Een uiteenvallende shelf cloudquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Leuk structuurtje
[afbeelding]
Wat is dit dan? Half ronde wolk. zit duidelijk een halve cirkel in. Heeft dit nog een speciale naam?
haha dat heb ik ook altijd soms wil ik nog wel is stoppen om te kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
onderweg van amsterdam (noodweer) naar arnhem (droog en zon) heeeeele mooie luchten gezien, jammer dat je ook nog af en toe op de weg moet letten
En ging het lekker los?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Er trok vanavond ook wat over Zandvoort:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was gelukkig net op tijd binnen voordat de regen losbarstte.
Nou, het barstte weliswaar los, maar nog geen twee minuten later was het alweer voorbij met de regen. Wel rommelde het nog een beetje na.quote:
Idd. Is hier 12 km verder naar het noorden. Balen dat hij bij mij niet zo mooi wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[afbeelding]
Werkelijk een prachtig exemplaar van een rolwolk!![]()
Genomen bij Emmeloord (niet door mij, maar door een ww'er)
Heb jij gisteravond nog onweer gehad in Tholen hondenfokker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef hondenfokker het volgende:
hier in tholen een klein fel buitje met kentterende bliksemmaar vreemd dat er geen onweer te zien is op de radar boven tholen hier :S
het trekt ook amper verder die buiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
D;r komt nog veel meer![]()
Gaat als een gek tekeer hier die regen.
ja, er wordt redelijk veel wind berekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |