Bron ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
de nachtegaaltjes in betere tijden
NIEUWE PEKELA - Het illustere zangduo, Roef en Marian, is uit elkaar.
Volgens Marian is er ruzie over geld en heeft ze een punt gezet achter de samenwerking, omdat het haar allemaal teveel is geworden. Roef zegt op zijn beurt dat hij degene is die een streep zette door de samenwerking, omdat hij nog 5000 euro tegoed heeft van Marian.
Het tweetal kreeg landelijke bekendheid na een optreden in het RTL4-programma 'The X-factor'. De jury brandde het optreden van de twee tot de grond toe af, waarna het duo scheldend de studio verliet.
Een mediahype ontstond. TV- en radiostations meldden zich bij toerbeurt om het duo te spreken. Bovendien hadden Roef en Marian het ene na het andere optreden.
Daar komt dus nu een eind aan. Beiden zeggen wel verder te gaan in de showbizz. Ze zijn zelfs al op zoek naar een nieuwe partner
.
TV-momentje
Tv-momentje 2
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
ja ik had persoonlijk ook liever gezien dat Herman uit elkaar ging
ow ze gaan wel solo dus? Gelukkig!!quote:
quote:Wat doet je het meeste pijn?
Eigenlijk, vele dingen, maar het meeste toch, de erkenning die je niet krijgt. Je zingt als een nachtegaal, en wordt daarom dagelijks gekwetst door de media.
Nee ze heeft toch nog steeds met deze pipo:quote:
"Wat doe je? Pallets sorteren"quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee ze heeft toch nog steeds met deze pipo:
[afbeelding]
![]()
Maar die deed het ook met haar moederquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee ze heeft toch nog steeds met deze pipo:
[afbeelding]
![]()
Hier komt ze echt over alsof ze de next Kurt Cobain is.quote:
Nou, ik weet er nog wel een. Ik weet alleen niet of een Rotterdams accent een bezwaar is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die deed het ook met haar moeder!
Roef heeft trouwens gisteren in Boulevard een oproep laten doen door Albert. Hij zoekt een nieuwe Marian. Alsof die te vinden is!
bron: dvhn.nlquote:Roef en Marian doen het nog één keer samen
blijham - Wie ze nog een keer samen op het podium wil zien, moet vrijdag in Blijham zijn. In Het Oude Wapen geven Roef en Marian hun mogelijk laatste gezamenlijke publieke optreden. "Hier zijn we professional genoeg voor", zeggen ze allebei.
Je vindt hun muziek tenenkrommend of fantastisch, een tussenweg is er niet. Gisteren maakten ze bekend dat hun sprookje uit is. "Als we een feesttent binnenkwamen, begonnen de mensen soms spontaan de polonaise", zegt Roef.
Zaterdag heeft het duo nog een verrassingsoptreden. "Een privefeestje", zegt Roef. "We kunnen niet zeggen waar." Op 3 juli staat eveneens nog een optreden op de agenda, maar of ze dan samen optreden is nog maar de vraag. "Ik heb eventueel een zangpartner achter de hand", zegt Marian.
Vrijdag staan ze in elk geval nog zij aan zij, tijdens het benefietconcert voor het Ronald McDonaldhuis.
quote:Wat doet je het meeste pijn
Eigenlijk, vele dingen, maar het meeste toch, de erkenning die je niet krijgt. Je zingt als een nachtegaal, en wordt daarom dagelijks gekwetst door de media.
Ze schijnen allebei met hem te gaan. Of d'r meoder eerst, nu zij. Ik weet niet meer.quote:
Whehehe..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:
Laat Roef het eens in Azie of het Oostblok proberen.quote:Ze zijn zelfs al op zoek naar een nieuwe partner
Vervolgens kleedden ze zich aan en gingen naar huis...quote:roef en marian uit elkaar
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:23 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Vervolgens kleedden ze zich aan en gingen naar huis...
Echte liefdequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
og meer goed nieuws vandaag, want Roef, van het duo Roef en Marian, gaat trouwen. Je hoeft je vriendin dus niet meer te beschermen tegen dit stuk nageboorte, want Petra Steinfelder zei volmondig “ja” toen Roef haar ten huwelijk vroeg op radiostation Simone. Roef en Marian gingen onlangs uit elkaar, maar lang heeft Roef niet getreurd. Ondertussen heeft hij een solosingle uitgebracht en ontmoette hij vier weken geleden de 21 jarige Petra. Wel hebben ze vorige week hun eerste aanvaring gehad, maar dat is inmiddels uitgepraat. Wat Roef zo leuk vind aan zijn toekomstige vrouw Petra? “Dat ze me kiest om wie ik ben en omdat ik toevallig een beetje bekend ben als zanger.” Via de papieren versie van dvhn.
Hmm, klinkt als een Golddigger die gaat voor het grote geld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat ze me kiest om wie ik ben en omdat ik toevallig een beetje bekend ben als zanger.
Nee ze was gewoon van dichtbij en van onder op de foto gezetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef Locusta het volgende:
Foto lieten ze trouwens wel zien bij RTL boulevard
Het is een beetje een "gezette" dame
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ondertussen heeft hij een solosingle uitgebracht en ontmoette hij vier weken geleden de 21 jarige Petra. Wel hebben ze vorige week hun eerste aanvaring gehad, maar dat is inmiddels uitgepraat. Wat Roef zo leuk vind aan zijn toekomstige vrouw Petra? “Dat ze me kiest om wie ik ben en omdat ik toevallig een beetje bekend ben als zanger.” Via de papieren versie van dvhn.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
og meer goed nieuws vandaag, want Roef, van het duo Roef en Marian, gaat trouwen. Je hoeft je vriendin dus niet meer te beschermen tegen dit stuk nageboorte, want Petra Steinfelder zei volmondig “ja” toen Roef haar ten huwelijk vroeg op radiostation Simone. Roef en Marian gingen onlangs uit elkaar, maar lang heeft Roef niet getreurd. Ondertussen heeft hij een solosingle uitgebracht en ontmoette hij vier weken geleden de 21 jarige Petra. Wel hebben ze vorige week hun eerste aanvaring gehad, maar dat is inmiddels uitgepraat. Wat Roef zo leuk vind aan zijn toekomstige vrouw Petra? “Dat ze me kiest om wie ik ben en omdat ik toevallig een beetje bekend ben als zanger.” Via de papieren versie van dvhn.
quote:Roef komt achter de ware aard van PETRA STEINFELDER uit Winschoten. En nu besef ik waarom ik haar achternaam niet mocht wetenWegens torenhoge schulden en haar leugens,heb ik besloten om op tijd met onze relatie te stoppen. Rondrijden zonder rijbewijs kan ik niet tollereren en tijdens mijn optreden flirt ze met andere zangers, ze maakt misbruik van mijn roem. Ik steek hier geen energie meer in, ben lekker op weg met mijn eigen carriere en kan deze onzin er niet bij gebruiken. Tot maandag in JENSEN!!! Groetjes, Total Roef. Motto: Laat me niet gek maken!
En dames: IK BEN WEER BESCHIKBAAR en zoek de juiste die 100% achter me staat!
en DIt dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:09 schreef Malahide het volgende:
Het idee dat deze twee mensen seks bedrijven doet mij mijn zonet genuttigde avondmaal bijna in de pleepot deponeren![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:13 schreef BVO het volgende:
Het gaat niet door nee.
Zelf zegt hij erover:
[..]
Total Roef...?quote:[
Roef komt achter de ware aard van PETRA STEINFELDER uit Winschoten. En nu besef ik waarom ik haar achternaam niet mocht weten Wegens torenhoge schulden en haar leugens,heb ik besloten om op tijd met onze relatie te stoppen. Rondrijden zonder rijbewijs kan ik niet tollereren en tijdens mijn optreden flirt ze met andere zangers, ze maakt misbruik van mijn roem. Ik steek hier geen energie meer in, ben lekker op weg met mijn eigen carriere en kan deze onzin er niet bij gebruiken. Tot maandag in JENSEN!!! Groetjes, Total Roef. Motto: Laat me niet gek maken!
En dames: IK BEN WEER BESCHIKBAAR en zoek de juiste die 100% achter me staat!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef Slasher het volgende:
[..]
Heeft hij nu ook al een eigen tankstation![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is dus petra
[afbeelding]
[afbeelding]
hier Roefs website
feliciteren kan je ze Hier in hun gastenboek
als dat geen goed nieuws is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:13 schreef BVO het volgende:
Het gaat niet door nee.
Zelf zegt hij erover:
[..]
quote:
gezellig gastenboekquote:Eej mensen heb ff geen grote bek teegn Petra gvd zei is ook een mens ...
en als je komp van moet je klappen hebben kom dan ma eem in nei dord vertiefde Tering leiers ... !!!
Dan gaan we geen berichies achter laten ma dan kui een klap teegn muil krijgen gek .. !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |