeden

Dit is toch te ziek voor woorden? Is de polis niet hoog genoeg? Is er niet eeuwig een tekort in de zorg? Waarom moeten andere meebetalen aan de religieuze vakantietripjes van een subcultuur? Dit heeft zelfs niks met "solidariteit" te maken.

Gelukkig zit ik niet meer bij VGZ.
Tijd voor meer transparantie, dan weten de mensen ook waarom ze zoveel premie moeten betalen.
Op zich geen probleem mee, als ik maar kan kiezen er geen premie voor te willen betalen...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50666560
quote:

Welke dan? Zou wel een keer goed uitkomen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50671044
quote:

[..]

Dit is toch te ziek voor woorden? Is de polis niet hoog genoeg? Is er niet eeuwig een tekort in de zorg? Waarom moeten andere meebetalen aan de religieuze vakantietripjes van een subcultuur? Dit heeft zelfs niks met "solidariteit" te maken.

lekker liberaal is die VVD aap. Ik vind dat een zorgverzekeraar het zelf mag bepalen. Bevalt het je niet dan ga je toch bij een andere zorgverzekeraar.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:39 #96
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50672886
quote:

[..]

Dit is toch te ziek voor woorden? Is de polis niet hoog genoeg? Is er niet eeuwig een tekort in de zorg? Waarom moeten andere meebetalen aan de religieuze vakantietripjes van een subcultuur?
Niemand hoeft toch ergens aan mee te betalen? Neem je toch een andere verzekering? VGZ is gewoon een commercieel bedrijf die een markt ziet voor deze dekking. Wat is het probleem?

Is het misschien dat je ergens "Mekka", "Marokkaan" of "Moskee" ziet staan en dat het meteen zwart voor je ogen wordt?
lege ton
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:05:41 #97
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_50674451
quote:

[..]

Nee maar het laatste restje solidariteit bij zorgverzekeraars is weggespoelt met het nieuwe zorgstelsel.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:21:22 #98
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50677742
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef nonzz het volgende:
Niemand hoeft toch ergens aan mee te betalen? Neem je toch een andere verzekering? VGZ is gewoon een commercieel bedrijf die een markt ziet voor deze dekking. Wat is het probleem?

Is het misschien dat je ergens "Mekka", "Marokkaan" of "Moskee" ziet staan en dat het meteen zwart voor je ogen wordt?
Nee, ik zie dat de overheidsgeld dat zogenaamd voor zorg is ingezet wordt voor religie, terwijl we hier toch echt een scheiding kerk/staat zouden moeten hebben. Ik zie niet alleen dat er een oude, absurde regeling is, maar dat men die uit doorgeschoten islamofilie nog wil uitbreiden ook. Het gaat hier om het basispakket, niet om een aanvullende verzekering.

De insinuaties houd je maar voor je.
pi_50678325
Jij denkt dat bedrijven die zich (tevens) richten op moslims dit doen omdat ze "islamofiel" zijn?
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:54:18 #100
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50679494
Een verzekering voorals mensen per ongeluk naar Mekka gaan.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')