1. Jij wilde het graag over doodgaan hebben, dus open jij maar een topicquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe eens een nieuw topic dan!
JIj bent best bijdehand he? Neuken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:01 schreef Principessa het volgende:
[..]
1. Jij wilde het graag over doodgaan hebben, dus open jij maar een topic
2. Ik heb al in geen jaren een topic geopend
3. ik ben het dus verleerd
4. gelukkig maar
![]()
nou misschien maar beter ook. Zul je net zien, ziet ze er uit als een seksslaafroefquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:03 schreef Armageddon het volgende:
Ow geen feauteau in het fotoboek. Best jammer.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
JIj bent best bijdehand he? Neuken?
Is boeien een woordgrapje ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:29 schreef frank_en_helga het volgende:
tja als hij dat nou leuk vind boeien !!!!! zo heeft iedereen wel wat
Roef: 'Ik ben al zeven jaar SM slaaf'quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Roef: 'Ik ben al zeven jaar SM slaaf'
door onze redactie
AMSTERDAM - Stille wateren hebben diepe gronden... Roef, van het illustere duo Roef & Marian, heeft onthuld een zéér kinky seksleven te hebben! 'Ik ga al zeven jaar naar een SM meesteres, want ik vind het lekker om als slaaf behandeld te worden...'
“Ik ga graag met veel verschillende vrouwen naar bed en vind seks met mijn verloofde Petra alleen niet genoeg”, zo citeert radioprogramma V-Power van V-Radio Roef in een persbericht.
Enkele weken geleden liet Roef, die vorig jaar auditie deed bij X-Factor met zijn toenmalige partner Marian, nog weten weer vrijgezel te zijn, maar het lijkt erop dat Petra en hij hun geschillen hebben bijgelegd. Ze zijn weer bij elkaar.
ja dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Roef: 'Ik ben al zeven jaar SM slaaf'
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
gelijk heeftie. Ik zou die vrouw van em nog niet eens neuken met een gestolen pik.
Geen stress, jullie postten het ongeveer tegelijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja dusdit topic is speciaal voor roef en marian, dus past hier wel
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 05:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Marian haar eigen ramen ingekegeld heeft om Roef in een kwaad daglicht te stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |