quote:Wat doet je het meeste pijn?
Eigenlijk, vele dingen, maar het meeste toch, de erkenning die je niet krijgt. Je zingt als een nachtegaal, en wordt daarom dagelijks gekwetst door de media.
Nee ze heeft toch nog steeds met deze pipo:quote:
"Wat doe je? Pallets sorteren"quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee ze heeft toch nog steeds met deze pipo:
[afbeelding]
![]()
Maar die deed het ook met haar moederquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee ze heeft toch nog steeds met deze pipo:
[afbeelding]
![]()
Hier komt ze echt over alsof ze de next Kurt Cobain is.quote:
Nou, ik weet er nog wel een. Ik weet alleen niet of een Rotterdams accent een bezwaar is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die deed het ook met haar moeder!
Roef heeft trouwens gisteren in Boulevard een oproep laten doen door Albert. Hij zoekt een nieuwe Marian. Alsof die te vinden is!
bron: dvhn.nlquote:Roef en Marian doen het nog één keer samen
blijham - Wie ze nog een keer samen op het podium wil zien, moet vrijdag in Blijham zijn. In Het Oude Wapen geven Roef en Marian hun mogelijk laatste gezamenlijke publieke optreden. "Hier zijn we professional genoeg voor", zeggen ze allebei.
Je vindt hun muziek tenenkrommend of fantastisch, een tussenweg is er niet. Gisteren maakten ze bekend dat hun sprookje uit is. "Als we een feesttent binnenkwamen, begonnen de mensen soms spontaan de polonaise", zegt Roef.
Zaterdag heeft het duo nog een verrassingsoptreden. "Een privefeestje", zegt Roef. "We kunnen niet zeggen waar." Op 3 juli staat eveneens nog een optreden op de agenda, maar of ze dan samen optreden is nog maar de vraag. "Ik heb eventueel een zangpartner achter de hand", zegt Marian.
Vrijdag staan ze in elk geval nog zij aan zij, tijdens het benefietconcert voor het Ronald McDonaldhuis.
quote:Wat doet je het meeste pijn
Eigenlijk, vele dingen, maar het meeste toch, de erkenning die je niet krijgt. Je zingt als een nachtegaal, en wordt daarom dagelijks gekwetst door de media.
Ze schijnen allebei met hem te gaan. Of d'r meoder eerst, nu zij. Ik weet niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja ik had persoonlijk ook liever gezien dat Herman uit elkaar ging
Whehehe..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja ik had persoonlijk ook liever gezien dat Herman uit elkaar ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |